ik lees hier over gebroken vliezen in de supermarkt... ik weet niet eens of baby hier wel ingedaald is en of ik mag lopen of moet liggen als ze breken.... best slordig
Dat kan je zelf denk wel een beetje voelen marloes! Ik voel namelijk echt een hard bolletje als ik voel!
marloes: hier zei de vk dat je gewoon naar huis mag gaan mochten je vliezen breken in de supermarkt. hie voelen jullie trouwens je bmm? mijn vingers zijn te kort, kom er echt niet bij :S of gaat je baarmoeder zakken vlak voor de bevalling?
@ Bellie spannend!!! hopelijk zet het door en beval je dit weekend nog!!! Wel grappig dat we tegelijk uitgerekend zijn, allebei de prop al kwijt zijn en ook al weeen afgelopen nachten ook erg goed geslapen miss ter voorbereiding zijn we goed uitgerust voor de bevalling!!! @stof god als ik er alleen al naar kijk ik heb gewoon de puf niet om alles te gaan poetsen etc pech hoor zover ik het redt maak ik het schoon en vriendlief ook maar ga echt niet meer uitgebreid staan poetsen. @jac, bij hebben ze vorige week ongeveer 3000gr gemeten.(36weken) @frummel ik lees dat Jace thuis is!wat fijn zeg!!heerlijk ook dat declan zo lief is! MARLOUS VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER NOORTJE!!!!!!! MIFFY OOK VAN HARTE GEFELICITEERD MET ELIN!!!!!! @Rono Hahahahaha verschikkelijke tekenfilm die van mij vondt dat 2 jaar geleden ook erg leuk mamma alleen niet die irritante stemmetjes en dat liedje aaaarghhh @mamachantal dat probleem hadden wij ook met onze oude box nergens meer te vinden :-s hebben van mijn moeder een nieuwe gekregen Had ook niet zo'n zin om te klooien met schroeven eerlijk gezegd hihi, en deze past ook nog eens beter bij het interieur XD Mac gister ook maar even geweest de chilywrap is terug yummie!!!!! @juud das ook balen zeg! hopelijk gaat het vandaag toch nog gebeuren! Mijn vriend werkt vandaag een dagje over maar wel goed voor de extra uren natuurlijk is toch weer dagje vrij, maar ja niet echt leuk Kleine vent wil naar de stad ik ook wel maar het waait best hard en voel me niet helemaal top steeds harde buiken en onderbuik voelt aan of dat ik zwaar mishandeld ben ofzo :-s We gaan eerst maar eens douchen en dan kijken wat we gaan doen, lijkt me een beter idee. Gister was hier vlakbij brand geweest, Joey mocht niet naar school vanwege de rook en stank ons hele huis stonk erna en daar kreeg ik beetje zere kop van nu nog steeds beetje last van :-s Eerst eens zien of ik met die olifantenpoten van me nog overeind kan komen poeh ik houd me opeens een partij vocht vast pas niet meer in mijn schoenen:-s Fijne dag allemaal!
Goeiemorgen meiden @miffyman, wat leuk dat je ons even een update komt geven. Fijn dat alles goed is en dat ze vandaag naar huis mogen! @marleen, half 7 is best vroeg idd, Celeno gelukkig iets later half 8 geloof ik. Leuk cakejes bakken! @henrieke, vervelend een onrustige nacht, hier ook vrij onrustig. @jac, succes met rijden! @mnm, jammer ook niet doorgezet, klinkt een beetje hetzelfde idd, zullen we voorweeen zijn. Douche had idd wel wat geholpen. @bellie, yeeeaaaay weer een stapje dichter bij!!! zat ook al te hopen dat ik de slijmprop ofzo zou verliezen gebeurt er iedergeval iets he! @juud, oh dat is balen idd, hopelijk kun je snel terecht. @anna, gefeliciteerd 37 weken!!! laat de kleine maar komen nu!! @dunjatamara, vervelend dat er verder niks gebeurt, gaan ze iets doen of moet je gewoon zo verder afwachten? @boodschappen, dat staat hier idd ook op de planning voor vandaag @chantal, bij jou alles weer rustig? @wupje, oh toch niet nog even gedraaid?? hoop het niet voor je! @zonnebeertje, vervelend dat moe zijn, hier ook nog steeds aardig moe.. @marloes, gek dat ze dat nooit gezegd hebben, je bent ook al 38 weken. Hier was het gisteravond ook hele tijd onrustig in me buik, pijn in me buik, liezen, rug. Na een warme douche ging het wel iets beter, maar wel een erg onrustige nacht. Nu is het weer wat rustiger, dus we zien het vandaag wel. Eerst zo maar is even boodschappen doen.
nee, hij gaat juist omhoog... hij heeft eerst een tuitje en dat moet glad en plat worden...daarna krijg je ontsluiting.
Goeiemorgen! Wat een spanning bij n aantal zeg. Ik heb ook weer n onrustige buik en t trekt door naar mn rug...ach, ik 'oefen' al sinds week 25 dus ga nergens vanuit. Miffyman: fijn dat je even n update stuurt. Mij is vorige zwangerschap als tip meegegeven dat als er ok maar iets met de baby is, de pappa bij baby blijft. Mamma red zich wel en zo weet de pappa wat er gebeurt. Vond ik erg fijn toen Elin idd meteen weggereden werd na geboorte. Bellie, spannend hoor! Juud ook; heeeeeel veel succes! Ben t verder alweer kwijt, ga maar eens verder in de keuken.
Dat probleem heb ik ook. Voelt alsof het nog meters, nou ja centimeters, door gaat! Heb redelijk lange vingers, maar het lijkt maar door te gaan. Hier verkeerd gelegen vannacht en nu dus enorme pijn aan m'n ribben aan 1 kant. Om gek van te worden!
@patriesja, Gewoon afwachten wel zei de verpleegkundige in zh gister dat ze ws wel mijn vliezen eerder zullen breken ivm de streptokokken. Moet 2x in de week mijn vruchtwater laten meten nu, maar voor mijn gevoel als het zo doorgaat als nu dan hoef ik dinsdag in elk geval niet meer te laten meten dan is alles er wel uit Maar ja mijn lichaam laat me de laatste weken wel vaker in de steek en zwakt het ineens weer af
dus als je hem niet voelt is dat een goed teken Toen ik nog niet zwanger was kon ik hem wel voelen, alleen wist ik nooit waar op te letten voor je vruchtbare dagen zeg maar
Zonnebeertje, gefeliciteerd! Veel plezier met shoppen naar een nieuwe! Ik zou niet weten of ik het tuitje e.d. kon voelen voor m'n zwangerschap, was er nooit zo mee bezig Maar vind het wel een goeie dat het positief is als je 'm niet kunt voelen Aangezien ik m ook niet voel!
Wel fijn dat ze je vliezen dan eerder gaan breken. Nee idd je weet het maar nooit he, dan denk je steeds te gaan bevallen en zet het weer niet door. Hopelijk zet het nu snel door!
@kikker, zo zie je maar weer he, bij jou is het al vanaf week 25 onrustig en je bent nu ook alweer bijna 37 weken toch? @zonnebeertje, gefeliciteerd, fijn dat hij verkocht is! @henrieke, haha nou ja wel een goed teken dan toch misschien moet ik ook eens gaan voelen whahahhaa Nou wij gaan zo maar is boodschappen doen.
@patriesja, ja heb sinds de 25e week wekelijks oefenweeen en sinds anderhalve week zo goed als dagelijks. Maakt wel dat ik t echt zat ben en t van mij wel gebeuren mag. Maandag idd 37 weken; Elin kwam met precies 38 weken. Dunja, bij jou dus ook al spannend. Ik ben benieuwd of Juud zich vanmiddag idd mocht melden Nou, hier alle keukentegels schoon en ook de bestekla...vind t wel genoeg voor nu, vanmiddag boven nog wat doen, pffff manlief is nl stofblind maar ik niet en ik lig straks de hele week verplicht in bed:s
Meiden, heb ff snel bijgelezen maar zie dat er geen babynieuws is.. Heb ff geen puf om te reageren, mega klote nacht gehad door vriendlief. Vriendlief ging in de kroeg eten en smste gister om 21.00u dat ie naar huis zou komen om te leren voor zn examen.. Om 22.30u begon ik m maar te bellen, maar hij nam niet op, op smsjes reageerde die niet.. Uiteindelijk kwam die om 02.15u aankakken met aardig wat biertjes op.. Julliie snappen.. het huis was te klein! Ik was echt in staat om naar mn moeder te gaan... Vanochtend heeft hij nog niets anders gezegd dan 'sorry' en 'vanaf nu drink ik echt max 2 biertjes zodat ik naar het ziekenhuis kan rijden'. Maar ik ben er echt ff klaar mee.. Hij heeft wel door dat er bij mij echt iets geknakt is.. Ik ga ff lunchen bij vriendinnetje voor afleiding!
Mamatien, geloof graag dat het huis te klein was! Heb er altijd zo'n hekel aan als vriendlief zoiets flikt (doet ie gelukkig bijna nooit). Maar om ook niet te reageren op sms e.d., dan word ik pas echt link. Je gaat je zorgen maken en allerlei scenario's gaan door je hoofd. Waardoor jij niet kan slapen en niet rustig op de bank zit. En als ie dan zo laat binnen komt zetten met een flinke alcohol walm... Oef! Dan mag ie blij zijn dat ie niet buiten op een tuinstoel moest slapen! Hopelijk geeft de lunch je even wat ademruimte. Dikke knuf!
mamatien: mannen...pff snap dat je boos bent!! Marloes, ja ben echt blij dat de auto verkocht is!! al hebben we er natuurlijk veel minder voor terug gehad, het scheelt weer een hoop geld in kosten die er aan zaten te komen!
Hoi Vanochtend fotoshoot gehad, en of hij het er om doet, Levi had dus weer geen zin om mee te werken. Hebben wel een paar leuke foto's maar gaan volgende week nog een keertje een uurtje zonder Levi terug. Even kijken of er iemand een uurtje wil komen oppassen. Waren nu constant bezig om op hem te letten etc. Hebben als het goed is vanavond de eerste foto's binnen Miffy, fijn dat alles goed gaat met jullie ! Juud, dat is balen zeg. Dan maar een leuk vaderdag cadeautje toch Belliebel, jeee geen slijmprop meer DunjaTamara, gelukkig niets raars ontdekt met de echo Chantal, niets gehoord van Luca maar zag haar gister wel online Zonnebeertje, super dat de auto verkocht is ! Mamatien, o dan had hij aan mij ook een verkeerde gehad. Ferry was hier om half één thuis. Ook met te veel bier op om te rijden. Vanaf volgende week moet hij daar ook maar meer rekening mee gaan houden