Frummel, nouja zeg je verrast me toch, ik had niet verwacht dat jij een koelkast telefoon zou hebben. Nou dat vind ik ook hoor, waarom een nieuwe kopen. Wupje, jeetje wat naar dat je je niet begrepen voelde, en dat nog wel de 1e keer in het zh. Ik loop al vanaf het begin bij de gyn, en het scheelt veel bij wie ik een afspraak heb. Maar dit wordt er standaard gedaan: urine en gewicht onderzocht, bloeddruk, gevraagd hoe het gaat, vervolg op vorig gesprek (kwaaltjes), echo of voelen en meten hoe de kleine ligt, bespreken of er vragen zijn, vervolgafspraak maken (dat is nu 2-3 wkn, ligt aan de planning). Sherry, yep morgen is ze echt jarig. Zo te horen heb je het erg zwaar. Gelukkig kun je alles op je gemak doen op het werk. Wel rustig aan doen hoor. Veel plezier morgen bij de vk. Moest trouwens wel lachen of je tasje/koffertje aan de kapstok. Bij neia had ik echt een mega grote tas helemaal vol. En nog wat losse tasjes. Deze keer probeer ik het bij een reiskoffertje te houden, ik ben benieuwd of dat gaat lukken. Miffy, hihi dat dacht ik dus ook. Zoveel hoef je niet meer voor Julie's kamer te doen zo te horen. Wanneer denk je dat je hem klaar hebt? Heb je geen gebruiksaanwijzing van de maxicosi meer? Ah wat fijn dat de poetshulp deze week al kan komen. Paso, jaaaaaaaa alles klaar. GEFELICITEERD eindelijk, wat zul je opgelucht zijn! Jeetje ook nog alles schoon gemaakt, knap hoor. Bij de xenos heb je ze sowieso.
Zo de maxi cosi is gepimpt en ziet er weer als nieuw uit Lang leve textiel verf Zal zo nog ffies foto's maken van het kamertje.. Eerst even iets drinken en uitpuffen.. Miffy: als je denkt dat die hoes eraf krijgen een ramp is.. wacht maar tot hij er weer op moet. Wat een gekloot zeg..
*breekt even hier in* Hoi meiden, Namens Danitjuh even dit bericht: Meiden er is weer nieuws, ik citeer: ismail geboren 21,50 wil je dit ook bij de juli mama deel 5 zetten xxx. Of het de geboortetijd is of ismail zn geboortegewicht weet ik nog niet. Als ik weer meer nieuws krijg post ik het weer! Liefs verrassingsei *breekt weer uit voor nu*
Danitjuh, dat is onverwachts babynieuws ! Gefeliciteerd met Ismail. hoop dat alles goed gaat met jullie Verrassingsei, thanx voor het doorgeven Gatver, komt Ferry net thuis. is bij zijn broer geweest. stinkt nu een uur in de wind naar alcohol en rook. Het is dat hij nu vrijwillig is gaan douchen maar ben in staat om op de bank te gaan liggen
Oooooooh de eerste juli-baby in mei!!! Danitjuh, super gefeliciteerd met Ismail! Hopelijk gaat alles goed met jullie!
Danitjuh! Gefeliciteerd meid!!!!! Ik hoop dat alles goed gaat met jou, je man en de kleine Ismail!!! De babykamer dames! MNM: ik zit vol verrassingen joh
Frummel ziet er goed uit Over het vluchtkoffertje, heb ook niks over het formaat gezegd nee, ga er van uit dat het voor 1 dag is.. Anders kan ik altijd nog mn vent naar huis sturen of mn ouders dingen op laten halen! Ben niet zo moeilijk althans vind ik dan he
@Muis1979, welkom hier en gefeli met jullie eerste kindje alvast. Gaat alles goed? @Zonnebeertje dat is nog een hoop werk wat er gedaan moet worden. Kan mij goed voorstellen dat je alles af wilt hebben. Het grootste is nu dat je een slaapplek hebt voor de kleine en een plek om te verschonen de rest kan later nog. @Wij zijn rond de 65,= kwijt aan internet, telefoon, televisie en radio. Dit is bij de upc en dan hebben wij dan ook nog digitale t.v. met een recorder erbij. Beter dan met de kpn toen waren wij alleen voor de telefoon/internet al rond de 60 euro kwijt. @Danitjuh van harte gefeliciteerd met Ismail. Hopelijk is alles goed met jullie? @Frummel de babykamer is heel erg mooi geworden zeg! Leuk met die letters op de muur. Hier vandaag nog even wat strijken en dan opruimen. Stoel op de foto voor verkoop. Evt. de vluchtkoffer al inpakken is dat ook al gedaan. Dan de tekst even doormailen van de kaart aan mijn man dan kan ik dat ook verder regelen. Was het gisteravond helemaal vergeten. Goe dik heb dan nog even tijd maar als het geregeld is vind ik toch iets fijner. Vanavond de 30 wk echo + controle. Eens zien hoe ons meisje is gegroeid.
Gisteravond een beetje woorden ( nou ja meer frustratie van mijn kant ) met Ferry gehad. Halve nacht liggen piekeren en toen bedacht Levi vandaag opeens om 06.00 wakker te worden. *gaap* Frummel, stoer kamertje ! Staat de naam ook al echt op de muur ? Dat wordt dus niemand binnen laten daar
Gefelicteerd!!! wauw eerste beeb geboren, dat gaat vlot, benieuwd wanneer de volgende volgt! hopelijk alles goed met moeder en zoon!
Danitjuh, van harte GEFELICITEERD met de geboorte van jullie zoon Ismail! Wow onze eerst juli baby is geboren. Schrik er gewoon van. Ik hoop zo dat alles goed met jullie is meid. Hopelijk is er snel meer nieuws. Gelukkig kon je wel nog even zelf lekker thuis zijn voordat de kleine dan toch snel wilde komen.
Goedemorgen, Hier de hele nacht niet geslapen. Ik ben 2 x naar de bank verhuist en weer 2 x terug, maar dat hielp niks. Ik ben ook nog lek gestoken door een mug. Maar het ongelofelijke is waar, ik ben best wel wakker. Mijn meisje is nu echt jarig. Zometeen ga ik met haar mee naar de psz. Daar mag ik de hele ochtend blijven en gaat ze trakteren. Dat vindt ze toch zo leuk. Hopelijk is het niet te vermoeiend voor mij, met 15 kids. Vanmiddag een dutje en daarna komen de opa's en oma's nog een taartje eten. Mannetje zorgt ook dat hij op tijd thuis is. En dan vanavond eten bij de Mac!
Frummel, wow wat een gaaf kamertje zeg! Het pakje is mega schattig en ik vind de gordijnen ook zo mooi erbij staan. Mag er nu niemand meer op de kamer komen? Verrassingsei, bedankt voor het nieuws. Weet je ondertussen al meer? Sherry, daar heb je gelijk in, iedereen kan nog wat nieuws ophalen als dat nodig is. Schildje, genoeg babydingen te regelen dus vandaag. Leuk vanavond weer een echo, veel plezier! Kaatje, ah nee he, hebben jullie het nog uitgesproken?
Goedemorgen meiden! Hier als een blok geslapen dankzij het bad. Was er gisteravond maar ingedoken voor wat ontspanning. Voel me nog steeds lekker gaar, maar dat ben ik al een paar weken Vandaag weer naar de fysio en 's middags met svader schilderijtje ophangen in de kinderkamer. Moet eigenlijk ook nog even naar de opticien. Heb nieuwe lenzen nodig, maar stel het iedere keer uit... @frummel, leuke kamer!!! @stoel, misschien dat ik nog iets vind en anders maar niet. Zocht een gemakkelijke stoel waar ik ontspannen in kan zitten. Maar dan wel betaalbaar. Die van de ikea waren allemaal te groot of te duur. En hadden wel 1 passende gezien, maar die vonden we lelijk Komt wel goed. Bed staat vlakbij de kinderkamer, dus dat is altijd nog een optie. @wasmand, ik red me wel Vriendlief heeft een handleiding (zoals iedere vent), maar ik weet de trucjes! @Kaatje, even lekker proberen bij te slapen vanmiddag! @vluchtkoffer, kriebelt nu toch wel dat ik het moet gaan inpakken! Ik draag/gebruik alleen de meeste spullen gewoon, dus dan is ie wel heel leeg! Zal maar eens kijken wat ik er al wel in kan gaan doen
MNM, veel plezier vandaag op de psz. Balen van je nacht. Nee niets uitgesproken, wil er geen energie meer in steken. Is een frustratie van mij die al jaren lang regelmatig terug komt en zo ongeveer het enige onderwerp is waar we woorden over hebben. Hij weet hoe ik er over denk en verder zoekt hij het maar ff uit