Heb hier een echte off-day. Dankzij de rommelige nacht ben ik weer erger misselijk en dat kost me iedere keer enorm veel energie. Gelukkig een redelijke rustige middag. Fotoshoot gaat niet door ivm het weer. Over twee weken nieuwe poging (en als het dan te laat is voor een buikshoot, mag ie een shoot doen van de uk ). Vanmiddag even de klossen regelen voor het bed en daarna boodschapjes doen. Zal als we terug zijn maar even een dutje doen, misschien dat de avond dan nog iets is.
Jammer van de shoot.maar ja een strand shoot met regen is ook niets. Thanx voor het helpen herrinneren.Als we straks Levi zijn kast gaan halen rij ik gelijk even langs de thuiszorg winkel voor een ondersteek
Graag gedaan Ligt hier al weken een briefje dat we het echt dit weekend moeten regelen. Vooral voor vriendlief, aangezien die zoiets meestal vergeet! Moet alleen idd de ondersteek niet vergeten
Hoi dames! Hier wordt nogal afgekletst de laatste dagen seg @Miffy: Wat fijn dat alles in orde is! @Henrieke: Misschien een voorteken die droom? & Jammer van de shoot @Bellie: Jeej, slijmprop al kwijt! Spannend hoor @Juud: Succes vandaag! @Dunja: Daar dus ook flink gerommel! @Zonnebeertje: Fijn dat de auto verkocht is! @Mamatien: Aah mannen, zo typisch (al heb ik het hier nog gelukkig niet meegemaakt). Geniet vanmiddag maar even van de afleiding. @Kaatje: Ben al benieuwd naar de foto's! Jammer dat Levi niet wou meewerken.. Hier: Gisteren vrij ontspannen avondje gehad, heerlijk warm bad genomen en daarna bed in gekropen en toch eens kunnen doorslapen tot 9u! Heerlijk Vanmorgen de laatste boodschappen gaan doen voor de bevalling (drank, dextro enzo voor in de tas)
Dunja Ah jij ook al olifantenpootjes.... Hier ook. Ik zit zoveel mogelijk met mijn benen omhoog, drink meer water enz maar t lijkt alsof het allemaal niet echt helpt. En dat terwijl het nu echt niet meer zo warm is. Nog de stad in geweest? Zonnebeertje Fijn dat de auto verkocht is! Mamatien Je zal maar weeen hebben gehad vannacht! Had je in je eentje kunnen bevallen als het even tegen had gezeten. Mijn mannetje had ook flink op zn donder gekregen, ik hoop dat die van jou voortaan wat beter nadenkt. Kaatje Jammer dat Levi niet zo mee wilde werken, maar fijn dat je van de week nog een keertje terug kunt komen! Ben benieuwd naar je foto's! Henrieke Jammer dat jou shoot niet doorgaat joh.... Zou je t ook niet binnen kunnen doen en dan met accessoires aankleden? Misschien is het over 2 weken ook wel niet heel mooi weer..... Al hoop ik voor jou natuurlijk van wel!
ben benieuwd naar de foto's kaatje!! Rono: was jij niet op zoek naar deze mobiel? is nu in de aanbieding Speelgoed 569743 Muziekmobiel Tiny Love
@Marleen, voor de shoot zijn we vrij flexibel. Mocht het over twee weken idd weer bagger weer zijn, dan verzinnen we wel iets anders. Kan idd altijd gewoon bij ons thuis eventueel. @Kelly, Oh ja; dextro enzo moet ik ook even gaan halen vandaag Fijn dat je goed hebt geslapen vannacht! @Zonnebeertje, dank je wel! Dit weekend ook maar even langs de winkel voor een mobiel
Ik kwam effe spieken of er nog spannend nieuws was maar het is nog rustig hier Ik zit er behoorlijk doorheen vandaag en duik mijn bed in. Ik heb gewoon even geen energie meer en mijn benen trillen continue. Nu eerst maar eens even rusten. Dunja Tamara succes vandaag! De laatste weken is het toch lastig om alleen met een peuter te zijn, balen dat je vriend moest overwerken. Zonnebeertje leuk een nieuwe auto! Mamatien ai daar zou ik ook echt niet blij mee zijn. Dikke knuff voor jou!! Kaatje balen dat Levi er niet zon zin in had
zonnebeertje: Super dat de auto is verkocht! Zafira's vind ik ook hele mooie auto's! Haha die link komt net te laat want heb net een ander gekocht van nijntje ( met rood en blauwe nijntje ) Juud: Ik hoop toch echt dat je je mag melden vandaag zeg! Ze stellen je geduld op de proef! Kaatje: Ik hoop dat er iets leuks tussen zit, alsof ze aanvoelen wanneer ze vervelend moeten doen. Nou hier wilden we vanmiddag gaan zwemmen. Alles ingepakt, ik in een badpak geheist... Komen we bij het zwembad, schijnt die maar van 1 tot 4 open te zijn. GRRRR Dus zijn daarna maar naar de prenatal gegaan en een boxmobiel gekocht en een boxkleed erbij
Rono, stom is dat he. Hier gaat het zwembad in het dorp ook pas om 13.30 open. Gaan dan dus vaak naar een ander zwembad dat wel vanaf 10.00 uur open is. Ja volgens mij doet hij het er idd om In januari had ik een fotoshoot gewonnen via vakantieveilingen.nl. Mooi dat meneer dus niet mee werkte he.
Ja, grrrr verschoven naar morgen!!! Maar ja, liever goede zorg morgen dan dat ik er vandaag tussen word gepropt. Hoe dan ook geen babynieuws van mij meer vandaag.
ff snel spieken voor babynieuws. Nog geen babynieuws zie ik. Jammer hoor Juud. wat balen zeg. Nou succes dan voor morgen. snel weer offline. beybey
juud: das balen!! idd een goed vaderdag kadotje dan maar hier doe ik een poging om jamelie te laen verven met acrylverf..niet echt een succes helaas. wilde voor vaderdag een canvasdoek door haar laten schilderen. ze is nu een kleine voor oma aan het maken,en dan zometeen een grotere voor papa hij weet alleen al wel dat ie t krijgt,das dan wel jammer. maar die kleine doek zijn allemaal stippen/rondjes hihi..zal straks resultaat wel even uploaden, ook van de grote (als ze daar nog zin in heeft) ze is wel heerlijk bezig! super lief zeg!! moeten we vaker doen, ondanks ik 100x moet zeggen "niet teveel verf op je kwast doen", "eerst de kwast schoonmaken en droogmaken en dan weer nieuw kleurtje pakken" enzovoorts doek komt op ons slaapkamer te hangen
zitten nu gezellig samen aan de eettafel, muziekje dr bij, heerlijk! mag van mij elke dag wel zo zijn, jamelie zelf bezig en ik tegenover haar met mn laptoppie
Vanmorgen even chaggie. Mannetje vertelde dat hij vanmiddag een vriend van ons had uitgenodigd (zijn vouw is in het buitenland). Dan zou hij vanaf 3 uur komen, gezellig wiien en dan blijven eten. Oh ik was me toch kwaad, ik dacht dat we de zolder zouden doen. Er is nog zoveel te doen in het huis en dan gaat hij lekker zitten wiien. Nouja, na een tijdje heb ik me erbij neergelegd, mannetje kan natuurlijk na die drukke weken ook wel een paar uurtjes ontspanning gebruiken. We hebben boodschapjes gedaan en daarna aan de slag gegaan met de zolder. Jeetje wat een troep, gelukkig wel veel kunnen doen, maar voordat het een beetje op orde is daar, dat duurt nog wel even. Ik ben allang blij dat je er nu een beetje kunt lopen en dat het toonbaar is. Ik ga nu lekker een dutje doen en dan neemt mark neia mee naar beneden als ze wakker is, dan kan ik nu echt uitrusten.