Frummel, dat is idd wel het toppunt van nesteldrang ja. DunjaTamara, vervelend steeds die voorweeën. Maar laat die kleine nog maar even zitten hoor Patriesja, kind zit hier voorop moet zeggen dat het vandaag voor mijn rug wel erg pittig was.Gelukkig gaat hij maar 2x in de week naar de psz
Middag allemaal! Heb wel alles bijgelezen, maar even geen puf om te reageren! Wil wel even reageren op Danitjuh! Meid wat ongelofelijk fijn dat het goed gaat met Ismail en met jou! Wat een klein manneke zeg! Rust maar lekker goed uit en geniet van elkaar! Hier vanmorgen naar de gyn geweest. Was een enorm leuk gesprek. Zei is namelijk degene die Dinand uit mijn lichaam heeft gehaald whaha. Toen ze vroeg hoe het ging ben ik heel eerlijk geweest dat ik het heel zwaar vind worden. We gaan nu per afspraak bekijken hoe het gaat. Meteen over inleiden gehad. Liever willen ze na een keizersnede geen inleiding doen, maar ze snapt in mijn geval (psychisch gezien dan) dat ik hier wel over na denk. Het is dus niet zo dat ze me niet willen inleiden, maar de kans is iets groter bij een inleiding dat mijn litteken kapot springt en het dus weer een keizersnede zal worden. De kans dat het litteken spring is overigens bij een normale bevalling die uit zichzelf opgang komt 1 op 200 en bij een ingeleide bevalling 3 op 200. Ze zei zelf al dat het relatief weinig voorkomt dat het litteken springt, maar ze moest het me wel melden! Verder was alles goed met kleine uk. Mocht nog even naar binnen spieken hihi. Koppie ligt naar beneden en verder zal alles daarbinnen er goed uit! Bloeddruk van 65/105! Prima dus. Over 2 weken heb ik weer een groeiecho. Niet omdat ze zich zorgen maakt, maar meer omdat het een formaliteit is! Heeeul vervelend hihi. Oh, en vandaag ben ik 4 jaar samen met mijn mannetje. Net een mooi horloge gekocht voor hem. Althans ik vind hem mooi, en anders mag hij hem ruilen! Vanavond ga ik eens heerlijk voor hem koken! En nu eerst eens even een lekker bistro broodje hawai van dr. oetker eten hihi.
Whaha frummel, jij vannacht je vluchttas ingepakt! Dat is het toppunt van nesteldrang! Ik heb hier vanmorgen de laatste spulletjes gekocht, en ga zo eens na het eten wat dingen in een tas stoppen. Ik heb ook echt het gevoel dat ik dat moet doen. Dus dan doen we dat maar!
Belliebel.gefeliciteerd ! Fijn zo'n goede controle. Hier echt in staat om te gillen. Levi is moe en doet dan alles behalve luisteren, ik ben moe en heb dan alles behalve geduld. Gelukkig ligt hij nu op bed en kan ik weer dat verdomde huishouden gaan doen
Zo kaatje, das eruit! Ennuh, wat houdt je tegen om even een lekker potje te gillen?! Wij horen je toch niet hihi. Ik ga zo ook maar eens aan het huishouden beginnen. Stofzuigen boven en beneden, afwas doen en een wasje draaien.
Pfff declan ligt op bed. Kind was me een partij druk, niet normaal. Dus net maar even op ons grote bed liedjes gezongen met hem. Hij ´zingt´ dan op zijn manier mee en klapt in zijn handjes. Maar het belangrijkste, hij wordt er heel rustig van.. Kruipt dan op schoot en gaat echt liggen alsof hij een baby van een paar maanden is, helemaal tegen me aan gekropen. Zo schattig haha Vluchttas: ja was echt heel erg.. heb zelfs me reserve fohn opgezocht en die erin gegooid. Waar het ineens vandaan kwam? Geen idee. Lag in bed, kon niet stil liggen niets. Voelde me zo vreselijk onrustig. Echt heel irritant. Uk: Vannacht onwijze harde buiken gehad en een uk die alle kanten op draaide.. Heb het idee dat hij weer uit me bekken is en dus nog niet helemaal vast lag.. Voel nu alles aan de andere kant dus ik hoop maar dat hij enkel met zijn rug is gedraaid en niet helemaal met zijn koppie naar boven.. maar dat zal wel niet Bellie: gefeliciteerd! fijn dat alles goed was en dat het zo'n goed gesprek was. Een meelevende gyn is altijd prettig al zijn ze schaars Kaatje: O erg is dat he.. Dat kun je er dan helemaal niet bijhebben! Dunjatamara: fijn die voorweeën.. Patriesja: jij ookal nesteldrang joh FFL: Extra echo is altijd leuk! Jac: Snap dat je alles af wilt hebben. Hoe doe je dat eigenlijk als de beeb is geboren? Blijf je dan een bepaalde tijd aan wal of iets?
WHAAAAAAAA zo dat is er uit Komt ook wel een beetje door het thuis zitten. Vind het aan de ene kant heel lekker,maar aan de andere kant is het ook gewoon weer iedere dag hetzelfde. Opstaan,voor Levi zorgen, boodschappen en het huishouden doen, koken, eten, douchen en naar bed. Wil zoveel maar kan zo weinig. Nou ja ga buiten maar even het tuinset en Levi zijn speelgoed schoon maken
Danitjuh: fijn dat het goed gaat met jullie!! Kaatje: leuk pakje! en het vestje; is dat van lief? nee toch? Miffy: ja, mannen.... soms snappen ze er niks van... Fijn dat het goed gaat met je vader! Bellie: bij mijn vorige werkgeefster is bij haar bevalling (met 42 wk) het litteken van de eerdere ks gesprongen! kindje heeft dat helaas niet overleefd Gelukkig komt het niet vaak voor! Gisteren de kleine van mijn vriendin vastgehad.... zucht.. zo klein en mooi!!!!! Schildje: fijn dat de echo goed was, en lekker nog maar 12 kilo aangekomen!
Das dus ook 1 van de redenen dat ik helemaal niet overtijd wil lopen! Het litteken zit er nog niet zolang. Bijna 16 maanden. Nou ben ik wel vrij snel hersteld van de KS.
@Kaatje hier is het elke dag ook het zelfde en ik wil ook zo graag meer doen maar mijn lichaam kan dit gewoon niet. Mijn advies voor jouw gewoon laten gaan en aan toegeven. Nog even en dan heb jij een klein mensje erbij en een paar weken daarna kun je weer veel meer dan nu.
Ben dus gelukkig niet de enige die gek word van het thuis zijn.. Danny kwam gister thuis en zei: dag huisvrouw! had even de neiging om het bord avondeten richting zijn hoofd te smijten. Toen heb ik me toch maar bedacht dat hij het niet verkeerd bedoelde en ik last van me hormonen heb Zo net een mutsje voor de beeb en spenendoekje besteld. Beide met de naam erop Zo schattig!
Frummel, leuk ! Nou tuinset is schoon.geen fut meer voor het speelgoed dus ga maar ff lekker met een bakkie koffie op mijn schone tuinset zitten
hallo hallo, bijgelezen maar aan t werk dus weinig tijd. Ben blij als het 3 juni 17.00 is, dan heb ik verlof!!! En hopelijk dan meer tijd om te komen kletsen.
Goedemiddag! Zomaar 20 blz bijgelezen! Hihi erg knap van mezelf.. (en dat op werk.. foei foei hihi) Allereerst wil ik Danitjuh feliciteren met haar zoon!!! Fijn dat het goed met hem en jou gaat zeg!!!! toen ik bericht las dat Danitjuh bevallen was, kreeg ik gewoon tranen in mijn ogen.. Jeetje.. ik schrok er echt van.. komt nu allemaal wel heel dichtbij... Hoor net dat er iemand bevallen is en die heeft haar dochtertje zelfde genoemd als ik mijn dochtertje ga noemen.. Bij mij op school is coordinator vader geworden vorige week, zat ik net geboortekaartje te lezen heeft hij zelfde gedichtje erop staan!! Vet bizar.. Ik heb het meteen maar even tegen hem gezegd, niet dat hij straks denkt 'na-aper' Moest erg lachen om de verhalen over ergenissen tussen man-vrouw. zooo herkenbaar. Vriendlief doet dat ook, 'middagje qualitytime, dan mag ik wel weer paar zaterdagen stappen'. Gelukkig heeft ie nu wel door dat een middagje niet voldoende is hahaha! Alles wordt door hem ook gegooid op mijn hormonen... tsss.. volgens mij hebben die mannen ook gewoon last van hun hormonen! Mijn vader en zusje gaan newborn foto's maken van de kleine uk als ze geboren is, heb net 2 gave gebreide mutsjes met grote bloem gekocht daarvoor . Wil kalender gaan maken met allemaal foto's van die kleine, soort anne gedes maar dan mn eigen baby
@ Kaatje: nee staat niet dichtbij, vind het in dit geval ook niet erg. Kan het pas na de geboorte van mijn dochter uitleggen waarom, omdat ik bang ben dat zij het miss hier ook leest... (vaag vaag vaag hahaha)
Hai! Kyano ligt even te pitten en ik heb lekker een uurtje mama-time. Vanochtend toch nog veel gedaan; de badkamer gesopt en daarna op de fiets met Kyano naar het kdv waar ik oudergesprek had en Kyano even bij de kindjes heeft gespeeld.....lees boterham gegeten Dus die was weer helemaal het mannetje na het gesprek terwijl ik barstte van de honger Toch nog even in de zandbak gespeeld en van de glijbaan en toen naar huis. Danitjuh oh wat fijn om zon positief verhaal te lezen! Van harte meis en super dat de kleine man zo sterk is! Frummel oh wat erg zeg dat jij er steeds s nachts uit moest :x. Toevallig dat Kyano vannacht ook een keer huilde en toen ben ik er wel uitgegaan maar ik nam me al gelijk voor dat als hij nog een keer wakker zou worden ik dan wel hubbie zou sturen. Gelukkig was het niet nodig. Zielig dat Dex ziek is. Ha ha idd nesteldrang. Zover ben ik nog niet, ben al blij als ik deze week de belangrijkste spulletjes gewassen heb. Sherry ha ha hoezo rood pakje?? Wel erg leuk Jac hi hi wil hubbie nog wat actie voordat de kleine komt aangezien hij een mooi lingeriesetje besteld heeft ? Patriesja jee 33 weken! Kaatje zit Levi nog steeds voorop? Kyano pastte er echt niet meer in met zijn lange beentjes
Middag Werd door de verloskundige gebeld en heb toch verhoogde suiker wat ik al dacht Nu heb ik dus as vrijdag echo bij de gyn En mag dus volgende week weer gtt maken dus ff oppas zoeken en 2 uur lang me daar vervelen en pijn lijden met m'n rug op een houten stoel En als de gtt niet goed is ga ik dus weer terug naar de gyn igg wil ik dan sowieso niet nog met spuiten beginnen dus Miss eerder inleiden Schoonmoeder is alweer weg m'n schoonzus ligt in t zkh ze heeft crohn en nu weer hoge koorts als ze het weekend er nog ligt laat ik m'n man wel gaan ik ga daar niet met Levi zitten bij iemand die koorts heeft Levi doet nu net z'n dutje dus ik ga ff relaxen Heerlijk!