Goedemorgen! Goed zo babynieuws vandaag Marlous gefeliciteerd met Noortje! Miffy jij ook gefeliciteerd meid!! Mooie naam!! Belliebel succes straks! Marleen fijn een nieuwe matras! Annab wat een leuke foto! Gelukkig een goede nacht!
Hier een rommelige nacht gehad. Ik wou op tijd gaan slapen maar lukte niet. Ik was erg misselijk en alles deed pijn. Toen ineens moest ik heel erg poepen en toen moest ik ook gelijk 4x achter elkaar . Ondertussen was ukkie echt te druk en deed ontzettend zeer en daarna begonnen de harde buiken. Ze hebben een uur ongeveer aangehouden en net toen we zoiets hadden van laten we toch maar bellen naar het ziekenhuis werd het rustiger. Toen tot half 6 ongeveer geslapen. Nu is het rustig in mijn buik. Weer afwachten dus hoe het verder gaat.
Wupje, vervelend zo'n nacht. Hoop dat je lichaam zich vast aan het leegmaken is en de bevalling binnenkort vanzelf begint.
Meiden, weten jullie wat ik heb.. Mijn handen doen sinds een paar dagen sochtends ontzettend pijn! Smeer ze nu veel met handcreme in, maar ze zijn eigenlijk niet echt droog (ook al voelt het wel zo qua spanning) Vriendinnetje van mij had iets aan dr pezen door vocht laatste weken vd zwangerschap.. Kan dit daarmee te maken hebben denken jullie? Ik hou alleen bijna geen vocht vast....... Ga het zo ook wel ff aan de kraamhulp vragen, maar het is wel vervelend!
Mamatien, zou idd vocht kunnen wezen hoor. Weet dat ik bij Levi de hele zomer door moest en toen ook zo'n pijn in mijn vingers en voeten had.
geen idee mamatien!! hier heel pijnljke voorweeen, ook in mijn rug,pfffff Van mij mag de kleine volgende week wel komen (maandag langste dag/nacht, begin van de zomer zou wel leuk zijn...) Ukkie was nu toch al 6,5 pond, dus mag best komen
haha ik ging net even mn oude spijkerbroek passen, om te kijken of ik, naast mn buik, nog veel ben aangekomen. Bij mn benen zit de broek nog goed, maar mn billen zijn wel iets dikker denk hihi... Hier de foto:
wow dat ej dat ng past zeg!! hihi Ik kon mijn broeken helemaal niet meer aan helaas na de bevalling, pas na de 2e ben ik streng gaan lijnen en 30 kilo afgevallen, toen wa ik lichter als voor de zwangerschappen straks over een paar maandjes er weer flink tegen aan met het proteine dieet!
Hier zit ik lekker met een koppie thee het blad van de anwb te lezen, krijg ik vanuit het niets een enorme huilbui! Nou ja zeg De hormonsters zijn weer flink aanwezig vandaag. Kat zat naast me naar me te kijken zo van, wat doe jij nou? Kreeg zelfs nog een heel schattig miauwtje Wat niet hielp overigens
Mama10 ik heb daar al weken last van. Het is begonnen met het warme weer toen ik vocht vast hield. Maar nu heb ik het nog steeds, het zit bij mij in de gewrichtjes van mijn vingers en dan kan ik ze nauwelijks meer buigen zo'n pijn doen ze dan. En vocht heb ik geen last meer van. De pijn verschilt wel per dag maar toch iedere dag last van. Dames op hoeveel zitten we nu? 5 baby's waarvan2 jongens en 3 meiden? Ik ga mijn yoghurt met mandarijntjes opeten en dan zal mijn mams wel aan de deur staan.
WOOOWW de eerste 2 officiele optijd bevallingen zijn geweest! Miffy en Marlous van harte gefeliciteerd meiden
brrr.. bedacht me net dat ik de kleine al sinds gisteravond niet gevoeld hebt.. Heb wel 10 minuten in mn buik liggen porren voordat ie weer bewoog. Gelukkig is ie nu wat drukker. Die geintjes moet ie me niet vaker flikken haha! Hier komt zo mn oma Noƫlle ophalen en dan ga ik met haar auto ff boodschappen doen en dan vanmiddag naar de longarts. We gaan bespreken of ik over 1,5 week mag stoppen met spuiten.
Wonderteam, Wonderteam uw hulp in nood, we zijn al onderweg met de snelle boot pfff klote programma haha
mamatien, nou dan pas jij na je bevalling zo weer in je oude kleding Henrieke, o o . gewoon lekker laten gaan ! Pink, ja ik geloof het wel. Staat al een lijstje op de site ( mijn onderschrift ) Rono, nee daar kan ik ook erg slecht tegen, de kleine een paar uur niet voelen.