Denk ook wel dat dat het inderdaad is! Gewoon het idee dat we straks met zijn viertjes zijn! Best bizar trouwens als ik bedenk dat ik zeker over 48 uur zo'n kleine spruit in me armen zal hebben! (daar kan ik toch bijna wel vanuit gaan he whaha)
bellie, lijkt me ook wel raar hoor om kindlief weg te moeten brengen en wie weet wanneer je hem pas weer ziet hihi ik zou vooral niet reageren op hyves
Belliebel. Misschien komt hetnog wel vannacht. annaB. OOh meid ik hoop toch dat het bij jou nu ook door gaat zetten. Succes in iig. Mamachantal. als jij je niet druk maakt. ishet toch goed! Maar ik zou dan iig wel morgenochtend bellen als je haar nog niet voelt. Hier is het me ook op het hart gedrukt om gelijk te bellen als ik het niet of niet vaak voel bewegen. Slaap lekker. zo dames, ga slapen. Morgenochtend vroeg uit bed. Kindjes weer naar school brengen. doeidoei
Mamachantal, ik zal een beetje energie van mijn kind naar jou kind sturen, deze hier is geloof ik bezig met haar dagelijkse rek en strek oefeningen! Als ze nou meteen even met haar vingertje een gaatje maakt in die vliezen van me, kunnen we meteen naar het ZH hihi.
hihi ja bij mij ook wel hoor..bij elke controle word dat nadrukkelijk gezegd.. "als er wat is moet je wel bellen he?!" laatst had ik dr ook minder gevoeld..en had toen ook dag erna controle afspraak,dus ook niet gebeld.. zei ze ook dat ik dat wel had moeten doen.. hmm.. ik wacht het toch nog maar een nachtje af..
Ik ga ook lekker niet meer reageren op hyves. Ik laat ze lekker denken whaha. Denken ze straks dat 2 dagen heb liggen puffen whahaha. Ja, tis ook wel raar. Nouja, ik bel gewoon op als ik lig te puffen hihi. Al is het alleen maar om dat stemmetje te horen hihi.
Haha heb speciaal voor bellie een andere internet browser op mijn telefoon gezet zodat ik gelijk buddynieuws kan doorgeven Haha.. Met die andere browser kon ik niet reageren op zp
let's hope so. Moet zeggen nu Dinand de deur uit is, ik mezelf veel rustiger voel en merk dat het meteen weer toeneemt. Hoef iig niet iemand meer te bellen als het toch nog uit zichzelf zou beginnen. Dan kunnen we gewoon de auto instappen en weg gaan.
Misschien willen jullie even mee denken over een kraamcadeau Schoonmoeder vroeg me vandaag of ik wensen had voor het kraamcadeautje(s) ( Sinds Levi heeft ze gelukkig geleerd het in overleg te doen haha ) Maar kan zo snel niets bedenken. Wil iets leuks voor een meisje wat ik nog niet heb maar wat ook praktisch is en wat ik dus echt ga gebruiken. Ze krijg iig al een armbandje met haar naam er in ( heeft Levi toen ook al gehad ) Bellie, ik ben mijn angelsound deze zwangerschap ook heel dankbaar Ik ga off. Hoop morgenochtend terug te komen met buddynieuws van Juud. Belliebel, als ik je morgenochtend niet meer zie. SUCCES !!! Anna, jij mag vannacht ook bevallen hoor Truste
rono is er dus klaar voor Bellie!!!! Gek idee he, dinand weg gebracht, nu weer met z'n tweetjes thuis en straks met z'n vieren!
NEEEEEEEEEEEH, ik word helemaal gek van dat mens! Nu gaat ze mijn mannetje lastig vallen met de vraag of we in het ziekenhuis zitten en of we vaderdag nog gaan redden of dat ik expres wacht tot morgen! Manlief gaf me net een schouderklopje, ze bedoeld het vast goed schat. Ja schat, dat kan wel zijn, maar dit is toch niet normaal meer! Ze heeft verdorie 2 kinderen, laat ze daar wat mee gaan doen i.p.v. de hele dag achter hyves te zitten! Plus daarbij is dit gewoon niet gezond meer hoe ze ons in de gaten houdt!
hahahahahaha bellie wat een mens zeg!! kon het niet laten ook nog een reactie op je www te plaatsen hahaha Meid heel veel succes morgen! zou best kunnen dat het vannacht al doorzet. je bent toch meer op je gemak nu dinand niet thuis is Juud: meid ik hoop dat je inmiddels al bent bevallen!!
*valt ook nog even binnen aan het einde van deel 5 om babynieuws te checken* Helaas, nog niks nieuws dus.... Meiden welterusten (bellie sterkte met je stalker ) en tot morgen in deel 6 f*** wat gaan we snel door die pagina's heen!!!
@chantal, als je je geen zorgen maakt, dan idd morgenochtend even bellen als de kleine nog steeds zo rustig is. @bellie, heel veel succes meis!!!! zal aan je denken!
Nou, het zal vast bellangstelling wezen, maar vermoed ook wel dat ze straks met de eer wil strijken dat ze de eerste was die het wist! Zo ging het bij Dinand ook!