Juli mama's deel 5!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door belliebel, 19 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @Danitjuh van harte gefeliciteerd met jullie zoon. Heftig verhaal zeg. Maar fijn om te horen dat alles goed is met jullie twwe. Geniet maar lekker met jullie drieën.

Gisteravond de 30 wk echo gehad en ons meisje groeit zoals het hoort. Ze ligt nog steeds met haar hoofd naar beneden en weegt nu ongeveer 1700 gram. Aan het eind zal ze ongeveer rond de 7 pond gaan wegen. Met de controle was ook alles goed. Ik was nu 4,7 kilo aangekomen en totaal nu bijna 12 kilo.

2. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Goedemorgen! Hier slecht geslapen na een slechte avond. Na het eten blies ik gewoon op zoveel gasvorming kreeg ik opeens. Hele avond flink aan het burpen en boeren. Daardoor ook niet lekker in bed kunnen liggen en merk dat ik er nu nog steeds last van heb.

Wel apart gedroomd dat ik beviel op exact 1 juli! :)

3. Frummel

Frummel Niet meer actief

Hier geen oog dicht gedaan vannacht.. Net als gisternacht. Vanmorgen lichtelijke moordneiging naar Danny toe want die bleef gewoon liggen ipv eruit te gaan met Declan om me even te helpen. Die moordneiging is er nog steeds alleen is Danny nu naar zijn werk. Is denk ik maar beter ook want ben ik staat knallende ruzie te maken. Heb er alleen echt de energie niet voor. Vraag me af hoe ik vandaag door ga komen. Heb echt het idee op instorten te staan.

sorry voor het geklaag

4. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Even heel snel een teken van leven.
    Gister was weer een heftige dag, maar wel leuk voor neia.
    Vannacht 1,5 uur geslapen en zometeen naar ons nieuwe huisje en naar de notaris. Wat een spannende dag!

Iedereen een fijne dag gewenst!

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen

overslagshirts Heb er bij Levi 2 gehad maar vond het eigenlijk helemaal niet zo praktisch werken, ga ze deze keer dus niet speciaal aanschaffen

Miffy, ja zo werkt het natuurlijk niet. 1 dag wat voor het gezin doen en dan 4 dagen iets voor jezelf. Zal hij straks toch ook allemaal niet meer kunnen als er een kleine bij is

eerste pakje hebben wij ook. Keuze viel ons best tegen bij de prenatal,maar het is deze geworden
    http://94.100.118.73/1298750001-1298800000/1298788701-1298788800/1298788768_5_yzHa.jpeg

Wupje, toch wat leuke dingen gekocht dus. Hier hadden ze dus geen (leuke) vestjes bij de zeeman. Zal je zien dat ik ze vandaag zie hangen.

Danitjuh, thanx voor je verhaal ! Best snel gegaan he. DIe assistent is grappig. Nu even wachten. Dat kan niet hoor als je persdrang hebt. Gelukkig gaat alles goed met hem.

Frummel, je had Danny gewoon uit bed moeten schoppen !

6. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Pff... hier knalt inmiddels een stevige spanningshoofdpijn binnen. M'n hele nekspieren staan strak en de hoofdpijn is bijna zover dat ik scheel ga kijken. Neem er niets voor, helpt om te beginnen niet en ik kan er bovendien niet goed tegen. Weet ook wel waar het vandaan komt. Heb het altijd als ik lang in de auto heb gezeten. Zijn dan ook nog naklachten van afgelopen zondag. Ontspanning en oprekken werkt meestal het beste om er vanaf te komen.

Zometeen naar werk, wat ook niet gaat helpen ter ontspanning. Vandaag is er een belangrijke vergadering over de toekomst van de mensen die bij de overname achterblijven. Niet dat ik me er zorgen om maak, maar ben wel heel benieuwd wat we precies gaan doen.

7. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    @Frummel, balen dat je weer een slechte nacht hebt gehad! Kan je vandaag nog een moment voor jezelf pakken?

@Kaatje, leuk pakje! Hier was het eerste pakje een cadeau van mijn zus. Zal binnenkort er een foto van maken :D

@MNM, veel plezier vandaag!! Succes bij de notaris :)

@Schildje, fijn dat de echo goed was en dat de kleine het goed doet. Gefeliciteerd met je 31 weken! :D

8. Sherry

Sherry Niet meer actief

#608 Sherry, 25 mei 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 mei 2011
    Mannen, Die van mij kan een enorme hork zijn maar eigenlijk is hij de gene met nestel drang :p Het gaat allemaal wel wat krapjes worden om te zorgen dat het allemaal klaar is voordat de kraamzorg komt (7 juni) maar we gaan ons best doen. Hij wilt niet meer dat ik te veel doe maar ik rommel maar gewoon wat aan :cool: Dus hier heb ik dat probleem niet... Vroegah (hahaha vlak voor zwangerschaps) wel..

Alle kleertjes zijn hier wel gewassen en zitten in opberg boxen. De kleertjes in 50/56 en alle dingen voor de eerste dagen was is nog wel een keertje met neutral. Nou ja, ik... mijn moeder :) Die wast toch alles met neutral ivm allergie die spontaan is ontstaan bij mijn pa. Neutral ruikt nergens naar maar toch ruikt het allemaal lekker fris!

Danitjuh, wat moet jij zijn geschrokken! Ben blij dat alles verder goed gaat! Hoop dat is ook zo blijft en dat jullie snel weer thuis zijn :)

1e pakje, Hier volgt een gedeelte van ons eerste pakje:
    http://www.4kidsenco.nl/content/components/com_virtuemart/shop_image/product/Feetje_Mutsje_ru_4d8db8a12b732.jpg
    http://www.4kidsenco.nl/content/components/com_virtuemart/shop_image/product/Feetje_Vest_Holl_4d8db1d9d1b6b.jpg
    http://www.4kidsenco.nl/content/components/com_virtuemart/shop_image/product/Feetje_Broek_rui_4d8db4193b29b.jpg
    http://www.4kidsenco.nl/content/components/com_virtuemart/shop_image/product/Feetje_Slofje_ru_4d8db47cbd1c9.jpg
    http://www.mooilopertjes-kinderkleding.nl/resources/media/22807.jpg
    Lang leve google afbeeldingen :D

Nachtrust, Leander had nachtdienst dus die zei om 19.00u ik ga nog een uurtje even mijn ogen dicht doen. Dus ik gezellig mee naar boven gegaan :) Het resultaat was dat ik zei toen zijn wekker ging: ben zo moe wil eigenlijk er niet uit. Hij: dan blijf je toch lekker liggen? Dus vanochtend om 06.00u werd ik wakker :) Helaas alleen door de kramp in mijn beide kuiten :x

MNM, heeeeeeeel veel plezier vandaag!

Vanochtend zijn ook de dakpannetjes EINDELIJK gebracht :) dus die zijn ze er nou op aan het leggen!!

Nu de zomer gaat beginnen en veel vrienden het over fesitvals hebben gaat het wel kriebelen! Stelde gisteravond nog voor om naar Graspop te gaan maar Leander was het hier niet mee eens :p Die zei: jaaaa daaaag! Staat dadelijk die tent net is het: schat, mijn vliezen zijn gebroken!! Ik: oh ja, tuurlijk... Het is ongeveer 2 weken voor uitgerekende datum.

Dus nou probeer ik hem over te halen voor metropolis in rotterdam. Ikazia en zuider zitten praktisch om de hoek :p Ik kijk toch alleen mensen :)

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    hijg hijg puf puf. weer Levi op de fiets naar de psz gebracht.
    Als Ferry zo thuis komt gaan we ff schoolbordverf voor Levi kopen en een vensterbank voor in onze slaapkamer

Henrieke, rustig aan meis. Anders na die vergadering lekker naar huis gaan en rust nemen

sherry, leuk setje !

10. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Dank je wel! Ja, alweer 31 weken.

Het kaartje is nu ook geregeld en het is een hele andere geworden. Het kaartje wat wij wilde hebben zag er in het echt toch anders uit.

Zo nu even schoonmaken en weer even wat strijken. Tot later.

11. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    morge dames,

bedankt voor alle beterschapswensen voor mijn dochtertje. Heeft geholpen, ze is weer op de been. Nog niet helemaal het dametje. Maar al weer stukken beter.

Miffy. balen van de ruzie met je mannetje. is het wel weer uitgepraat? Hihi mannenhersenen die werken af en toe gewoon niet haha.!

Frummel. wel leuk een etentje met vrienden. Maar neem toch aan dat ze zelf ook snappen dat je het op het laatste moment afzegt. Leuk op kraamvisite. en fijn dat die afspraak dan iets hebt kunnen vervroegen. haha leuk die schema van de mannelijke hersenen.
    kan je niet ergens weer proberen een tukkie te doen? als declan slaapt bijv. (moet ie wel gaan slapen vandaag natuurlijk) OF dat iemand hem even ophaalt? zodat je even kan rusten??

Kikker lekker geslapen?? Vannacht op de grond? hopenlijk voo r1 nachtje??

Wupje. duim voor je mee dat het tuinhuisje nog geplaatst kan worden.

Danitjuh Nogmaals gefeliciteerd met ismail! Wat super dat het allemaal zo goed gaat met de kleine man. En hoe is het met jou?? Alles goed? OF merk je dat je het toch even moet verwerken allemaal. Geniet van deze periode!!

Schildje. fijn dat alles goed was bij de echo. ca 7 pond. Netjes! en jeej ook je geboortekaartje geregeld.

Henriekec bah wat vervelend. 1 Juli leuke datum hoor.

MNM Veel succes vandaag!

kaatje. leuk hoor dat eerste pakje.

sherry ik hoop dat je huisje straks helemaal klaar is voor de kraamzorg komt. Leuk dat eerste pakje!

Hier begint de nesteldrang ook eindelijk. mag ook wel toch. Hebben nog een lijstje met dingentjes die gedaan moeten worden. (lees mannenlijstje). en merk dat ik er steeds slechter tegen kan. Wil het klaar hebben. wil graag dat alles in orde komt voor de kleine. en niet alles in de laatste week. Dus manlief heeft hier hier af en toe ook even te verduren.
    Hij heeft vanochtend wel 2 mooie lingeriesetjes voor me besteld! Ben benieuwd! Dat is dan wel weer lief he. hihi

12. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Goeiemorgen meiden

@schildje, fijn dat alles goed was!
    Wel blij met het kaartje?

@henrieke, vervelend slecht geslapen, wanneer ben je uitgerekend? 1 juli zou best kunnen toch? ;)
    Balen hoofdpijn erbij en dan moet je ook nog naar je werk.

@frummel, balen zo een nacht, kan me voorstellen dat je dan geirriteerd bent, kan je nog even gaan liggen vandaag?

@mnm, fijn dat Neia een leuke dag heeft gehad.
    Spannend vandaag! Veel succes!

@kaatje, pittig hoor met Levi op de fiets, is het ver?

@sherry, leuk pakje!
    Fijn dat ze nu eindelijk de dakpannen aan het leggen zijn.

@jac, fijn dat het al veel beter gaat, hier gaat het ook stukken beter gelukkig.
    hihi ook last van nesteldrang :p hier ook hoor!
    Aaah dat is lief van hem!

Al een paar dagen wat last van me buik (denk door het indalen) en gisteravond in bed ook voor het eerst een aantal harde buiken.
    Niet echt fijn.
    Gelukkig lijkt vandaag alles rustig.

13. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Vandaag 33 weken! :)

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ferry had een extra rit, dus die komt nu pas net thuis. Verf halen gaan we niet meer redden dus net boodschapjes gedaan. Worden ze thuis bezorgd.Scheelt me weer een hoop getil en gesleep

Patriesja, 10 minuutjes fietsen dus valt mee ( maar moet wel onder een tunnel door haha )
    Jee 33 weken. hier ook af en toe echt last van gevoelige buiken door indalen

15. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Patriesja wij zijn zeker blij met het kaartje. Wel even wat anders dan eerst. Nu deze week afwachten wanneer wij de enveloppen binnen krijgen dan kan ik alvast de adressen gaan schrijven. Is dat ook alvast gedaan. Ook komt er een paar vellen van doorzichtig papier bij en die moet ik nog even uit elkaar halen en wat vouwen. Kan het maar vast gedaan hebben. Dit scheelt straks weer als de kaartjes er echt zijn.

Jij gefeli met je 33 wk.

16. Frummel

Frummel Niet meer actief

#616 Frummel, 25 mei 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 mei 2011
    Zo ik heb even gelegen tijdens dex zijn slaapje dus ben weer iets vrolijker. Nu blijkt declan ziek te zijn. Spugen en koorts. Arm kind.

Kaatje: had ik ook moeten doen maar op dat moment was het mijn eer te na. Koppig he;)

Sherry: Leuk! Hollandse nieuwe haha:D

Patriesja: jeeeeh 33 weken!

Henrieke: succes met je hoofdpijn meis!

schildje: jij gefeliciteerd met je 31 weken!

MNM: fijn dat het gister leuk was! Is je dochter gewoon alweer 3:D Wat vliegt de tijd he..

Nesteldrang? Pfff ik kon vannacht dus echt niet slapen. Heb om 3 uur me vluchttas ingepakt. Waarom? geen idee.. Had ineens het gevoel dat het nu MOEST gebeuren. Volgens mij scoort dat wel hoog als nesteldrang:p

Ik ga vanavond maar ffies kijken of declan morgen een dagje naar oma toe kan. Dan kan ik de rest van de boven verdieping aan kant maken. Mits hij beter is natuurlijk. Maar tot nu toe is hij erg vrolijk en zit hij in zijn ballentent te spelen.

17. DunjaTamara

DunjaTamara Actief lid

10 feb 2011
    223
    0
    0
    opt moment ff niets
    Apeldoorn
    Goedemorgen!

Danitjuh gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!

Hoest verder met alle dames?

1e pakje heb ik zaterdag maar even gekocht:D roze van feetje met bijpassend mutsje en roze sokjes :D so glad to be here staat erop.

Ook de babytas al ingepakt staat dat in elk geval klaar :) nu mijn eigen tas nog maar weet niet wat voor shirts enzo ik mee wil nemen ;)

Hier al flinke voorweeen ik denk steeds zou het nu dan begonnen zijn en dan zwakt het een paar uur later weer af;)

Ook heb ik het gevoel dat ik nog even snel dit moet doen in huis en dat moeten we nog even doen etc ik lijk wel gek :( bij Joey niet echt last van nesteldrang gehad maar nu dubbel zo erg geloof ik hahahaha

18. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

Morgen!

Danitjuh gefeliciteerd met je zoontje en fijn dat alles goed gaat

Mvm nog gefeliciteerd met je dochtertje

Miffy ja mannen zucht haha nee hoor heb niets te klagen

Frummel beterschap met Dex en mooi kamertje!
    3 uur snachts je koffer inpakken is idd ernstige nesteldrang

Eerste pakje: hier van de v&d van frendz een setje broekje shirtje met bolero echt schattig

Gistere. Bij de verlos geweest krijg volgende week een groeiecho omdat ze denkt dat ik veel vruchtwater heb heb ook gelijk weer m'n suiker laten testen ben benieuwd

As weekend ga ik laptop kopen eindelijk we zijn nou toch ff rijk haha

Ik ga ff poetsen schoonmoeder komt straks

19. Vinora

Vinora Niet meer actief

Goeiemorgen dames!

@Marleen: Fijn dat de baby al wat gezakt is, nu lekker aftellen :)

@Frummel: Met de kleur zijn we zeker blij, this het aankleden dat ik zo lastig vind :D
    Heb geen idee hoe of wat, maar vriendlief ging er dit weekend zijn werk eens van maken!
    Ben benieuwd ;)
    WAT een berg kleding voor de baby! :D
    Hahahaha dat tekeningetje van de mannelijke hersenen, geweldig!

@Bellie: Hier doen de trappen laatste dagen ook echt wel zeer! Niet te genieten soms!
    En wat erg seg! Kees en Co..
    Wat een mooie buik!!!
    Vandaag naar de gyn, ook weer leuk :)

@Henrieke: Fijn geshopt dus :)

@Marloes: Aaaah wat lief van Sam! :D

@Zonnebeertje: Mooi wiegje!

@Rono: Mooie jurk!

@Danitjuh: Wat fijn dat alles goed lijkt te gaan!

@Nina: Hihi pufclubje is nog wat leuk om toch met wat zwangere dames rondom je te zitten? :D

@Jac: Veel beterschap voor je kleine meid!

@Kaatje: Mooi vestje!
    & Leuk eerste pakje!

@Miffy: Hier nog geen 1e pakje gevonden naar mijn zin... :D

Hier: Ga een dezer dagen eens kijken voor een koffertje, heb echt een nieuwe nodig!
    Ben nu ook al wat meer ontspannen nu ik weet dat we dit weekend aan de decoratie van de kamers van de kindjes gaan klussen :D
    Straks ook als vriendlief thuis is naar de paradisio (babywinkel hier in België) om een buggyboard en de verzorgingstas met mijn moeder, krijgen we cadeau ;)
    En als we er dan toch zijn meteen de laatste dingetjes op de geboortelijst zetten.
    Morgen ook alweer 33w! :)

20. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @kaatje, dat scheelt idd, lekker als het thuis bezorgd wordt.
    10 min valt idd mee, maar toch met een kind achterop, ik vind het knap!

@schildje, oh fijn dat het kaartje bevalt, ja is idd lekker om van te voren te doen, ik heb ook al de adressenlijst ingevoerd.

@frummel, aah declan ook al ziek, beterschap!
    Hier ook heel onrustig ben ook maar gister aan die vluchttas begonnen en vandaag even laatste spulletjes kopen.

@dunjatamara, vervelend zeg die voor weeen.

@ffl, altijd fijn nog even een echo.

Zo ik ga maar even naar de markt en even de laatste spulletjes kopen, heb opeens het idee dat het haast heeft ofzo :(

Deel Deze Pagina