Vandaag niet online geweest, gisterenavond mot gehad met m'n mannetje. Het ging eigenlijk over niks, ik vind het zo irritant dat hij zo gefocusd is op dat voetballen en dat hij niet doorheeft dat er in huis nog van alles moet gebeuren voordat de baby komt. En dat ik hem ook nodig heb! Grrr zo irritant, ik heb uren gejankt gewoon. Vandaag dus bekaf, en dan heel de dag met Juul op sleep geweest. Met m'n dikke buik 100 keer van de hoge glijbaan gegaan met haar omdat mevrouwtje dat perse wilde maar eigenlijk ook weer niet alleen durfde.... Ik heb verder nog niet veel gelezen, ga ik zo doen. In ieder geval: Neia, gefeliciteerd met je 3e verjaardag! Hopelijk heb je een hele leuke dag gehad en veel cadeautjes gehad en spekkies gegeten! Frummel, wat is de babykamer super geworden! Die wieg is echt te gek!
Jac: beterschap met je meisje! Nee hij komt niets tekort 12 rompers zou ik echt niet genoeg aan hebben haha. Ribben: pff tell me about it. Hier is ook de nierstuwing weer begonnen. Heb vandaag heel de dag geen bh aan gehad Heeeeerlijk. Gelukkig hangt het nog niet Chantal: jup ik zou ook zo een huishoudster nemen puur voor de was.. pff puur voor de strijk al! die was gooi ik er zelf dan nog wel in haha Kaatje: haha das leuk winkelen Strijkhulp is 15 euro per wasmand zie ik net op marktplaats er past best een hoop babyspul in 1 wasmand
Miffy, jij ook woorden met je man. hangt in de lucht zeker Soms zien mannen het gewoon niet. heel irritant Dit is trouwens het vestje
hahaha gewoon ff door proppen in de wasmand he frummel! ik haat het vouwen al.. strijken doe ik niet aan.. (gelukkig ook een goede droger..) leuk vestje kaatje! ik zit nu ook nog effe op mp te kijken voor die overslag shirts maar zal denk ff langs de hema moeten! die hebben ze geloof ik..
Volgens hem komt het door mijn hormonen. Volgens mij komt het gewoon door hem . Ik "moet" morgen van hem met Julie "het huis uit" van 's ochtends tot 's avonds, omdat hij een of andere verrassing voor me heeft. Hartstikke leuk en lief natuurlijk. Maar dan denkt hij gelijk, zoooo, dan is het vrouwtje weer blij, kan ik mooi donderdagavond en zondag heel de dag de hort op voor het voetbal (om te kijken, hij speelt niet zelf). En oh ja, volgende week stappen met de tennismaten. Dan krijg ik zo'n idee dat hij alleen maar iets voor me doet om dan weer punten te scoren zodat hij op sjouw kan. Normaal vind ik dat helemaal niet erg, maar nu vind ik gewoon dat er andere prioriteiten zijn! Dus morgen ga ik een dagje naar m'n zusje en shoppen in Den Bosch. Ha, ga ik lekker weer kleertjes scoren! Frummel jouw kast is al mooi op orde! Jee, meen je dat nou, zoveel rompers? Ik heb er denk ik een stuk of 30, lijkt me wel genoeg . Kleertjes kun je niet teveel hebben haha! Julie heeft een behoorlijke garderobe, ik ben ook zo'n freak die alles gesorteerd op kleur in haar kast hangt. En ik ben dol op strijken haha! De collectie voor de baby begint ook al gestaag te groeien. Ben benieuwd waar ik morgen weer mee thuiskom. Heeft iedereen het geboortepakje voor de kleine al uitgezocht trouwens? Ik heb er vreselijk over lopen dubben. Uiteindelijk is de keus gevallen op een roze-wit gestreept pakje van Tommy, te schattig!
Kaatje: schattig vestje! Chantal: Ja hier ook een goeie droger maar te lui om het er direct uit te halen en op te vouwen haha. Manlief doet hier de was Hema heeft die overslag shirtjes ja.. Hans textiel ook maar dat is bocht kwaliteit. De touwtjes om te knopen laten los.. Miffy: bedankt! Leuk he.. mannen haha. Soms zou je ze echt wel wat kunnen doen. Die hormonen zorgen er voor dat we het soms ook echt bijna doen
kan me goed voorstellen dat je daar pissed over word ja. Zou ik ook hebben.. Danny kan altijd van die briljante afspraken inplannen. Zo mag ik zaterdag naar amsterdam om op kraamvisite te gaan. Had hij om 4 uur afgesproken. Ja heel handig met een kind van een jaar, etenstijd en bedtijd, not! Nu is dat verzet dus dat komt mooi uit. Maar meneer heeft voor 25 juni(ja ja anderhalve week voor de uitgerekende datum) een etentje afgesproken met vrienden. Heb al tegen hem gezegd dat ik het recht heb om die zelfde dag nog af te zeggen als ik me niet goed voel en dat ik die avond geen poot uitsteek. Ik blijf lekker op de bank hoogzwanger zijn. Vond hij prima, helaas.. Ach misschien valt het wel mee. Eerste pakje: Hier van feetje. Declan zijn eerste pakje was van Dirkje. Hoeveelheid rompers: Moet er natuurlijk wel bij zeggen dat Declan een enorme reflux had en na elke voeding zichzelf volledig van top tot teen (en soms alleen teen) onderspuugde. Was geen slab tegen opgewassen. Die konden we echt minimaal 5x per dag verkleden. Een hoop daarvan weggedaan maar je wilt nu ook nieuwe dingetjes dus ook weer een hoop gekocht. Uiteindelijk is dit dus het resultaat
Mannen, ze zijn ook allemaal hetzelfde . Ongelofelijke wezens. Ik heb die van mij net naar buiten gestuurd om op het terras het speelgoed van Juul op te ruimen van vandaag, ik zoek het gewoon effe niet om steeds te bukken, dan tuimel ik voorover. Hij laat dat dan gewoon liggen tot het donker is en ik het voor de 5e keer vraag :x! Zegt ie ook nog dat ik dus blijkbaar helemaal niet relaxter wordt van mijn poetshulp, wat ik wel had beloofd . Euhhh, denkt ie nou echt dat ik die poets het speelgoed van een hele week uit de tuin laat vissen? Hoe werken die mannenhersenen toch?
Dames, ik moet lachen om de heren-ervaringen! Hier precies zo 1! Die gaat eind juni nog wat extra daagjes werk inplannen en werkelijk alles valt aan mijn zwangerschapshormonen te wijten...Het is best handig hoor; zo'n afschuifsmoes, grrr! Lekker he, mannen! Ze zijn toch ook best lief, toch?!
@jac, jij ook beterschap voor je meisje, er heerst volgens mij weer wat. @chantal, een huishoudster voor de was lijkt mij ook wel wat @ribben, pff.... @paso, shoppen altijd goed!! @bellie, truste en succes bij de gyn morgen. @kaatje, truste! @miffy, tja, mannen.... Celeno had ook een super leuk licht blauw pakje van Tommy @frummel, aah handig geplant ja
Zo, ben de dag toch best goed doorgekomen. Had een slechte start maarja; had gister ook veels te veel gedaan en merk echt dat de buik dan letterlijk en figuurlijk in de weg zit. Na wat klooien met mijn nieuwe mobiel ben ik er wel blij mee, denk ik. Lekker whatsappen met mijn schoonzussie. Ennas; heb jij dat ook, whatsapp? Volgens mij zag ik jou voorbij komen namelijk, hihi. Ik heb manlief trouwens al helemaal uitgelegd dat hij jou een berichtje moet sturen; ik moest je naam maar aanpassen zodat hij die beter kon onthouden, hihi. Nou, ik ga een douche nemen en mijn bedje opzoeken, morgen slapen we op t matras op de grond dus nog even genieten van mijn gewone bedje.
Kikker ja idd in de tuinwerk is echt funest als je hoogzwanger bent. Fijn dat jullie huis nu ook vordert! Nina heerlijk ook verlof! Kleertjes ik heb maatje 50 /56 en 62 uitgezocht. Aangezien deze dame ook net als haar broer groot zal zijn Vanmiddag nog een leuk roze jasje gekocht en een roze truitje en mutsje. Voor de rest nog niet zoveel kunnen vinden moet dan echt naar stad. Wil bij Lief nog wat kopen en oh ja Marktplaats is idd ook een goeie tip! Beterschap voor de zieke kindjes! Kaatje hey dat is echt bijna identiek aan mijn jasje, alleen heb ik het bij de Zeeman gekocht vanmiddag en staat er geloof ik een klein bloemetje op . Mannen ha ha hier is de lucht juist weer wat geklaard. Hadden vorige week een enorme aanvaring en nu loopt het wel weer lekker. Zo ik ga lekker pitten. Hubbie en ik hebben de tekening voor ons nieuwe tuinhuisje gemaakt en die kunnen we dan zaterdag gaan bestellen. Hoop zo dat het nog voordat de kleine geboren wordt, geplaatst kan worden. Er komt een nieuw tuinhuisje met luifel en wanden zodat er een overdekt terras wordt gecreërd. Dit is achter in de tuin en dan moet het grasveld en borders nog vernieuwd worden maar dat kan ook na de bevalling wel.
Hoi Meiden! Hier een kersverse mama van Ismail Dank jullie wel voor de felicitaties! Nou het begon 23 mei eigenlijk een beetje thuis. Last van mijn buik dus ik dacht nou laat ik toch maar ff het ziekenhuis in Hoorn bellen. Van hun mocht ik gelijk komen. Ik me moeder gebelt om 08.15 dat we naar het ziekenhuis moesten komen. Daar dus aan de ctg en ze zag wel dat de ctg niet echt optimaal was. Ik moest toch maar blijven tot na de dialyse van smiddags. Gelukkig mocht ik wel gewoon naar de wc. En ik zit dus prinsheerlijk op de wc (12.00) te plassen n nummer 2 te doen. Dacht dat ik klaar was dus ik denk ahhhh nog 1 keer voor een keuteltje en toen was het plenssssssssss. Dus ik mijn moeder geroepen en gezegt dat ik denk dat mijn vliezen gebroken waren. Dus mijn moeder verpeegster gehaald en die had gelijk de co gehaald. Op bed en toen zo'n test waar ze gebroken vliezen mee kunnen bepalen. En ja hoor gebroken vliezen maar dat was ondertussen wel duidelijk want het liep er gewoon uit hihi. Dus gelijk overleg met het AMC en ja natuurlijk moest ik daar gelijk heen, dus met de ambulance en gillende sirene's en zwaailichten richting het AMC. Ik was dus om 13.45 in het AMC en gelijk aan de ctg. Daar registreerden ze dus al weeën. Om 19.30 had ik 3-4 cm ontsluiting. Ondertussen zat er een co naast mij om tijdens de wee de ctg registratie te doen want die pakte hij niet echt goed. Op een gegeven moment was het 21.30 en ik riep dat ik echt moest poepen Dus in allerijl werd de proffessor gehaald en mocht ik meepersen. Het hoofdje ging goed alleen wouden de schouders er niet uit. Dus helaas pindakaas een mooie knip gekregen. En toen moest ik gewoon wachten. Dus ik zo wachten dat gaat niet hoor!!!!!!!! Oke je mag verder persen en voordat de proffessor zijn handen bij de baby wou doen was hij eral uit hihihi.. opgevangen door een assistent! 21.50 is onze zoon Ismail Mamadou Moré geboren gewicht 1320 gram lengte doen ze niet ivm zijn heupjes. De navelstreng zat om zijn nekje en hij heeft welgeteld 1 minuut op mijn buik gelegen, ik heb met 1 vinger snel mogen strelen en toen werd hij al weg gehaald. Hij huilde gelukkig wel wat een mooi geluid is dat zeg! Mijn man is mee gegaan met hem en heeft op de kinderkamer de rest van de navelstreng mogen doorknippen Toen ben ik gehecht en mocht ik wat eten en douchen en om 01.00 snachts mocht ik lang Ismail toe op de neonafdeling. Ismail doet het echt goed! Hij heeft een neuskapje om extra te ondersteunen voor zuurstof, maar hij ademt helemaal zelfstandig! Hij heeft een maagsonde door de mond voor eten. En een infuusje. Hij kreeg een 9 op de score! Liefs Danielle en Tano en Ismail!
Danitjuh: jeetje meid wat heftig! Maar wat super om te horen dat hij het zo goed doet! Heel veel sterkte de komende tijd en vergeet, ondanks alle hectiek, niet te genieten van jullie prinsje!
aaah Daniele fijn dat hij het zo goed doet, ik heb net de foto's zitten kijken! Jeetje wat gaat dat dan toch snel he? Kan je het al beseffen? Doe rustig aan meis en geniet lekker van je kleine mannetje! Dikke knuff!
Pfff Dani, heftig hoor! Goed van je te lezen. Zijn jullie nu thuis of in zo'n logeerhuis of ziekenhuis? Heeel veel sterkte en liefde voor de komende tijd, maar met zo'n kleine man moet dat wel lukken.
Ik lig nog in het AMC gewoon op de kraam. Ik mag hier ook blijven tot hij naar Hoorn overgeplaatst mag worden. En anders is er het Ronald MC Donald huis hier dus komt goed Genieten doen we zeker! Weltrusten dames!