Juli mama's deel 5!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door belliebel, 19 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    zo,ben bezig met de was&strijk.. haha IK en strijken.. doe het nooit..wonen hier nu een jaar..en pas 2x gestreken(uit nood) en nu zit ik zelfs vaatdoeken te strijken.. effe koppie thee drinken en dan weer verder!

2. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Bellie Hebben ze in het ziekenhuis ook gezegd wanneer je moet bellen of wanneer je je moet melden?
    Anders even bellen!

3. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Nee hebben ze niet gezegd...maar als ik het boekje van het ziekenhuis erop na lees moet je bellen als ze een uur lang om de 5 minuten komen. Laat dat nou net niet het geval zijn!

4. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach bellie, dat weet jij maar dat weten ze daar niet... Gewoon bellen!

5. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Kijk het nog even aan, als het zo blijft dan bel ik gewoon!

6. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Paso hoe gaat het nu met jouw hubbie eigenlijk?

Ja klossen etc is bij ons ook gewoon vergoed

MNM gelukkig nog alles goed gekomen en lekker gegeten :)!

Marleen arme Jara, beterschap voor haar!

Bellie lastig is dat hè, en als je het niet vertrouwd gewoon bellen. Is het ziekenhuis redelijk dichtbij? Toi toi in elk geval!

Kleine man ligt op bed en wij gaan lekker dvd'tje kijken.

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hier zeiden ze dat dat geldt voor een 1e kindje...bij een 2e (en volgende) mag je eerder bellen, omdat het vaak sneller gaat...

maar is natuurlijk jouw eerste natuurlijke bevalling

8. Frummel

Frummel Niet meer actief

Nog geen beeb nieuws??

Bellie: onregelmatige weeën zorgen helaas niet voor ontsluiting:( Maar er is zeker iets bezig! lekker in bad of douchen om de boel een handje te helpen?

hier helemaal verrot vn vandaag. last minute vaderdagcadeautjes geshopt, schoonmoeders verjaardag dus daar langs en eten. ben voor schoonmoeders met dex aan het vingerverven geweest. Hij vond het schitterend om te doen. Wee hebben een groot canvasdoek vol gekliederd:D Schoonouders zijn aan het verhuizen en heel het huis is met lichte pasteltinten, alles op elkaar afgestemd maar het schilderij(blauw,groen, geel, rood) is direct midden in de woonkamer vol in het zicht opgehangen. Wat kunnen die mensen toch vreselijk trots zijn op alles van hun kleinkinderen haha. Verder hadden we een lantaarn met roze kaars van riverdale voor haar en voor schoonpa voor vaderdag die nieuwe vierkante senseo. Waren dus weer 2 blije mensen:D. Ik heb voor Danny een schilderij gemaakt met dex inclusief gedichtje, een plaatarmband met de namen van de kids en een tegoedbon om hun namen te laten tattoëren. Verder natuurlijk ontbijt op bed en lekker uitslapen.

9. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hubbie mag inmiddels met 1 kruk lopen. Hij heeft nu wel meer pijn als eerst maar hij zet er ook steeds meer kracht op, das dat is wel logisch.
    De botgroei is nog steeds niet beter geworden maar ze hopen dat dit door de belasting wel gestimuleerd wordt.

@Bellie, ja hoor, gewoon bellen.

10. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Mamatien, gratis lenen, lijkt me gewoon gratis, dat het vergoed wordt voor je verzekering.

Danitjuh, wat fijn om te horen, en gelukkig weten ze nu wat voor infectie hij heeft/had. Krijgt hij nog steeds ab?
    Fijn dat je lekker gebuideld hebt.

Wupje, fijn dat je je weer wat beter voelt en dat je nog even hebt kunnen genieten van je mannetje.
    Gelukkig dinsdag weer controle.
    Haha 38 weken en geen klossen, stoute stoute wupje. ;)

Paso, wel leuk om naar een nieuwe auto op zoek te gaan.
    Jaaaa de kamer af, heb je al foto's gemaakt?
    Fijn dat de echo helemaal goed was en 2500 gram is netjes hoor.
    Je hebt gelijk, mannetje verdiend ook echt zijn ontspanning. Hij heeft vandaag echt weer mega hard gewerkt. Ik geef hem echt te weinig complimentjes.

Rono, netjes hoor dat ze thuis worden bezorgd.

Nina, ah jammer dat het slaappilletje niet zoveel doet, hopelijk vannacht beter.
    Slim om een lijstje te maken, dat helpt bij mij ook altijd.

Marleen, och arme Jara. Wordt ze ziek?
    Hopelijk kan ze lekker slapen.

Bellie, jeetje wat irritant zeg die onregelmatigheid. Nog wel goed weg te puffen dus?
    Lijkt me idd lastig, want als je de gyn belt, zegt hij waarschijnlijk toch dat je moet wachten tot er meer regelmaat in komt.
    Voel je de kleine nog wel goed?

MamaChantal, haha hoezo nesteldrang. Ik strijk wel altijd, maar heb er echt een hekel aan.

11. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Wupje, precies, ik had me weer druk gemaakt om niks. ;)
    Veel plezier met het dvdtje.

Frummel, nou nou dat zijn nog eens leuke cadeau's. Je hebt flink uitgepakt.
    Heerlijk dat de opa en oma zo trots zijn, geweldig!

Paso, hopelijk gaat die botgroei ook de goede kant op nu. Heeft hij veel aan de fysio?

12. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik durf geen foto's te maken want hubbie gaat elke keer de mist in met de camera als hij andere foto's wil laten zien aan zijn ouders....geslacht is geheim :D

Nieuwe auto uitzoeken is heeeel leuk. Alleen wat minder als je specifiek vraagt of de auto echt netjes is zonder grote krassen/deuken...je rijdt vervolgens 1.5 uur naar almelo om er dan achter te komen dat er flinke schade aan geweest is en de plamuur door de lak heen komt.....:x

13. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ja het ziekenhuis is redelijk dichtbij. 10 tot 15 minuten rijden!

14. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Tsja, dat schiet niet op natuurlijk. Je kunt natuurlijk altijd even bellen om te horen wat ze willen.
    Wie weet willen ze je wel graag zien.
    Rustig aan meid, t zal iig geen week meer duren!

15. Frummel

Frummel Niet meer actief

16. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    hahaha oh nee niet slim dan
    Jeetje nouja zeg, zoiets horen ze toch te zeggen. Belachelijk hoor.
    Wat voor iets zoeken jullie?

17. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    bellie: gewoon bellen joh;)

18. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Dat is wel fijn.
    Wij zijn verhuisd en de weg vanaf hier naar het zh is afgesloten.
    Dus we doen er zeker wel 20 min over (als mannetje scheurt ;)).

19. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Haha, Rono...grappig he! Onze kindjes dezelfde wieg en wij hetzelfde bed, moet niet gekker worden!
    Ja, onder ons bed staan gewoon klossen. Is een uitsparing voor gemaakt in de klossen. Staat een soort van kruis in waardoor een rechte plank er ook op kan staan(weet even niet hoe anders te omschrijven)
    Ik vind het bed wel erg vervelend nu hoor, zit onder de blauwe plekken;).

Mag ik trouwens vragen; heb jij een trucje voor de bekleding van de wieg? Man wat een geklooi zeg!! Heb jij de eigen bekleding erbij of iets zelf (laten) geknutseld?

Goed, ik heb mijn geboorteplan geschreven. Dochter licht op bed...ik denk dat wij hier maar eens aardig voor elkaar gaan doen vanavond. Ik was gister echt niet genieten.

Oja, voor vaderdag heeft Elin volgens mij een koffiemok geschilderd met sm en ik heb een canvasdoek besteld met de meest lieve foto van toen Elin net thuis was na geboorte. Deze komt alleen pas dinsdag ofzo binnen. Ontbijtje aangevuld met versgebakken muffins(doe ik altijd op vaderdagochtend) en daar doet hij het dit jaar maar mee, had vandaag en gister geen puf om naar de winkels te gaan.

Bellie; succes, hopen dat het nu wel doorzet en ik zou ook gewoon bellen hoor!

20. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0

Deel Deze Pagina