*is momenteel strontjaloers op de volle laden en kast van Frummel* Tjonge ik ben er net achtergekomen dat ik toch echt verplicht nog wat moet shoppen..... bah wat vervelend ... (alleen voor de portemonee) Meeting: leuk, mits hubbie me kan missen.
Paso: hahaha lekker shoppen joh Doe ik ook altijd haha. Gelukkig zegt danny: je kunt nooit genoeg hebben voor die kleintjes. Tsja dat hoef je mij geen tig x te vertellen hoor! Zie vaak wel iets schattigs ertussen hangen
Hahahaha ja jullie ookal zo veel Kunnen we ons samen schamenok.. weet niet of ik dit durf te zeggen hahaha had er 84. Heb er 65 in de kast gelegd.. Anders paste het niet. ligt gesorteerd op zonder mouw, korte mouw, lange mouw namelijk hahaha. Ik ben daar zo'n muts in. Word helemaal gek als alles door elkaar ligt hihi
Hahaha, ik heb welgeteld 12 rompertjes 50/56.... oeps....zit me nu te bedenken dat de wasmachine al zo'n 3 uur geleden klaar was en ik het nog niet heb opgehangen
12 rompertjes? dan mag je wel wat bijkopen hihi hier zo'n 50-60 rompers.. moet er nog een paar bij halen van die overslagrompers.. en nog overslag shirtjes.. en nog wat broekjes.. hihi binnekort toch nog maar effe doen.
frummel. wow jij hebt veel kleertjes zeg! haha die kleine van jullie komt niet tekort. nina fijn dat je je keuze hebt gemaakt voor een keizersnee. Hopenlijk brengt het wat rust voor je. ach pufclubje is wel gezellig toch?? kikker fijn dat elin even lekker bij de buurvrouw heeft mogen spelen. patriesja. fijn dat Celeno zich wat beter voelt. ook al is de koorts nog niet weg. geniet lekker van je verlof. (tellen het gewoon al als verlof goed?) kaatje. Hier nog een die wat pyama's wil halen. mamachantal haha hoe is het met de was?? ooh dat is gemeen zeker. frummel je kan toch gewoon kijken tijdens de bevalling of je in bad wil bevallen of niet? je weet nu toch niet wat je dan wilt. Maar ik zou het wel klaar zetten. En trouwens als het zo snel gaat als bij declan heb je toch geen tijd voor het bad hihi. hihi je lade gevuld met rompertjes is wel toepasselijk. (OEPS) Ennas lekker geshopt dus. shoppen. Moet hier ook nog shoppen. Heb er zin in! ogen. volgens mij heeft het zelfs na de bevalling ook nog even tijd nodig om weer bij te trekken. Ik mocht volgens mij pas 1 jaar na mijn bevalling mijn ogen laten laseren. Hier is onze kleine meid ziek geworden. hoge koorts en soepoogjes. dus hup paracetamolletje erin en lekker vroeg naar bed gebracht. Hopenlijk morgen weer beter.
whaha de was zit nog in de droger&wasmachine..erg he.. en er ligt nog handoekkenwas op mn bed die ik nog moet vouwen.. grr zou zo zo'n huishoudster nemen, alleen voor mn was!
Net lekker gedouchd dus ben weer fris en fruitig. Au had net een harde buik. Gemeen ! Via marktplaats een leuk vestje/jasje gescoord voor de kleine Daar wordt ik altijd vrolijk van haha. Nu hopen dat hij in het echt niet te dik blijkt. Nou ja dan kan ik hem altijd weer op mp terug zetten. Rompertjes : Hier ook een stuk of 12. Had er bij Levi ook zoiets en nooit te kort gekomen hoor. Je krijgt vaak nog wel het één en ander als kraamcadeau en anders is er altijd wel een zeeman ofzo in de buurt Jac, beterschap voor je meisje.
Jac ach arme meid, hopen dat ze morgen wat beter is! Hier ook niet meer dan 20 rompers in het laadje. Ik heb er bij Jara ook nooit meer nodig gehad. Ik heb ook genoeg sokjes en zo'n 8 broekjes. Nu alleen nog shirtjes......
lang leve mp he kaatje had er ook 2 setjes van noppies vandaan gehaald..1x gedragen pff ik gaat weer op mn bankje liggen..heb al paar dagen last van mn ribben,maar dan juist aan de achterkant. en nou gaat de voorkant ook meedoen. maar tis alleen rechts,links geen last. ken amper zitten
Nou de was hangt, was een gepiel al dat kleine spul...moet er wel aan wennen. Beterschap voor de kleine meid, Jac. Ik voel een mega shop dag aankomen zal nog ff wachten op t vakantiegeld (dan kan ik helemaal los) Naar he die ribbenpijn, ik wordt daar ook akelig van. Zou t liefst ook zonder bh rondsjouwen de hele dag maar dat is ook geen gezicht.
mamachantal. gemeen is dat he. Hier ook weer een zere buik weet niet hoe ik moet zitten. Buik gaat weer groeien dus Ja echt ideaal mp. heb nu een lief vestje voor 2 euro ( komt dan wel iets verzendkosten bij maar dan nog )
das wel goedkoop kaatje! ik dacht dat ik al goedkoop uit was.. ik had setje van noppies (shirt+broekje) voor €7,- geloof ik, en ook voor 7,- een legging+jurkje/tuniekje+rompertje dat vond ik al heel wat
Veel dames die last hebben van ribben en buik! Hier nog 1, kan ook alleen nog maar gaan liggen om het wat weg te laten trekken. En ook hier weer harde buiken, ben benieuwd hoever ze is ingedaald! Ik ga lekker me bedje opzoeken. Morgen optijd op, Dinand naar het KDV brengen en daarna door naar de gyn. Slaap lekker allemaal! Ennuh jac: beterschap voor je kleine meid!
Dat is ook geen geld toch ! Ik zet altijd laag in haha zeker als er verzendkosten bij komen. Als ze het kwijt willen... heb nu Levi zijn kleertjes ook voor kleine prijsjes er op gezet. Shirtjes voor 1 euro, broekjes voor 2 euro. Ik ga off. truste