Juli mama's deel 5!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door belliebel, 19 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    *zwaait naar hartogje* (is vriendin van mij hihi:p)

2. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Oh, ze is alweer weg hihi:p.

3. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Oh nee, daar is ze weer whahaha:p.

4. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Bellie kan je niet op hyves zetten dat je niet meer reageert en dat iedereen het vanzelf te horen krijgt als ze geboren is?
    Lijkt me nl bloedirritant.

Zo hier de 4e was het machien zitten. En de wasmand is ook weer leeg en gestreken.
    Zometeen het ledikant opmaken en de wieg (wandelwagenbak) en dan staat alles kant en klaar.

Marleen de stickers zijn gelukt! Nouja de adressen staan erin.

Morgen even van die etiketvellen halen en even naar de babydump voor een piekstok voor het hemeltje.

Weet er trouwens iemand hoe ik vetvlekken uit een onbehandelde teaktafel krijg? Ik ben al met groene zeep in de weer geweest maar de vlekken zijn nogal hardnekkig:(.

5. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Zal me trouwens niets verbazen als me collega nu ook mee zit te lezen als gast!

6. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Dat zou ik kunnen doen, maar vind het aan de andere kant ook wel erg leuk om mensen te pesten en het idee te geven dat ik nu misschien wel druk bezig ben met bevallen whaha:p.

Pfff, moet zo aan het eten beginnen, maar heb zo geen zin, blegh!

7. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0

Hahaha pestkop! ;)

Hier staat nog een grote pan macaroni dus ik hoef lekker niets te maken. Ja misschien wat pannekoeken bakken voor mezelf maar das zo gepiept.

8. Hartogje

Hartogje Actief lid

15 sep 2009
    228
    0
    16
    Ja meis ik lees stiekem mee, want vinden het ook spannend hihi! En om nou drie keer per dag te gaan sms hoe het is. We spieken gewoon even.

Ik hoop dat het door gaat zetten en anders is morgen de grote dag :D

Kusjes van hier!

9. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hi meiden, weer even bijgelezen...
    nog geen nieuwe baby'tjes geboren, hoop dat Juud al een goed eind op weg is.

10. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Whaha, dat stiekem meelezen is geen enkel probleem hoor:p. ZP is toch nog ergens handig voor:D!

11. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    hier eten we lekker makkelijk, gebakken aardappels+hamburger+doperwten en appelmoes :)
    denk wel favo korstje van uk.

zo,strijk ook weer weg,heb nu nog handoekkenwasje liggen dat opgevouwen moet worden en zo nog even een gemengd wasje erin doen. dan weer klaar:D ook koffertje van beeb ingepakt
    zit wel veel in:) hihi
    en van de week ook maar even een tas maken met kleding voor manlief en jamelie. hoeft ie tenminste niet diezelfde dag/dag erna naar huis voor kleding;)

12. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @pink, zo je bent druk aan het wassen zeg! :D

@bellie, hihi laat ze maar lekker denken idd ;)

@eten, vrienlief heeft lekker roti gehaald!! :D jummie!!!

13. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Nog geen babynieuws? :D

Hier gaan we zo wandelen naar een restaurant. Heb eigenlijk geen zin, lig wel lekker op de bank :) Maar als we er eenmaal zijn dan geniet ik ook wel. Ben alleen flink misselijk en bekken zeurt enorm. Morgen helemaal niets, dus dan moet ik maar een echte rustdag houden.

Ben benieuwd of er al nieuws is als ik weer thuis ben :)

14. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Miffy mooie foto's hoor van je gezinnetje!

Bellie succes morgen! Hopelijk gaat het allemaal voorspoedig!

15. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    @ henrieke: ohh lekker uit eten... zou ik ook wel zin in hebben maar dat is niet zo relaxt met een kleine peuter bij je. haha

@ patriesje: eet smakelijk

@ bellie: wat irritant zeg! ze horen het vanzelf wel! Ben je zenuwachtig voor morgen?? of heb je er "zin"in?

@ mamachantal: ja jammer he voor die kleintjes dit weer.. net ook even met Jolien naar de schommels geweest maar kreeg een heerlijk regenbui op mijn koppie!

@ pink: hier ook pannenkoeken vanavond.

@ kaatje: hmmm niet zo'n leuke actie van Levi....

@ mnm: jij slaapt ook zo slecht he 's nachts... ik probeer overdag al niet meer te slapen maar dat helpt ook niets.

Vannochtend kon ik lekker uitslapen want mannetje en Jolien gingen lekker zwemmen. Daarna kwam schoonpa lunchen en heeft mannetje de schuur uitgeruimd.. lekker netjes weer!
    Buik is sinds gister erg rustig.. geen harde buiken meer etc.... ik denk dus dat er er niets meer gaat gebeuren en dat we maar moeten wachten tot vrijdag.. nou ja dat is al bijna!

16. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    beeb is hele dag al rustig:( gister ook al, maar toen ik pittenzak erop legde reageerde ze daar op. straks ook maar even doen,en anders morgen effe bellen. misschien dat ze nog de hik krijgt,die heb ze altijd savonds.

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hier zijn de mannen naar de Mac... maar kreeg al een sms dat het erg druk was.

Vandaag laatste behangpaneel opgehangen bij S&T. Nu de wandzakken nog ophangen.

18. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    mac...jummie!!!!! kan die voor mij ook wat meenemen?:D;)

19. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Nou heb er wel enorm veel zin in, maar het angstzweet breekt me nu ook wel uit hoor! Weet gewoon niet wat me allemaal te wachten staat!

20. Frummel

Frummel Niet meer actief

pink: strijkijzer op de heetste stand, een stuk keukenpapier op de vlek leggen en hier je strijkijzer opzetten.. als dat niet lukt is de enige optie opschuren of in de teak olie zetten

bellie: was nier verkeerd bedoelt meis:D iedereen weet dat bevallen pijn doet maar die horror verhalen rond je uitgerekende datum komen mij altijd me strot uit. Dat is net zoiets als een moeder in het eerste jaar met haar kindje alleen maar gaan vertellen of wiegendood, slaapproblemen, peuterpubertijd enz. Wat schiet je ermee op? Gewoon op je af laten komen meis.. in afrika bevallen ze onder een boom, dan lukt het ons echt wel in het ziekenhuis hoor;)

Deel Deze Pagina