Juli mama's deel 5!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door belliebel, 19 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Oeh, dankjullie voor de tips. Ik meende ze per woordje te zien zitten.

Ja, zeker een fijne buurvrouw; het is een geweldig mens. Alle buren worden hier boeboe genoemd door Elin maar zij is wel de boeboe mamma. Straatoudste en verkikkerd op Elin. Na anderhalf uur werd ze weer teruggebracht; Elin had haar jasje aangedaan en haar mandje weer ingepakt; helemaal uit zichzelf.

Net even een neiuwe telefoon wezen halen. De mijne is na 2 jaar echt gewoon op. Ik wilde een Sony experia minipro maar ben thuisgekomen met een samsung Galaxymini. Iemand daar tevreden over? Ik was niet zo makkelijk over te halen om een samsung te nemen totdat die man zei dat de telefoon die ik wil bij hun niet meer verkocht werd omdat ie al zo oud is.....Ik schijn zelf ook oud te worden, ik was altijd best heel hip vroeger maar heb er tegenwoordig geen verstand meer van;).

Ik heb even gemist wat er over lenzen en een bril geschreven werd ik weet wel dat je nu niet voor een nieuwe bril moet gaan omdat je scherpte enorm veranderd kan zijn tijdens de zwangerschap. Ik kon laatst bij bakkerbard de menukaart op de muur niet eens lezen. (moet ook duidelijk een nieuwe bril maar werd me nu sterk afgeraden)

Nou, heb een roteind gesjouwd en zit nu kapot op de bank,
    ga mn nieuwe foon maar eens aanzetten.

Fijn trouwens iets van danu te horen.
    En oja; miffy en Paso; fijn dat jullie er ook weer zijn!!!

2. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    DANITJUH PROFICIAT MET ISMAIL

MNM proficiat met Neia
    Sterren dus bij Xenos? Daar ga ik donderdagavond maar eens even neuzen dan.

@kikker, ja ik ben erg blij dat het af is en dat ik weer wat meer tijd heb om mee te kletsen, anders had ik het grote nieuws van vandaag dus alweer gemist. Succes met het verven van al je deuren, ik ben blij dat ik dat hoofdstuk af heb mogen sluiten gisteren :D

@Kaatje oh fijn om te horen dat ze het beide goed maken, ik schrok al een beetje want ik ben ongeveer net zo ver kwa zwangerschap als Danitjuh en ik hoop toch nog even door te mogen zwangeren. Al zou ik ook graag mijn ribben wat minder voelen, tjeminee.

@namen, o gossie, kees en co, hoe verzin je het!

@Nina, lekker genieten van je verlof meid!

@Frummel, nou jij komt niks te kort kwa kleertjes! Ik heb vandaag ook het eerste wasje aangezet.

3. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    schrok ook wel van het berichtje van danitjuh zeg! gelukkig dat het goed gaat met ze!
    ben spontaan kleertjes gaan wassen,kan dat in de vluchttas.

verder nog even niet gelezen

4. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    Danitjuh: gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!
    Mnm: gefeli met neia!

bellie: Kees&co.. wel zielig voor die kindjes..
    henrieke: oh?wist niet dat je ogen er door konden veranderen..
    zonnebeertje: mooie wieg!
    bellie: fijn he die ribben? heel herkenbaar,mooie buik!
    Rono: mooie jurk!

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    HIer ook begonnen met het afvinken van mijn checklist en kijken wat ik nog moet kopen. Wil iig nog even twee nieuwe setjes nachtkleding ( en dit keer ook iets om in te bevallen ;) )

6. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Heey meiden

@fijn een update over Danitjuh, fijn dat alles goed gaat, maar het gaat idd zeker erg zwaar worden allemaal.

@namen, jeetje wat een namen! whahahaha
    Blijft lastig je wil mensen ook niet beledigen, maar af en toe...

@rono, mooie jurk zeg!

@verlof, mensen die verlof hebben geniet ervan, hier officieel volgende week maandag, maar ga deze week niet werken.

@vluchttas, ga ik morgen mee beginnen.

@bellie, hier vandaag ook zooooo een pijn in me ribben, idd konden we er maar even een paar uithalen!

@frummel, je hoeft je niet alleen te schamen hoor ;) ik vraag me ook ernstig af hoe ons mannetje al deze kleertjes ooit aan moet, mag dan wel een paar keer per dag gaan wisselen :p

Hier een super vrolijk mannetje met hoge koorts, als je hem ziet zou je niet zeggen dat hij ziek is (behalve die lodderige ogen dan).
    Heb het gevoel dat de kleine erg laag ligt, drukt echt met lopen en af en toe pijn onder in me buik.

7. bapsie

bapsie Niet meer actief

naakt beviel me prima in december (had het de hele zwangerschap al bloedheet) en denk dat dat nu in hartje zomer niet anders zal zijn... maar voor na die tijd een goed idee, pyamas!

8. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    ben babykleertjes aan het wassen, 1 trommel propvol met roze &roze-wit.. nu nog een volle trommel met wit+overige lichte kleuren en moet nog een trommel wit en halve trommel verschillende kleuren doen.. pff en ik HAAT de was!! ( ja ZELFS de baby-was..) alles lag netjes op stapeltjes en op maat in de kast..ken ik nou alles weer opvouwen en neerleggen. &sokjes uitzoeken.. grr.. en dit is alleen nog maar 50&56 ohja en 44 &lakentjes/waskussenhoezen/omslagdoeken/hydrofiel luiers

ben zeker de enige die t erg vind?hihi

9. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Eigenlijk heb je dus ook al verlof ;)
    Lekker van genieten!

10. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
    Kleertjes Man wat een ramp! Hier genoeg rompertjes en broekjes, maar heb maar 4/5 shirtjes in de kast hangen.....
    Moet nodig op zoek naar iets leuks, maar kan niks vinden. Dan was het toch makkelijk geweest als we zouden weten wat er in mijn buik zit.....

11. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    marleen, van name-it hebben ze leuke unisex dingen, bij prenatal ook..

12. Frummel

Frummel Niet meer actief

Chantal: ik haat de was ook.. ook de babywas hahaha. Ben blij dat alles nu weer in de kast ligt. Heb declan vanmiddag op de grond gezet met 2 koekjes, diksap en een dingetje knijpfruit en een heleboel speelgoed en knuffels en heb gelukkig zo alls weg kunnen strijken en vouwen..

Vluchttas: Bah moet ik ook nog aan beginnen.. Moeten we morgen maar eens gaan doen. Daarna onze slaapkamer opruimen zodat het bed en bed erin kan. Zal blij zijn als dat klaar is.. Ik begin steeds meer te twijfelen of ik wel echt in bad wel bevallen:S Is dat heel raar?

Bellie: wow wat een buik zeg! Mijne is de helft hahaha mooi hoor!

Kikker: wat lief zeg van je buurvrouw!

Henrieke: klopt ik moet ook een nieuwe bril maar ook hier werd het afgeraden..

Bapsie: haha ik eindigde ook naakt hoor:D Oh nee das niet waar! Vlak voor het persen kreeg ik het koud en kreeg ik een operatieschort aan.. charming, not!

Patriesja: beterschap! Wel fijn dat hij er zelf weinig last van lijkt te hebben:D

Zonnebeertje: mooie wieg!

Voor wie ik nu nog vergeet.. sorry:)

Declan slaapt eindelijk. Heel de dag aan het dreinzen, dreinzen, dreinzen. Komt Danny thuis is hij ineens mega vrolijk AAARGG niet grappig. Wel fijn natuurlijk maar dan kom ik echt over alsof ik van niets een probleem maak.. Net het bedje helemaal goed opgemaakt want ze hebben vanmiddag het matras geleverd(was niet op voorraad). Nu een hyper actieve uk in me buik:D

13. Frummel

Frummel Niet meer actief

Marleen: je mag hier komen shoppen hoor.. hangen veels te veel shirtjes hahaha

14. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Hello Lady's!

Ben weer thuis van een vermoeid middagje Ikea! maar wel weer leuk natuurlijk :D
    Heb een mooie stoel gekocht voor op de babykamer, erg blij mee!
    En de bekende roze 'bloem' lamp. Is mooi zcht licht, lekker voor 'snachts. Verder nog wat kleine dingetjes.

15. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    frummel..wat moet je met zoveel kleding? hihi
    alles maat 50-56 of heb je ook al 62 in de kast liggen?

16. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
    Mamachantal Had idd al even bij Prenatal op de site gekeken, maar helaas zit die hier niet in Harlingen. Dus ik moet óf naar Leeuwarden, óf bestallen via internet en dan voor 1 of 2 shirtjes.... Dus ik kijk nog even wat ik doe.
    Vrijdag ga ik naar Franeker, daar zit wel een leuke babywinkel, dus ik zal even kijken of ze daar wat hebben.

Frummel Hihi, dat word dan wel pas na de bevalling ;)

17. Rono

Rono Niet meer actief

Komt er nog een meeting?

18. Rono

Rono Niet meer actief

moet dan wel heel snel geregeld worden, maar dat wil ik wel doen.

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Naakt beviel mij ook prima hoor,maar de eerste foto's na de bevalling minder ;)

Meeting : Leuk ! Als het haalbaar is qua tijd en afstand ben ik voor

20. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @marleen, ik ga alleen maandag nog naar mijn werk voor mijn afscheid ;) maar dan idd lekker verlof! Ben ik ook wel aan toe ;)

@frummel, thx! ja gelukkig maar, hoop dat morgen die koorts een beetje weg is.
    Nee idd niet grappig een zeurend kind de hele dag en dan als papa thuis komt niks meer aan de hand, net of ze het er om doen!

Deel Deze Pagina