Juli mama's deel 5!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door belliebel, 19 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Miffy, wat een prachtige meid!!! En wat een trotse foto van jullie samen...Krijg daar de kriebels van ;) (in positieve zin)

@ brakke nacht, is het volle maan of zo? Ik heb ook niet zo denderend geslapen. Gisteravond heb ik geloof ik voor een hele week gescheten (sorry dames) en de rest van de nacht waren mijn darmen verschrikkelijk hoorbaar actief. Ik heb er een paar keer lang wakker van gelegen, maar toiletbezoek bleek gelukkig niet nodig. Nu is t weer kalm, en volgens mij vind de beeb dat ook erg plezant want die was gisteren ook behoorlijk in protest. Volgens mij kon die de slaap niet vatten door het darmgerommel.....

@Jac, voel je je al weer iets beter?

@bellie, oehoe 2 cm! Zet em op!

@Anna, ah wat een leuke zeepjes. Maaruh...(sorry ben blond) hoe maak je dan een mal? Heb je een voorbeeld wat je daar in drukt of moet je dat zelf uithollen?

@dutjes: Bij mij werkt dat helaas averechts, als ik dan wakker wordt knalt mijn hoofd meestal uit elkaar (ook al had ik daarvoor geen hoofdpijn) en ben zo duf als een konijn.

@Henrieke, lekker gedobberd dus? hihi. Hopelijk is het water bij jullie in het zwembad dan wat aangenamer van temperatuur. Bij ons moet je flink blijven spartelen wil je niet onderkoeld raken :x

@Marleen: beterschap met Jara! arme meid.

@auto kopen, tja echt vrolijk wordt je er niet van als je zo'n pokke eind ergens voor moet rijden als je het antwoord van te voren al had kunnen weten. We zoeken iets in de trend van : suzuki swift/VW polo/ seat ibiza. Als het maar een 5 deurs is en airco heeft vanaf bj 2006 :D ik ben niet zo veel eisend maar hij moet wel gewoon netjes zijn en geen schadebak.

Zo nu hubbie zijn pruik met de tondeuse te lijf gaan, en dan mag hij afscheid nemen van zijn ziekenhuisbedje.... :p Die wordt dinsdag opgehaald dus vannacht is zijn laatste nachtje onder slapen. Dan kan ik daarna eindelijk de box naar onder sjouwen en opbouwen zodat dat ook klaar staat :D

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Paso, fijn dat hubbie voortaan weer gewoon lekker bij jou slaapt. Zeker straks met die kleine er bij

3. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    @Paso, temperatuur van het water is heerlijk! Maar het is dan ook een wellness/fitness centrum. Veel hotelgasten uit de omringende hotels maken er ook gebruik van. Het is dus ietsje meer dan alleen een zwembad :) Hebben zelfs van die relax muziek opstaan en heerlijke ligbedden :D

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nee nog niets gehoord,maar goed eer dat je opgenomen bent en de eerste gel/tabletten binnen hebt ben je wel weer een poosje verder.

5. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Goedemiddag,

man o man, na de meest vreselijke nacht uit mijn mamma carriere ben ik eindelijk een beetje 'boven jan'.
    Elin besloot om half 1 dat ze niet meer wilde slapen, om 5 uur(dus na 4 en n half uur van kei-hard krijssen, schreeuwen, huilen, protesteren etc.) viel ze eindelijk in slaap. En zie dan zelf nog maar in slaap te vallen. Rond 6 uur was ik gelukkig aan de beurt en om 8.30 was ze weer wakker en moest ik eruit voor het pappadag ontbijt. Daarna ben ik gewoon mn bedje weer ingekropen en heb ik toch nog 2 uur geslapen. Killing voor een hoogzwangere mamma.

Ik heb nu meteen de laptop even aangezet om bij te lezen.

Miffy; heftig zeg maar wat een mooi meiske zeg! En heeeeel grappig om te vertellen is dat Elin natuurlijk ons eerste meisje is en Julie heel lang op de namenlijst heeft gestaan van dit meisje. Dus dan zouden we het omgedraaid hebben. Leuk hoor!
    Leuk ook; de eerste gezinsfoto.

Bellie; ach arm ding; en ik maar hopen dat ik bij het teruglezen op de laatste bladzijde babynieuws vinden zou... Nouja...het blijft wel rommelen dus; hopen dat het langzaamaan naar iets heel fijn lijdt.

Henrieke; slaap je al met een kussen tussen je benen? En zelfs dat hoeft niet altijd meer prettig te liggen natuurlijk. Wel heel vervelend he, zulke pijn! Haha, fijn zo'n vent;).

Frummel; heerlijk om te lezen hoe goed het bij jullie gaat!

Juud; ben heel erg benieuwd!

Anna; wat een ex heb je toch ook..stond ie onverwacht voor de deur? Ik zou echt onrustig worden van zo'n kerel.
    Wat een geweldige dingetjes maak je toch zeg!!! Leuk om zulke zeepjes te maken en hebben!
    Ik kan meestal geen dutjes doen, zou het wel willen hoor. Als Marc thuis is kruip ik vaak voor een paar uur mn bed in, niet om te slapen maar om lekker in bed te liggen en even niks aan mn hoofd en lijf te hebben. Volgens mij ben ik chronisch duf maar knap ik geestelijk wel op van die uurtjes. Vandaag is er niks tegen te beginnen helaas.

Ego; ik hoop dat manlief vandaag de box in elkaar wil zetten. Heb besloten dat de meeste andere huisklussen dan toch maar naar de toekomst te verplaatsen. We zijn morgen 37 weken en ik heb graag ook nog wat rust aan mn lijf. Al dat geklus breekt ook op.

Wij beseften ons van de week hoe hard de laatste 9 maanden zijn gegaan toen we naar de vk gingen. De eerste keren moesten we Elin echt nog over de drempel daar tillen, nu rent ze bijna naar binnen. Wel leuk om haar zo te zien groeien deze zwangerschap. Ze liep net toen we zwanger bleken en nu stuitert ze echt in t rond.

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Kikker, ook al zo'n brakke nacht :(
    Ja gaat hard he die negen maanden als je er al eentje hebt rondlopen

In ga Levi uit bed halen. Heeft zijn uurtje rust weer gehad ( slaapt niet maar gaat gewoon lief spelen )

7. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kaatje, dat is zeker waar! Al liggen we soms erg gezellig onder tv te kijken in dat veel te kleine ziekenhuisbed :D

@Henrieke, oh dat klinkt beter! Hier is het echt koud! ze beweren 30 graden maar ik sneak wel een keer een thermometer mee naar binnen de volgende keer .

8. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Kaatje, haha zag dat je me vanmorgen betrapt had ;)

Miffy, wat een knappe meid is de kleine Elin!!!

Belliebel, duim dat het snel doorzet!

Fijne Papa-dag iedereen!

9. Rono

Rono Niet meer actief

ff snel:

kikker, ik heb de bekleding er met grof geweld in gedaan haha! Eerst rustig aant prutsen geweest en toen raakte ik opgefokt en heb ik een tang en een schroevendraaier gepakt hahaha! Dus het touwtje met een schroevendraaier erdoorheen gestoken en aan de andere kant gepakt met een tang :D

10. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Hahahahaha, fijn om te lezen! Ik heb me kunnen inhouden zo te lezen. Heb het met een veiligheidsspeld gedaan, en dan nog 30 keer opnieuw omdat ie niet recht zat:( Rotwerk zeg!

Heb je er ook ruzie mee als je het bedje opmaakt? Of ligt dat wel aan mij?

11. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @anna, balen zeg dat je je nog steeds zo voelt..
    Erg leuk die zeepjes!
    Ik slaap bijna nooit echt overdag, meestal lig ik alleen even te dutten, als dat lukt.
    Van echt slapen wordt ik vaak ook nog suffer.

@marleen, nee geloof niet dat het er in zit...
    Ja handig he, die ideeen kun je weer voor je werk gebruiken ;)

@henrieke, gezellig met zn tweetjes uit eten!

@sherry, lekker bezig!

@pink, rustig aan he!

@kikker, vervelend zo een nacht :( vermoeiend idd als je er nog een hebt rondlopen.

@kaatje, lekker dat Levi wel in zijn bedje even rust.

12. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    middag dames!
    rot regen.. jamelie wilt graag gaan fietsen buiten:(

anna: haha heerlijk ontbijt dus, gaat het nu weer beter dan tussen jou en je ex? na t slapen ben ik nog steeds brak..misschien nog wel erger als daarvoor,maar toch slaap ik (bijna) elke dag wel effe :)
    Henrieke: heerlijk zo'n zwembad!
    Kikker: ja gaat hard he!

net heerlijk geslapen met jamelie..die kwam bij me liggen en ging ook slapen. doet ze anders ook nooit.
    zo even douchen met haar (haha ja nog steeds in pyama hier..) en dan wat aan de was doen, en even stofzuigen beneden. dan vind ik het weer prima voor vandaag.

Morgen mogen we naar de kinderarts!!:D waren vrijdag bij huisarts geweest met jamelie,en mochten door naar ka, dus vrijdag gebeld en kon a.s. maandag al terecht, omdat die ka haar al kent..(jamelie staat daar onder controle ivm prematuriteit) Dus hoop echt dat die wat gaan doen.
    jamelie zit nu lief op de computer een barbie-spel te doen:) voor zolang de pc er nog staat kan ze daar op.laptop mag ze niet op:)

13. Rono

Rono Niet meer actief

Juud online???

Nee tochh?? moet je nou alweer wachten?

Kikker: Nee daar heb ik "nog" geen problemen mee haha

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Juud online ?

Levi uit bed halen was niet leuk. Meneer heeft er al een tijdje een handje van om zijn hele kamer onder de poep te smeren als dit in zijn luier zit. Hij weet donders goed dat hij ons moet roepen maar doet het dus niet :x
    Kon net dus op mijn knieën zijn bed, kast, vloer, muur en spiegel schoon maken. Ferry was er klaar mee en heeft hem ff een paar tellen onder een koude douche gezet. Ben maar uit de buurt gebleven want was het er niet zo mee eens.
    Daarna heb ik hem aangekleed en voor straf op de wc laten wachten tot ik klaar was met schoonmaken. Kinderen, af en toe...

15. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    lekker kaatje :( deden de kinderen bij mn buurvrouwtje ook altijd.. ook muren ondersmeren ermee. levi is van eind 2008 toh?

16. Sherry

Sherry Niet meer actief

Kaatje hoop niet dat de 2e ook deze acties krijgt :p

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja van september 2008
    Het is gewoon puur omdat hij het vies vind aanvoelen, poep in zijn luier. Soms doet hij ook gewoon zijn luier uit dus dan zitten zijn benen onder.
    Normaal poept hij voor hij naar bed gaat op de wc,maar als hij dus een keer niet hoeft krijg je dit :( heel irritant.
    Net al zijn speelgoed schoon gemaakt en nu kan ik weer op nieuw beginnen.

18. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    @patries
    Dank je wel :) Het is ook wel balen dat ik me nog zo voel maar goed niks aan te doen. Wou een dagje zonder para doen maar helaas bij het opstaan werd ik alweer zo duizelig dat ik dacht van pfff

@chantal
    Nee niet echt beter hoor tussen me ex en mij. Maar goed het is vaderdag dus zal wel iets door de vingers zien.
    Zal ook blij zijn als het 21:00 uur is en hij naar het werk gaat.

@paso
    Silliconen die ik gebruik heb je 2 soorten van component A en B. Van A gebruik je bv 100 gram en dan van B ca. 3 % (2 ML heb ik erdoor gedaan).
    Heb een bakje daar leg ik het voorbeeld in (beeldje of ander zeepje o.i.d.) De silliconen er overheen gieten en dan 10 uur laten drogen!!!
    Het silliconen geheel uit het bakje halen. Dan heb je de platte kant van het beeldje of zeepje onderop liggen en daar zit geen silliconen.
    Ik snij het randje van het beeldje vaak even los en dan kan je het beeldje er zo uitwippen... (mits je een makkelijk beeldje hebt).
    Het is even priegelen maar erg leuk om te doen en verslavend.
    Wat heerlijk dat hubbie naast je komt liggen en dat de box straks staat :)

@kikker
    Onrustig ben ik ook hoor... baby is ook onrustig en harde buiken komen ook weer wat vaker opzetten.

@kaatje
    Herkenbaar hoor kamer schoonmaken die onder de poep zit.... HEEEEEL herkenbaar.....
    Dikke knuff :)

19. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Ja, fijn is dat, gadver! Elin loopt hier ook steeds met hand richting luier; laatst zat haar handje al onder toen ik haar uit bed haalde....bah bah bah!

20. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Misschien kwam ze gewoon de tijd even verdrijven? Ik hoop het zo voor d'r. Lijkt me heel vervelend om in de ochtend op te staan met de wetenschap dat je naar het ziekenhuis gaat en dat dat dan toch niet doorgaat. Je weet vooraf wel dat dat kan maar is toch een hele andere dag geworden dan ze gehoopt had.

Deel Deze Pagina