Juli mama's deel 5!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door belliebel, 19 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Henrieke, hoop dat je een beetje kunt slapen

Chantal, zou morgenochtend idd bellen als je haar niet goed voelt.

Bereid me hier ook maar weer voor op een nachtje naar het plafond staren. Bovenin voelt het alsof mijn banden ieder moment kunnen scheuren en ook weer harde buiken. Ga zo maar even een kruik van zolder halen voor in bed

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Bij jou ook lekker aan de rommel dus. Je bent nu iig 37 weken :) Wil je trouwens thuis bevallen of ga je sowieso naar het ziekenhuis ?

3. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Heeft beeb zich alweer laten voelen? Als je je ongerust maakt zou ik even bellen hoor meid! De vk/gyn zal dat zeker in deze situatie wel snappen!

4. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hmmm lkekker de mac:p. Hier zijn we gisteravond nog langs de mac gereden vanuit het ZH. Heerlijk broodje mac chicken op hihi:p.

5. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hihi, weet ik hoor meid:p! Tja dat ze in afrika onder een boom bevallen, brrr moet er niet aan denken whaha:p. Geef mij dan toch maar een bed en een paar leuke mannelijke artsen whaha:p.

6. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    ja heb dr wel gevoeld, maar 1x vandaag en ze heb 1x de hik gehad.
    net wel ff op de bank gelegen met pittenzak,maar reageerde ze niet op. zo nog keer proberen:)
    als t morgen niet beter gaat,bel ik ze op. maarja woensdag moet ik voor contole..

7. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    @kaatje
    Ik wil thuis bevallen maar omdat ik onder behandeling sta van de vk in het ziekenhuis MOET ik voor alsnog daar bevallen. En minimaal 1 dag blijven.

8. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Nou ik heb wel de hele zwangerschap tegen de bevalling opgezien. Maar dat komt deels ook door die paniekaanvallen. Zeker toen ik nog niet aan de medicijnen was kon ik er over door gaan denken wat er allemaal wel niet fout kon gaan. Na de med. is het gelukkig een stuk minder geworden. Maar merk toch dat ik vandaag best wel angstig ben voor morgen.

Ach, ze weten daar van me situatie af, dus komt allemaal wel goed!

9. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Zullen we morgen samen bevallen?;):p

10. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
  11. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Kruikje kan ook wonderen doen! En anders toch nog maar een keer douchen en dan lekker het bedje in.

12. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Goed idee!!! Ben alleen bang dat het hier zal afzakken.

13. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Kijk, tis wel normaal dat je ze op den duur minder gaat voelen door het ruimte gebrek wat ze krijgen. Maar als je het zelf niet vertrouwd zou ik ze zeker even bellen!

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Chantal. als je haar vandaag maar 1x gevoeld hebt en 1x de hik zou ik NU bellen ! de vk/gyn waarschuwd niet voor niets dat je aan zeker op dit termijn aan de bel moet trekken als je weinig beweging voelt. Tot woensdag zou ik zeker niet wachten. Hup niet zo eigenwijs en even bellen. Ga je iig gerust naar bed.

15. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Weet niet of ze dat doen, maar stel nou he, dat je dit de hele nacht hebt en je belt morgen naar het ZH en je mag komen. Kun je dan niet gewoon zeggen: breek please please PLEAAASE me vliezen. Ik neem aan dat als jij verteld dat je hierdoor aan het einde van je latijn bent en straks na de bevalling geen wrak wilt wezen, ze dat best zullen snappen! Zeker als alleenstaande moeder!

16. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    uh kaatje, is het erg als ik me er niet zo druk over maak? :D
    moet ik nu manlief uit zn werk halen,kindlief ergens dumpen terwijl die slaapt.. en zelf ken ik dan ook niet slapen. nee wacht wel tot morgen ;)

17. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Nou, Dinand hebben we bij mijn ouders gebracht. Scheelt morgenochtend een hoop geren en gevlieg! En serieus, ik dacht echt dat ik zo'n moeder was die haar kind overal kon brengen zonder er zelf heel erg veel moeite mee te hebben, maar had net toch echt een brok in me keel. Dat kleine manneke lag heerlijk te slapen en het idee dat ik hem misschien morgen wel helemaal niet zie, oef, das best lastig zeg!

Gelukkig zit me moeder zelf ook nog in de kinders, dus ik laat hem er wel met een gerust gevoel achter, maar men wat mis ik hem nu al zeg!

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Belliebel, voelt misschien ook wel heel anders omdat je weet dat je hem misschien pas weer ziet als je je kleine meid in je armen hebt.

Chantal, je moet doen waar jij je goed bij voelt meis ! Misschien ben ik gewoon te voorzichtig geworden door alles wat ik heb mee gemaakt en geen risico's wil lopen.

19. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hihi chantal is een echte nuchtere hollandse meid:D.

Ik heb trouwens ook wel eens gehad dat ik die kleine erg rustig vond. Mja lang leve de angelsound! Dat ding heeft me al zo enorm vaak gerust gesteld!

AAAAAARG, heb alweer een berichtje van die meid gekregen op me hyves...En het laatste berichtje was net van een meid die denkt dat ik lig te puffen whaaaaaaahahahaha, geweldig toch!

20. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    nou ben al zovaak in het zh geweest buien de normale afspraken om..telkens kind moeten dumpen,mannetje van werk af laten komen, en dan was het niks..alleen was dat dan wel voor de harde buiken..
    dat ik nu zoiets heb van oh t zal wel niks zijn..

Deel Deze Pagina