Juli mama's deel 5!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door belliebel, 19 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vinora

Vinora Niet meer actief

Hoi dames!

Hier weer terug van een midweekje centerparcs!
    Vanavond even bijlezen :)

2. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    @Kelly, Welkom terug! Dus geen gebroken vliezen in het zwembad gehad? :p

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zonnebeertje, hoop ook dat jullie de auto verkopen

Juud, bij Noor ging je er gewoon blanco in. Nu weet je wat je kan verwachten, hoe weeën voelen etc. En juist nu je het van te voren weet heb je alle tijd om daar over na te denken. Hoop iig dat je een vlotte bevalling mag hebben ( heb je mijn vraag nog gelezen over een buddy ? )

Kelly, welkom terug :) We zijn inmiddels twee juli ( nou ja juni ) baby's rijker :D

4. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Hahaha wou het net zeggen Henrieke :D

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Ik had dat ook toen ik mijn tas moest pakken voor mijn 2e inleiding... waarom toch... gewoon omdat je weet wat voor pijn je dan kan verwachten..

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    En het stomme is dat je die pijn ook gewoon echt weer vergeet. Bij Milou werd ik ingeleid en toen kwamen die weeën en dacht ik echt k*t zo voelden die dus. En nu had ik gister die voorweeën en bedacht ik opeens ook weer dat het zo zeer doet.
    Voordeel van als je echt aan het bevallen bent is dat je lichaam een soort natuurlijke pijnstiller aanmaakt en een hoop adrealine

Mijn voorspelling kan trouwens nog kloppen he.
    Ik had Marlous, Bellie en Juud als volgorde. Marlous is vast geweest, dus als Bellie nu vannacht bevalt en Juud morgen ? :D

7. mamatien

mamatien Niet meer actief

Juud, dikke knuf meid!! Gaat uiteindelijk helemaal goed komen morgen!!!!

Ik kreeg t beetje op mn heupen van t gesprek van net, dus ben maar begonnen aan mn vluchtkoffer.. Nu heb ik het lijstje bekeken wat op de site staat, maar ik kan me herinneren dat hier veel langere lijstjes stonden?!?!?!
    Wat voor eten/drinken stoppen jullie in je tas?

8. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.264
    0
    0
    Utrecht
    JaKaat en Marlous, jullie hebben helemaal gelijk. In het Engels zeggen ze zo mooi "ignorance is bliss", onwetenheid is heerlijk dus en zois het maar net. Bij Noor wilde ik echt graag bevallen, omdat ze zo laat was, maar ook uit nieuwsgierigheid. Nu weet ik wat voor onmenselijke pijn je moet doorstaan (eigenlijk is het trouwens juist "menselijke" pijn, geen zoogdier bevalt zo moeilijk en pijnlijk als wij mensen, maar dat terzijde) heb ik er helemaal geen zin in.

Staat tegenover dat ik het de vorige keer toch maar mooi geflikt hebt! Heb helemaal zelf, zonder hulpmiddelen of pijnstilling een prachtige dochter op de wereld gezet, dus er is geen enkele reden om aan te nemen dat ik die pijn nu niet aan zou kunnen.

Kaatje, nee, ik heb je bericht niet gezien. Wilde eigenlijk geen buddy, maar nu het zo dichtbij komt eigenlijk stiekem wel. Dus als jij mijn buddy wilt zijn, dan wil ik best jou smsen hoor als het zover is. Stuur je me een pb met je telnummer?

9. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ja, bij de 1e weeen dek je echt van ooooh ja zo voelde het. En je bent er snel weer aan 'gewend'hoor.
    Gaat vanzelf...

Hier zjin de voorweeen weer terug, best wel pijnlijk! hoop toch niet dat ik die niet nog 3 weken heb elke dag!

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Er staat eventueel een uitgebreide lijst op de site ( mijn onderschrift )
    Ik heb nu alleen nog maar een pakje dextro in mijn tas gestopt. Hebben altijd wel flesjes in huis dus vul die tegen de tijd wel met iets en stop dan wat koekjes ofzo wat we in huis hebben in mijn tas.
    Bij Levi was ik alleen maar misselijk tijdens de bevalling en had ik helemaal geen behoefte aan eten.

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Tuurlijk ga je het deze keer weer gewoon zelf redden ! Tweede kindjes komen vaak ook nog eens een stuk sneller dus hoop dat dat bij jou ook zo is. Het is straks even een paar uur doorbijten maar je krijgt er zo iets moois voor terug. Komt goed, je kan het !

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Bah ik heb bandenpijn aan één kant van mijn buik, een zeurende doos waar je u tegen zegt.. maar ja moet mezelf nu echt op de fiets hijsen om Levi van de psz te halen.

Tot straks :)

13. mamatien

mamatien Niet meer actief

@ Kaatje, dat lijstje heb ik juist bij de hand gehouden, maar ik had juist het idee dat hier op zp forum veel langere lijstjes stonden.. vandaar... Ik heb nu rolletje dextro, rolletje fruitella en 2 sultana's in de tas gestopt (meer heb ik niet in huis hahahahahha) Denk dat ik dan nog kleine pakjes taxi ofzo koop, en dat is dan voornamleijk voor vriendlief ipv voor mij gok ik zo.. (maar goed, ik wil thuisbevallen dus hoop het niet nodig te hebben)

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik heb mijn lijst over genomen van de kraamzorg site dus op zich zou hij compleet moeten zijn zou je denken. Sommige zullen misschien extra kleertjes etc mee nemen voor de beeb ( voor het geval je er langer moet blijven ) maar ik heb zoiets van dan rijd Ferry maar een keer extra heen en weer

15. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Meid, is volkomen normaal toch dat je een beetje in paniek bent. Kijk, ik heb echt zoiets van: Ik kan niet wachten tot het begint, maar dat komt omdat ik ook totaal niet weet hoe weeën voelen. Laat het ook allemaal maar over me heenkomen!

Komt vast goed meid! En Noor zal het vast helemaal geweldig vinden als haar broertje er eenmaal is!

16. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.058
    113
    haha al die bevallingen hierzo :D (logisch) maar nou begin ik dr ook wel naar uit te kijken..hihi..

*sorry dames verwaarloos jullie, maar hubbie is vrij,en die vind t nie zo leuk als ik dan achter de pc zit ;)
    Trouwens,net laptop gekocht! en hubbie wilde box in elkaar zetten,zijn de schroefjes pleite! grr! waarschijnlijk mee gegeven aan de mensen die babykamer hebben overgekocht van ons :( dus hun maar gemaild of ze toevallig schroefjes over hadden:D en anders...zelf klooien met schroefjes of nieuwe box halen

17. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.058
    113
    Juud, alvast succes morgen/heel t weekend.. ben denk niet meer online vnaaf dus bijdeze alvast!!!
    U can do it !!

18. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ik heb nu idd wel 3 setjes kleertjes ingepakt, Tygo had vruchtwater en bloed binnengekregen en bleef dus (bloed) spugen, die had op n gegeven moment pakjes van het ziekenhuis aan, wel jammer!
    Ik heb nu alleen een zak hartjes snoepjes in de tas zitten, drinken kreeg ik in t ziekenhuis.

19. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.058
    113
    Bellie: hoop dat het doorzet t weekend, misschien manlief nog keertje aankijken? en las hier ook iets over thee ofzo, en tepelstimulatie..:D dus succes ;)
    en anders word je maandag/dinsdag nog keer mama !

20. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Sherry, bij jou blijft het ook flink rommelen. Wie weet heeft het net een klein zetje nodig.

Henrieke, oh 6 tot 8 x per dag, is idd redelijker.

Marloes, ooooh vandaar ja, dat was het. En jij hebt me altijd gevolgd, dat vond ik zo lief.

Marleen, wow dat hebben ze snel gedaan, fijn een fris matrasje.

Zonnebeertje, oh spannend morgen, hopelijk verkoop je hem gelijk.

Juud, logisch meid, heb ik de afgelopen dagen ook heel erg. Hoe kom ik door zo'n bevalling heen? En jij weet nog wel dat het morgen of overmorgen is, dat maakt het extra eng. Het zal er wel bij horen. Die rothormonen helpen ook niet.
    Je kunt het meid, je kunt het, zeker weten!

Nina, hoelaat zouden ze bellen voor de uitslag?

Deel Deze Pagina