Juli mama's deel 5!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door belliebel, 19 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    op de pijnlijke weeën na, iets heel moois... en dan vergeet je gewoon alles en ben je hartstikke trots op jezelf, dat JIJ dat gewoon gedaan hebt!!

2. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hey dames!

Nou eindelijk rust in de tent :) Wel een leuke dag gehad vandaag maar wel vermoeiend. Eerst lekker gezwommen en gelunched, Kyano leek moe dus die deden we naar bed maar helaas dacht hij daar toch anders over. Ik heb wel nog een half uurtje gerust en daarna maar gaan douchen. Toch knap ik daar ook wel heel erg van op. Toen naar smoeder maar Kyano wordt daar altijd een beetje hyper als hij binnen moet zitten dus we hebben wel genoeg moeten corrigeren. Thuis was hij weer gewoon lief en hij heeft vandaag weer 2x op het potje geplast!! Het gaat de goede kant uit. Alleen geeft hij het zelf nog niet aan, als wij hem erop zetten, plast hij wel maar hij komt er nog niet mee. Dus nog even doortrainen ;)

3. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Kaatje O jakkes zeg, dat is echt niet fijn.

Bellie Zo zeg dat is irritant, iemand die constant achter je aanloopt om te horen of er al iets is.... Lekker niet op reageren ;)
    Ik vind het soms al irritant, 'en hoe voel je je?' of 'alles nog rustig' en dat soort vragen.
    Heeeel veel succes morgen!

Chantal Hier ook 1 die graag naar buiten wil.... Ze vraagt al 3 dagen wanneer ze weer op haar trekker kan.
    En als je je buikje niet vertrouwd dan even bellen hoor!

Pink Ah fijn dat t gelukt is! Nu nog printen :D

Nina Nou, het kan ook zo zijn dat je buik (en baby ;)) zich opmaakt voor een bevalling toch? Dat hoor je toch wel vaker, dat baby's erg rustig zijn voor de geboorte?

Ik ben benieuwd hoe het met Juud is.

4. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Annab ha ha die ex van jouw blijft je toch verrassen!
    Wow weer mooi gelukt zeg met de zeepjes!
    Ik voelde me gisteren na mijn slaap van 1,5 uur eigenlijk nog steeds vermoeid ;)

Kaatje oh daar baal ik altijd zo van als ik net lekker lig te slapen en de telefoon gaat :x
    Ai weer een poepbed en rotzooi, wat lijkt me dat toch vreselijk :(

Marleen arme Jara!

Kikker jeetje dat is idd een erg zware nacht :(

MamaChantal succes morgen bij de kinderarts!

Belliebel oh dat is verschrikkelijk dat mensen je zo in de gaten houden :x

5. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Zo, weer thuis van uit eten. Heerlijk gegeten en ff lekker nog met zn tweetjes. Toen we weggingen nog even gekletst met de ober. Wat bleek, zijn zus is op dezelfde datum als mij uitgerekend :D

En zat vriendlief paar dagen geleden nog te zeggen dat uk voorlopig moest blijven zitten, nu kreeg ik te horen dat ie er wel uit mocht komen... Mannen! :)

6. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @nina, wel fijn hoor dat je al een datum hebt en het is idd zo vrijdag!

@chantal, vervelend he zo een rustige uk, je gaat je dan gelijk zorgen maken.

@marloes, is het bijna klaar?

@bellie, komt helemaal goed meis! En een beetje spanning is natuurlijk niet zo gek he, maar je kunt het hoor!

@wupje, knap hoor dat hij al op het potje plast, hoe oud is hij nu?

Hier heerlijk gegeten, maar wel last van maagzuur, dus nu maar aan een bakje vla.

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    bijna... heb nog 7 dingen op m'n lijstje staan
    dat 'moet' voor 14.30 uur morgen, want dan moet ik naar de gyn en gaat ze kijken...;)

8. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    he dames,

kwam weer ff spieken. maar nog steeds niks... Ooh ik ben benieuwd hoe het gaat met Juud.

voor de rest wel weer gelezen. maar te moe om op te reageren. Ben nog steeds niet helemaal mezelf. Herken mezelf bijna niet, moet mezelf voortslepen. Maar hopen dat het nog de naweeën (lekker toepasselijk hihi) zijn van vrijdag.

Belliebel. weet niet of ik vanavond nog online kom, Maar wil je even heel veel succes wensen voor morgen. Je hebt straks weer een klein wondertje in je armen!

9. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    hihi oke, veel werk nog? komt vast goed!

10. Vinora

Vinora Niet meer actief

Ik lees ook wel elke dag geregeld bij, maar heb op momenten gewoon totaal geen zin om te reageren *bloosbloos*
    Morgen zoonlief naar school en vandaag is alles schoon gemaakt dus dan heb ik wel wat meer tijd en zin waarschijnlijk ;)

11. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Kan hier nu echt niet meer lopen. Wandeling terug naar huis was zacht gezegd erg pijnlijk. Harde buiken en flink wat pijnlijke steken. Bekken is gaar. Kon nauwelijks mn benen hoog genoeg krijgen om de drempel over te stappen. Nu dus op de bank met de benen omhoog. Uk is lekker beweeglijk en maakt me ook lekker beurs aan de binnenkant.

12. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    @regen
    Hier af en toe... Maar soms wel een stevige pittige bui.

@eten
    hier aardappels, kip en doperwtjes gehad.
    Ik ben de enige die er flink van heeft gegeten in ieder geval hihi.

13. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    wat is het rustig hier... :)
    of ik verveel me gewoon:p

14. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Idd rustig hier. Viel mij ook al op :)

15. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    zo maar mn bedje opzoeken denk ik
    ben nog helemaal niet moe :( maar hubbie sprak ik net en die zei dat ie pas na 12en klaar is..

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zo wist niet hoe ik het had vanmiddag. Buik en borsten stonden echt zo strak. Erg pijnlijk. Hete douche deed gelukkig wonderen. Nu nog vooral een trekkend gevoel aan mijn banden ofzo

Pink, vetvlekken uit een onbewerkte tafel. dat gaat lastig worden denk. Laag afschuren en lakken ?

Chantal, de kleine inmiddels alweer goed gevoeld ?

Wupje, dit keer gelukkig niet zijn bed ( had ik gisteravond verschoond )maar wel zijn muur, vloer, spiegel, nieuwe kast, tent, speelkleed, speelgoed, knuffels.
    Echt om gek van te worden. Na 5x zijn handen gewassen te hebben rook ik het nog. bah

Jammer, had stiekem op babynieuws gehoopt ;) iig nog niets van Juud gehoord.

17. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    heb dr vandaag 1x voelen draaien en ze heeft heel even de hik gehad. als t morgen nie beter is bel ik effe naar gyn

18. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Ik duik ook maar mijn bed in. Heb het helemaal gehad voor vandaag. Ben lichamelijk en emotioneel beetje op. Hopelijk slaap ik vannacht weer wat beter en lig ik minder te woelen. Maar ben bang dat het tegen gaat vallen. Heb ontzettende steken bij mijn kruis door mijn bekken. Buik is ook druk aan het rommelen door het eten vanavond. Ben er dus gewoon klaar mee voor vandaag, dus dan maar slapen gaan.

Trusten meiden!

19. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    slaap lekker!

20. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    En ja hoor we beginnen weer (gaan weer verder) weer harde buiken om de 3 minuten... Dit keer blijf ik mooi thuis anders mag ik weer blijven voor niks... als het niet afzakt bel ik morgenvroeg gezellig weer naar de verloskamers :)

Deel Deze Pagina