Nou, we mogen voor de zekerheid even langskomen! Dussuh, misschien tot straks, en anders horen jullie het wel.
hier voor vaderdag ontbijtje(croissants,pistolets en kaiserbroodjes) en dan een canvasdoek beschilderd door jamelie(als ze daar morgen nog zin in heb om te maken) en een axe pakketje gehaald. voor moederdag had ik een theepot gehad,die ik zelf heb uitgezocht en gekocht heb..dus tja.. niet zo overdreven gedoe hier
@anna, jaa shoppen is altijd leuk! alleen jammer dat ik niet meer zo ver kan lopen Hoe gaat het met jou? nog harde buiken/weeen? @dani, fijn dat het vooruit gaat met hem, hopelijk is hij snel weer beter. Zo zielig zo een klein ziek mannetje.. fijn dat je weer kon buidelen. @marloes, ik denk dat wij ook het bed niet omhoog gaan doen, bij Celeno ook niet gedaan, omdat we daar niet eens aan toe gekomen waren en ik beval toch in het zh. @mnm, gelukkig was het toch gezellig en lekker gegeten! @nina, lekker pizza met film Hopelijk werkt deze keer het pilletje beter. @marleen, aaah arme Jare, hopelijk wordt ze niet ziek. @bellie, ooh vervelendeg geen regelmaat, ik zou idd ook straks gewoon bellen. Fijn dat jullie mogen langskomen! Heel veel succes meis! (en anders gewoon weer tot straks maar dat hopen we natuurlijk niet). @chantal, haha grappig he die nesteldrang, ik doe af en toe ook van die overdreven dingen strijken hier idd ook nooit @wupje, veel plezier met dvd kijken! @frummel, druk dagje, maar fijn dat iedereen de kadootjes leuk vond! En Declan heeft zich lekker uitgeleefd! Geweldig je souders!
Oeh bellie spannend!!! Hopelijk ben je verder als 1 cm en kunnen ze je vliezen breken! Dat zou helemaal geweldig zijn Nu zit ik dus heel de avond te f5-en Succes meis!! MNM: Ach hier ook weleens irritatie hoor maar dat komt dan ook vanaf onze kant want ze bedoelen het echt allemaal even goed Begrijp dus precies wat je bedoel hahaha. Paso: Dat is echt niet grappig als je zo'n stuk rijd voor een auto en je ziet dan zoiets! Hier is trouwens de reiswieg eindelijk binnen van de kinderwagen. Heb hem bij babyhuys geannuleerd en via duowagens opnieuw besteld. Hun hadden maar 24 uur levertijd Humpy ligt er heeeeerlijk in.. Nu nog beter weer
ik gaat maar weer verder strijken..heb dr alleen geen zin meer in.. maarja t moet nog maar effe ukkie is rustig vandaag wel gevoeld maar lang niet zovaak als normaal. nu heeft ze gelukkig de hik ik gaat mn pittenzak warm maken en dan maar weer verdieping hoger.. kom straks nog wel kijken.. zit trouwens hele dag al te denken..wat er met mn oppas dr zoontje is gebeurd we kregen vannochtend telefoontje dat jamelie niet kon komen maandag..omdat hun zoontje(13/14jr) in het zh ligt omdat hij een ongelukje had gehad op zn kamer.. maar wat kan er nou in je kamer gebeuren,op die leeftijd, dat je in het zh opgenomen moet worden. Dus net kwam ik op het briljante idee,om op 112 meldingen te kijken..daarop stond dat er gisteravond een ambulance gevraagd was op hun adres ivm reanimatie. zit er hele dag al mee in mn hoofd,en nu nog meer kom er al 3jaar lang over de vloer zo'n 5 dagen in de week..
Bellie Succes meid! Frummel Fijn zeg zulke schoonouders! Daar kun je in ieder geval fatsoenlijk op terugvallen als je iemand nodig hebt.
O jakkes Chantal.... Dat geeft inderdaad een naar gevoel zeg. Misschien maandag of zo maar even bellen hoe het met hem is? Misschien krijg je dan te horen wat er is gebeurd.
ja ik bel maandag effe naar ze op om te vragen hoe t gaat, had ook al sms gestuurd maar niks op terug gekregen(logisch) maar wij hadden allebei vannochtend al t nare idee dat ie misschien wel zelfmoord heeft geprobeerd te plegen ofzo... wat kan er anders gebeuren op die leeftijd in je slaapkamer..
nog geen babynieuws?? Hier nog net niet helemaal opgeknapt. Ben nog erg slap, maar zal morgen wel over zijn hoop ik. Heb wel gelezen, maar geen puf om te reageren. Sorry dames! komt wel weer als ik me weer goed voel.
Jeetje chantal wat heftig.. Hoop dat alles goed met hem gaat, wat er ook is gebeurd! Ja er kan toch genoeg gebeuren op die leeftijd.. Je hebt ook kinderen die zelf met hun tv/pc of het stopcontact gaan zitten prutsen en een flinke klap stroom krijgen.. Hoop in elk geval dat het zoiets is en niet dat het ventje op die leeftijd al probeert er een eind aan te maken
Eerlijk gezegd schoot mij dat ook meteen door mijn hoofd.... Nu maar hopen dat alles goed gaat met hem!
Vanavond na het eten gelijk Levi zijn kast in elkaar gezet en zijn kleren er in. Nu lijkt zijn kamer eindelijk ( bijna ) af. Levi lag wel pas om 20.10 op bed, een uur later dan normaal dus hoop dat hij morgen uit slaapt MNM, fijn nog meer mannelijk bezoek Idd slaapkamerdeur lekker dicht houden Anna, is de pizza nog opgegaan ? Zag die mal idd op je hyves. Echt heel gaaf ! Belliebel. fijn even je hubbie de deur uit Zou ik ook kriegel van worden hoor dat zenuwachtige gedoe Als ze een uur lang om bijvoorbeeld 7 minuten komen kan je ook bellen hoor, gaat er vooral om dat er echt een regelmaat in zit.Zeker bij een tweede wil dat nog wel eens verschil maken qua minuten. Als je denkt dat het echt wat doet kan het geen kwaad om tussendoor je ontsluiting een keer te laten controleren toch. O je bent even naar het ziekenhuis. ik duim ! Henrieke, bij bijvoorbeeld de blokker hebben ze van die rolletjes met anti slip matjes voor in je keukenla ( hebben we hier ook gebruikt voor onder de trap matjes en wc kleedjes ) bed ophogenWij komen trouwens ook een cm of 5 te kort voor het bed ophogen maar laten het lekker zo hoor. Staat nu op bier kratjes en ga echt niet knoeien om er nog een paar cm bij te krijgen mamatien, nee kan je zo lenen bij Vegro. Je moet alleen even je id kaart en verzekeringspasje mee nemen Danitjuh, fijn dat Ismail wat opknapt ! Frummel, druk dagje dus. Hier toevallig ook het idee om Ferry een tegoedbon te geven voor een tattoo. Hij wil er binnenkort één laten zetten. Mamachantal, misschien even bellen/sms-en om te vragen hoe het gaat.Wie weet verteld ze dan ook wat meer ? Wilde het eigenlijk niet zeggen,maar je doet het zelf al. Dacht ook gelijk aan zelfmoordpoging ( hier in het dorp heeft een dertien jarige jongen zichzelf ook een keer opgehangen aan zijn bed ) Beterschapsknuff voor Jac
Bellie: succes!!! Het in en uitlopen van bouwmarkten was duidelijk niet verstandig vandaag. Verga vd bekkenpijn. Lag net in bad, maar kon met moeite m'n benen hoog genoeg krijgen om in en uit te stappen. Deed wel verdraaid veel pijn! Kan nu dus nauwelijks meer lopen
vind het wel raar idee dat dat misschien bij hun wel aan de orde is.. maar je weet nooit natuurlijk wat er in zn kop omgaat.. had haar vanmiddag al een sms gestuurd om sterkte te wensen,maar niks op terug gehad dus ik wacht wel even tot maandag,dan bel ik ze wel even om te vragen hoe t gaat. hoop dat ze er optijd bij waren..
Henrieke, bekend gevoel.Ik heb vandaag ook te veel gedaan. MOrgen doen we dus even lekker niets ! Ferry zit nu dat irritante mens van een Tineke Schouten te kijken. Ben echt in staat om gillend het huis uit te rennen.Gelukkig heeft hij het in de gaten en heeft hij het al zachter gezet. Als ze nu ook nog eens zachter gaat praten..
Kikker, mmm jammie versgebakken muffins, daar heb ik ook wel zin in! Bellie, jaaaaaa goeie, hopelijk kijken ze hoeveel cm je hebt en komt het goed op gang. Spannend! Is Dinand nog bij je so? Frummel, ja irritaties hou je toch. Maar zulke mensen in je omgeving moet je waarderen. Ah leuk de reiswieg ook binnen. Volgens mij verwachten ze na aankomende week weer wat beter weer. MamaChantal, succes nog even met strijken. Jeetje wat naar zeg. Kun je haar niet smsen ofzo? Oh oke al geprobeerd dus, jak wat eng, dat hoop ik toch niet. Jac, goed uitzieken meis. Nu even voor jezelf zorgen! Kaatje, fijn dat Levi zijn kamertje nu ook af is. Heerlijk als hij morgenochtend ook een uurtje langer slaapt. Henrieke, nu met de pootjes omhoog dan. Vaderdagcadeau: hubbie krijgt morgen 3 buitenlampen (maar dat weet hij wel) en een hele grote cd koffer die hij heel graag wil hebben (dat is een verassing), en van neia een tegeltje met haar handjes erop.
hihi ja ik ken dat kaatje..manlief houd daar ook van,maar ik vind haar ook niet super. ik moet nog steeds gaan strijken,en eigenlijk beneden de rotzooi ook nog opruimen... ben nu echt effe weg..
Morgen rustig aan... Ehm eerst even zwemmen en daarna winkelen. Heb nog wat spulletjes nodig. Ben bang dat het morgen vooral erger gaat worden. Vandaag ook een enorme drukke uk. Op een bepaald moment voelde ik hem/haar wel twee uur lang woelen in de buik. Zo nu en dan ook het gevoel alsof ie met een tandenstoker door de vliezen heen probeerde te prikken. Autsj!