Juli mama's deel 5!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door belliebel, 19 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Bellie, Kees en Co?!! :D :$ Wat een namen zeg! Zou zeker niet mijn keus zijn. Maar zoals je al zegt, iedereen heeft z'n eigen smaak. Maar dan nog... Kees en Co... :D

2. Sherry

Sherry Niet meer actief

aaaaaah, arme kinderen...

Dat doe je ze toch niet aan? Ze zitten er hun hele leven aan vast.

3. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Nouja, als je het mij vraagt gaan die kindjes er straks enorm mee gepest worden. Tja, ik snap het ook niet echt eigenlijk!

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ahh idd erg sneu voor die kinderen.

5. Frummel

Frummel Niet meer actief

Hahahahhahahahaha kees en co hilarisch. Natuurlijk niet dat er mensen zijn die hun kinderen daadwerkelijk zulke namen geven.. Ik heb op de kraamafdeling gewerkt en wij hebben ooit een tweeling gehad die tsunami en el nino waren genoemd!:$(snap nog steeds niet dat dit niet word geweigerd bij de aangifte..) Ik meen dit echt serieus *pinky swear*. Heb toen echt heel me pauze helemaal verbaast naar dat kaartje zitten kijken.. Ook een x een meisje dat hadden ze Noa Parel genoemd(luchtje noa pearl). En heel veel van die zelf in elkaar geknutselde namen(blijft rotterdam he..) die eruit zien alsof paps en mams dyslectisch zijn.. Je weet wel, precies zo geschreven zoals je het uitspreekt om maar te voorkomen dat men de naam van hun kindje verkeerd zegt. Dat vind ik echt zo afschuwelijk(hoop nu niemand te beledigen)

6. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    #486 XxPinkxX, 24 mei 2011
    Laatst bewerkt: 24 mei 2011
    Ik had op t kdv 2 broers die Bob en Dylan heette, vond ik ook zo sneu.
    Bob is leuk en Dylan ook maar in combi niet zo geslaagd vind ik. (hoop dat ik nu niet op iemands tenen sta)

7. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Frummel: jullie kamertje is echt suuuper geworden, lekker stoer!!
    en kun je niks over de letters heenhangen voor de zekerheid? een suk stof of zo?

KellyA: ook mooi kamertje!! leuke kleur!

Bellie: kees en co.... tja wat moet je daar nu van denken. haha, zielig hoor voor de kids, maar het was nog erger geweest als het een 2ling zou zijn!!

Wij zetten idd de wieg bij ons op de kamer, zal hem van de week erug halen bij mijn s.zus, hoop dat hij evrder nog heel en schoon is!

8. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    dit is onze wieg

9. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    tja namen.... ik heb lesgegeven aan james dean en dan een indo achternaam...

maar deze combi K & Co is het toch ook echt NIET... pfff

ook schattig, ik was met Sam op zijn nieuwe kamer bezig. lattenbodem in het stapelbed leggen, matras erbij. Dekbed in de hoes gedaan en op bed gelegd. Zegt 'ie (zo lief)Mooi mama, is deze kamer voor een prins en prinsesje?

10. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    De kat heeft momenteel weer een periode dat ze mijn buik als kussen gebruikt. En iedere keer naar me omhoog kijken en knipogen :D

Even foto spam :p Haar geïrriteerde blik komt hoogstwaarschijnlijk door een uk die aan het duwen is :D

11. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Mooi wiegje zonnebeertje? Is het een familiestuk of niet? Kun je je al voorstellen dat daar zeer binnenkort een klein humptiedumptie in ligt?:D

12. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hihi, herkenbaar henrieke. Hier komt de kat vaak even lekker met haar pootjes op mijn buik staan om vervolgens even lekker met haar nageltjes in me buik te gaan zitten treeën. Ze doet het heel zachtjes, maar ben het al vrij snel zat hihi:p.

Nu loopt die kat momenteel toch al onwijs achter me reed aan met alles wat ik doe.

13. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Bellie Whahaha, Kees en Co. Hoe verzin je het!
    Inderdaad wel zielig voor de kids zeg....

Frummel Haha, tsunami en el nino. Hoe zouden ze de 3e noemen??
    Wij hebben een keer een tweeling op het kdv gehad die Sytse&Hylke heetten ( naar de tweeling van de kameleonboeken) En we hebben een jongetje op het kdv die Enteny heet. Normaal gesproken schrijf je dat gewoon Anthony oid.

Jammer dat we nog geen update van Danitjuh hebben gehad!

14. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hoop inderdaad voor Danitjuh dat alles goed is gegaan. Weet niet meer precies hoe het zat, maar ze mocht toch geen anti stolling meer gebruiken 8 uur voor de bevalling?

15. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Enteny, jeetje ook zoiets! Alsof die man zwaar dronken was toen hij zijn kind ging aangeven bij de geboorte hihi:p.

16. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik zou trouwens best wel wat ribben bij mezelf eruit willen slopen nu. Ze doen pijn, is echt niet leuk meer!

17. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Even een buikspam! Net gemaakt!

18. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Hahaha, nou t zou zo maar kunnen!
    Pa is in ieder geval een typje die ik niet in het donker tegen wil komen! ;)

:$ Wat een buik heb je zeg! Mooi hoor!:D
    Mijn ukje probeert er via de zijkant uit te komen..... voelt ook niet fijn...

19. Rono

Rono Niet meer actief

Belliebel: Jeee wat een naam haha! T zullen je ouders maar zijn...

Ik las dat de vliezen van danitjuh gistermiddag gebroken zijn en dat ze met spoed naar het amc is gebracht.

20. Rono

Rono Niet meer actief

Deel Deze Pagina