Juli mama's deel 5!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door belliebel, 19 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Net mijn paps gebeld, ze zitten nog in italie.
    Ben blij als ze van de week thuis zijn, heb ze echt gemist.
    Mijn moeder had helemaal niet aan vaderdag gedacht, ze zag dat wij het waren en dacht gelijk: oh oh babynieuws hahaha.
    Wij gaan nu naar mijn so, daar blijven we de hele dag, lekker ons laten verwennen.

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Patriesja, ja kan straks nog wel gaan liggen maar aangezien ik net drie kwartier geslapen heb ga ik niet meer in slaap komen straks

MNM, haha je moeder zag het al helemaal gebeuren. Weer oma worden en dan in Italie zitten.

Hoe zal het met Juud gaan ? Hoop dat ze vandaag wel terecht kon en het al een beetje op schiet voor haar

3. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    AnnaB ooh dus toch een vaderdag voor jou, Leuk! hihi ff snel wat in elkaar zetten met de jongste. hihi succes. (tussen de regels lees ik dat je het wel leuk vind dat ie er is??????)

Kaatje. haha ja ik had het ook nooit nooit verwacht. Hij is juist normaal helemaal niet zo. haha. ja ik moet het doen. maar hij echt niet. Maar vind het wel heel lief en schattig staan bij de kleine meid. En ze is er zelf ook trots op want ze zat net de hele tijd naar haar teentjes te wijzen, zo van Kijk eens wat ik heb hihi.
    ooh dat is balen zeg als je net lekker ligt te slapen en dan wakker gebeld word. Ooh dat is jammer van je foto's! Wou je ze ook gebruiken op het geboortekaartje?? Ik duim heel hard voor je mee dat je nog hele mooie foto's krijgt.

Patriesja Er is er nog niet een blijven zitten! (al hebben wij vrouwen soms wel dat gevoel dat het wilt blijven zitten haha) dikke knuf meid.

MNM haha ik heb de hint doorgegeven. (dat ie het goed mag maken bij de geboorte!) hij reageert helaas niet. haha.
    Haha arme opa en oma. Denken ze dat er weer een kleinkind bij komt, belt mama alleen maar voor vaderdag. hihi. Veel plezier bij je souders.

metime. Ik ben benieuwd wanneer ik mijn foto's eindelijk krijg van de shoot. Ik zou ze tussen de 5 en 10 werkdagen krijgen. Er zijn er nu pas 5 voorbij. Aargh wat duurt het lang, als je ergens op wacht.

4. Sherry

Sherry Niet meer actief

Miffy wat een leuke foto's!!

Verder ben ik het weer kwijt... sorry!

5. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @mnm, nou het kan nog he ;) haha maar daar gaan we maar niet van uit.
    Fijn dat je ouders binnenkort weer terug zijn.
    Veel plezier vandaag bij de souders!

@kaatje, ja dat is waar, dan maar lekker rustig aan doen vandaag!

@jac, haha ja dat is waar, hij zal er toch een keer uit moeten, hoop alleen echt niet dat dat pas over een week of 3/4 is!
    Nou ja.. morgen weer naar het zh, kijken wat ze zeggen.
    Oh leuk je foto's, hopelijk heb je ze snel!

hmm.. wat zal ik eens gaan doen vandaag, hij is al helemaal schoon!
    Vriendlief gaat straks nog even sporten.
    Misschien ga ik even bij mijn vader langs, kadootje hadden we al gegeven, omdat hij graag een ajaxshirt wilde toen ze kampioen werden ;)

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jac, nee zijn niet voor het geboortekaartje hoor, dus dat is niet zo'n probleem.

7. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    @bellie
    Hopen dat de kleine vandaag komt :)

@marloes
    Het is begin van de week een keer gezegd en toen was het ik kijk wel. Prima mijn planning blijft wel staan :)

@kaatje
    balen dat je bent wakker gebeld!
    Vind het ook wel goed van me ex dat hij er is... Zo ivy op bed doen en als zij wakker wordt is hij ook wakker denk ik...
    Hopen dat de rest van de foto's wel mooi zijn :)

@patries
    Nee voel me nog steeds zo beroerd. maar goed ga vrolijk verder met alles :)

@mnm
    ik schrok er wel van maar goed jongste vind het helemaal geweldig en dat doet mij veel plezier :)

@jac
    Het is leuk dat hij er is... zie dat de jongste het geweldig vind en dat doet mij veel plezier. (al vind ik het ook prima als hij vanavond weer naar het werk gaat :))

8. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Ik ben zo trots. Gisteren kreeg ik vloeibare silliconen binnen (component A en B zo heet dat:p) en ik ben gaan expirimenteren voor het maken van een mal voor de zeep. Hoorde ik van iemand dat, dat best wel lastig is de eerste keer en dat het best wel eens zou kunnen mislukken! Dus ik dacht ach heb 2 liter dus kan er wat van langs expirimenteren.

9. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    En het is gewoon in 1x gelukt:D

10. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Lekker zeg, even bijslapen, helaas wakker vande telefoon....
    Jammer dat de foto's tot nu toe nog niet super zijn, gelukkig mag je ook nog op herhaling!

11. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Voor de dames die overdag nog wel eens een dutje doen... Voel je, je fit na die tijd? Of heb je het idee dat je wat aan de brakke kant bent en minder "helder"

12. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
    Patriesja Geen vaderdagbaby deze keer dus....

Jac Nog max 5 dagen wachten op de foto's! Bekijk het maar zo: je bent al op de helft met wachten! ;)

Anna Leuk gedaan hoor, erg crea weer!
    Leuk dat je ex toch even langskwam. Blijft ie de hele dag plakken?

Jara is niet echt opgeknapt van het nachtje slapen. Vanmorgen dus vroeg wakker en bij het ontbijt (op bed) wilde ze geen broodje eten. Ook tussen de middag heeft ze geen broodje gehad, wel yoghurt. Drinken doet ze prima en ze is ook best vrolijk af en toe, waarna ze even lekker instort. Ook heeft ze flinke opgezette klieren in haar nek. Arme schat. Vandaag dus niet naar tante Laura en morgen ook niet naar mijn moeder denk ik....

Verder was ze erg blij dat ze eindelijk de kadootjes aan papa mocht geven. Een lekker luchtje, dat was geen verrassing voor Marcel aangezien die van hem al een week op was. Maar hij mocht geen nieuwe kopen ;)
    En Jara heeft op de peuter een mooie klem gemaakt voor in de auto, waar de bonnetjes van de parkeermeter in kunnen.
    leuk bedacht, kunnen we volgend jaar op het kdv weer mooi gebruiken :D

13. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Anna, zodra ik even een dutje doe ben ik brakker dan ervoor. Maar moet soms gewoon even slapen.

Me: weer terug van het zwemmen en het shoppen. Lekker rond gedobberd in het zwembad. Had 'm op een bepaald moment helemaal voor mezelf. Wat een luxe :D Toen onder een warmte lamp opgedroogd tot vriendlief klaar was met fitnessen. Even gestopt bij de Mac en toen wat boodschapjes gehaald. De antislip matten zijn binnen! En hebben besloten het bed niet extra te verhogen en alleen de klossen te gebruiken. Als de kraamverzorgster er moeilijk over doet, dan halen we wel wat. De fixet is onze buurman, dus dat is zo gehaald :) Verder maar luiers gehaald, want dat hadden we nog niet :D Wel nog gekeken naar een muziek mobiel, maar hebben besloten te wachten tot de kraamweek en evt. cadeautjes. Vriendlief kan er zo eentje halen in het dorp mochten we geen krijgen.

Nu lekker niets en straks naar een tuinmarkt in het dorp. Vanavond met z'n tweetjes uit eten. Vriendlief wilde het graag omdat het waarschijnlijk voorlopig 1 van de laatste keren is dat we met z'n tweetjes alleen uit eten gaan. Ik vind het prima :D

14. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
    Anna Hangt er soms een beetje vanaf.... Als ik 's nachts te weinig slaap heb gehad dan knap ik er enorm van op. Als ik al genoeg geslapen heb dan wil het wel eens zo zijn dat ik erg duf wakker word.
    Maar als ik al genoeg geslapen heb dan ga ik eigenlijk ook alleen liggen om even rustig te liggen en niet om te slapen.

15. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    @marleen
    Die ligt nu te slapen in het bed van Ivy. En ivy ligt nu naast mij in bed te slapen :) En ik ga even rustig zp-en etc. :)
    Als Ivy straks wakker is mag ze van mij papa wakker maken... kunnen ze nog mooi even met elkaar spelen en kan ik gewoon even me eigen ding doen zonder ivy om me heen te hebben hangen:p
    Balen zeg dat Jara niet niet echt is opgeknapt.

@henrieke
    ik dacht dat het aan mij lag dat ik brak zou zijn... hihi ik heb het soms ook echt nodig maar ben veel te bang dat ik de rest van de dag een dweil ben :p

16. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Ik merk ondertussen wel van wie de jongste het slechte slapen heeft... Jemig tis net dr vader!

17. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Anna, Ik heb soms twee uur na een dutje nodig om weer enigszins mezelf te zijn :D Daarom doe ik dus ook pas een dutje als ik echt mijn ogen niet meer open kan houden!

18. Sherry

Sherry Niet meer actief

Anna, leuk al die zeepjes! En dat slapen... Het ene moment voel ik me beter en het andere moment weer niet.. Ligt er aan! In het begin van de zwangerschap heb ik me er niet aan over gegeven maar merk dat ik dat nu wel zo nu en dan moet doen!

Hier alles beneden weer gedaan! Zo boven even bed afhalen, matrassen en lattenbodem er af en dan even goed schoonmaken onder het bed! Daarna bed weer opmaken en dan strijken en wassen :) manlief mag zo pannenkoeken bakken en na het eten de badkamer schoonmaken! Had dit van de week goed gedaan en toen besloot hij kit opnieuw te gaan doen. De resten ruim ik niet op dus dat kan hij zo ook doen! Ben zijn schoonmaakster niet... Had hij lekker thuis bij zijn moeder moeten blijven wonen :p

19. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Miffy wat een scheet is Elin! Prachtige donkere haartjes en wat een verhaal zeg. Nu lekker van elkaar genieten.

Bellie hoe is het nu? Ik hoop zo dat het gaat doorzetten voor je.

En hoe zou het met Juud gaan? Kaat nog niets gehoord?

Hier hangt de eerste was aan de waslijn en de 2e zit in de machine. Zo meteen een beetje strijken en verder niet veel vandaag, ik merk dat ik de laatste dagen iets te veel gedaan heb.
    Dat in combi met een heel druk meisje in mijn buik ....... = moe!

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Anna, ja zag het op hyves. Super zeg die mallen !
    Ik moet altijd wel ff wakker worden als ik een dutje gedaan heb maar voel me vaak wel fitter

Hier wachten we tot het een uur of vier is in de hoop dat svader een keer wakker is zodat we op visite kunnen...

Deel Deze Pagina