Juli mama's deel 5!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door belliebel, 19 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frummel

Frummel Niet meer actief

Pff alles is afgestoft, nat afgenomen, keuken uitgesopt, wc schoongemaakt, glazen tafel voor de laatste x gepoetst(dit weekend nieuwe tafel). Heb zelfs de deuren schoongemaakt hahaha en de kinderstoelen natuurlijk. Weer ffies uitpuffen en dan stofzuigen en dweilen:)

Paso: thnx:) ik zei tegen hem; ga op bed liggen als je zo ziek bent. Nee ik moet jou helpen was zijn antwoord haha de schat:) Ik doe het gewoon in etappes.

2. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36

Doe je een beetje rustig aan? ;)

3. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Oh planten water geven.................goed idee das hier ook alweer een tijdje geleden.

Frummel denkt je ook een beetje aan jezelf ipv alleen aan je zieke ventje?

Lenzen geen ervaring mee maar lijkt me geen pretje als ze niet goed zitten. Heb ooit gekleurde lenzen geprobeerd gewoon voor de fun. Ik wist niet hoe snel ik ze weer uit moest doen.

Vandaag telefoon gehad dat ze volgende week langskomen voor de intake van de kraamzorg. Wat kan ik daarvan verwachten? Ik heb het idee dat mijn huis nu brandschoon moet zijn?

4. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Whaha frummel heeft last van de poetsdrang hihi:p.

Werd vanmiddag gebeld door het KDV. Dinand zijn ontlasting kwam er niet uit, meneer was heel erg zielig en er zat een beetje bloed bij. Afijn, dokter gebeld en mocht langskomen. Zijn luier hadden ze bewaard op het kdv. Het zit dus zo vast dat ik een klysma voor hem heb meegekregen en lactulose. Vind het vreemd, want de afgelopen dagen had hij juist enorm dunne drapluiers. Afijn. De klysma erin gespoten, en 5 minuten later gaat hij poepen whaha:p. Nu is alles eruit en ligt hij heerlijk te slapen! Maar men, zijn billetjes waren rood, was echt zielig gewoon. Overigens geen bloed meer gezien hoor! Daarna was hij weer helemaal het mannetje hihi:p.

5. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    @Pink, dat was ook mijn idee van die intake. Maar valt heel erg mee. Ze keek even of de kinderkamer in orde was (met name de hoogte van de commode en ledikant) en verder voornamelijk praten over wat je kan verwachten en of er vanuit jou nog speciale wensen of dingen zijn waarmee rekening gehouden moet worden.

Ik had voor het gesprek niets voorbereid oid en dat was dus ook niet nodig. Wel had ik schoon gemaakt, maar dat was meer m'n eigen gevoel :D

6. Rono

Rono Niet meer actief

Hoi dames!

Emav! Fijn weer wat van je te horen meid! Schiet op voor jou!!

Bellie: Agh das altijd zo zielig als ze niet kunnen poepen. Voor je zelf is het al kut.. maar nog erger voor die kleintjes.

Intake kraamzorg: Pff ik had hier alles opgeruimd en ze heeft niks bekeken...

Zit hier te wachten op mn broodje doner kebab haha :D Heb dr zin an!

7. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Net maar een zak chips naar binnen gewerkt. Had zo'n trek er in! Nu er een beetje spijt van, was toch beetje teveel :)

Morgen weer vk. Ben benieuwd of ze de kleine nu wel goed kunnen voelen. Iig wel het idee dat ie nog steeds met het hoofd naar beneden ligt. Hij/zij is iig nog druk genoeg! Dus maak me daar niet druk om.

Zojuist gebeld door smoeder. Die heeft eind juni afscheid van haar werk (ze gaat met pensioen) en wij zijn er ook voor uitgenodigd. Ben benieuwd. Ben dan zo'n beetje 37/38 weken :D

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Belliebel. sneu voor Dinand.Gelukkig hielp de klysma

Rono, haha ze bekijken idd niets. Hier krijg ik een telefonische intake omdat het mijn tweede kind is.

9. Frummel

Frummel Niet meer actief

Bellie: agh gos wat zielig. Gelukkig luchte de klysma op!

Patriesja en pink: hihi ja heb het in etappes gedaan:) Danny doet het dweilen de laatste tijd en hoe lief ik dat ook vind ik merk toch dat het niet zo grondig gebeurd als wanneer ik het doe:D Heb het net dus even heeeeel grondig gedaan:D Nu blingt alles weer. Voelt goed haha

Intake: hier telefonisch gehad. Was echt zo voorbij.. Ze waren met 16 weken hier al langs geweest voor het kennismakingsgesprek en toen al veel besproken. Bij Declan hebben ze ook nooit dingen gecheckt.. Ik had alles gepoetst en ingeruimd en toen heb ik zelf maar gevraagd of ze het kamertje nog wilde zien:p waarop ze zei ja leuk! hahaha had me toen echt een soort eindcontrole voorgesteld en dat ze alles zouden controleren.. Bij een vriendin van me hadden ze namelijk zelfs de rompertjes geteld!

Bellie, nesteldrang? ik? hoe kom je erbij :D

10. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hoi!

Kom nog even truste zeggen :)
    Vanmiddag nog lekker buiten geweest en eigenlijk weinig bijzonders meer gedaan. Morgenvroeg relaxen en na Kyano zijn slaapje nog even op controle bij de kno arts voor zijn buisjes en dan naar verjaardag van smoeder. Genoeg te doen dus.

Fightforlove balen zeg toch nog verhoogde suiker :(

Jac nee sex komt hier ook niet meer zo heel vaak voor. Ben al blij als ik gewoon om te slapen een houding kan vinden. :D

Henrieke oh jee dat is idd geen goed moment om een lens kwijt te raken.
    Sjit zeg nog steeds geen duidelijkheid over je werksituatie.

Emav wat leuk weer van je te horen!

Frummel wat leuk zo’n spontane date!

Paso jee wat heb jij een boel gedaan vandaag! Dat red ik toch niet meer.

Belliebel arme Dinand, zo’n rode billetjes :(

11. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Whaha, ik stond hier ook nog om half 11 af te wassen hoor:p. Ik nestel lekker met je mee:D.

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    zo bijgelezen...

morgen meer

13. Frummel

Frummel Niet meer actief

%^$$%#@#$$ kan niet op of om van de pijn in die klote nier. Zo erg als het nu is, is het nog niet geweest. Doe mij maar een bevalling. Danny ligt natuurlijk boven te snurken en ik heb geen idee hoe ik mezelf die trap op ga hijsen..

14. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Goedemorgen/nacht :think:
    Ik heb 4 uur geslapen, yoehoe :juich:
    Dat is al zoveel meer als de dagen daarvoor, ben nog wel brak, maar komt vast goed.
    Gister was een drukke maar leuke dag.
    De overdracht bij de notaris ging niet bepaald perfect, de verkopende partij had de factuur niet betaald, en eerder kon de notaris niet de levering doen. Die man zichzelf maar verdedigen, maarja hij moest alsnog contant het geld bij de pin ophalen hahaha.
    Met enige vertraging hadden we dan alsnog de sleutel.
    We zijn 2x naar het oude huis gereden om de spullen op te halen die we nodig hadden om te beginnen.
    Mijn zusje, broer en mijn moeder kwamen toen al snel aan en na een broodje zijn we begonnen.
    Na het slaapje van neia kwamen ook mijn sz en so samen met neia en mijn vader kwam ook rond die tijd.
    We hebben al enorm veel kunnen doen: neia's kamer helemaal behangvrij, baby's kamer behangvrij, baby's kamer afgeplakt, baby's kamer plafond gewit en op onze kamer begonnen met behang afhalen. We hadden echt veel hulp, dus dat is wel ideaal.
    Gisteravond om 8 uur konden we allemaal niet meer bewegen hahaha.
    Vandaag wordt een wat rustigere dag. Mannetje en ik moeten vandaag naar de gemeente en een vaatwasser bestellen. Daarna naar het huis om hopelijk de baby's kamer te verven en behangen, neia's kamer afplakken en het plafond witten. Een vriendin komt ook even helpen. En een andere vriendin past dan op de meiden tot 1 uur. Daarna ga ik verplicht plat met neia. :D
    We lopen dus aardig op schema, en dat voelt goed.

15. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Frummel, is het je nog gelukt op de trap op te komen? En hoe is het nu met de pijn? Jeetje wat heftig zeg, dikke knuffel.
    Ik vond je foto's op hyves van de inhoud van de babykasten trouwens fantastisch. :D;)

Wupje, gefeliciteerd met je sm. En succes vandaag bij de kno arts.

Patriesja, dus Celeno is weer een beetje beter?
    Succes met wegbrengen vandaag, hopelijk is hij door het ziek zijn niet uit zijn ritme gehaald.

Pink, dus toch gebeld, nee joh gekkie. Misschien gaan ze boven niet eens kijken. Ze nemen door wat jij van hun verwacht of er bijzonderheden zijn en wat zij zullen doen en niet zullen doen in de kraamweek. Dan waarschijnlijk nog wat je in huis moet hebben, over de voeding en dat soort dingen. Komt vast goed meid.

Bellie, ach arme Dinand. Neia heeft standaard medicijnen voor het poepen dus ik weet hoe zielig dat kan zijn voor zo'n kleintje. Hopelijk is hij nu alles kwijt.

Henrieke, veel plezier vandaag bij de vk.
    Hihi hier ook gister uitgenodigd door mijn broer voor zijn diploma uitreiking op 6 juli. :$ Nouja we zien wel.

Paso, haha bord op de grond kapot gooien, geweldig.
    Succes vandaag bij de vk, ik hoop met je mee op een groeiecho.

FFL, jeetje schrikken zeg toch verhoogde suiker.
    Ik ben benieuwd hoe het vrijdag zal zijn bij de gyn.

Emav, welkom terug. Fijn dat je kindjes het zo goed doen.
    Helpen de volgende tips niet voor het vocht: voetjes in een bak met water 15 gr (koelt heel je lichaam van af), 's avonds altijd je benen omhoog, 's nachts 1 of 2 kussens onder je matras onder je benen/enkels.

Ryanne, lekker aftellen naar je verlof.

Kaatje, ja zelf moe en kapot zijn in combi met een vermoeid kind is echt even te zwaar. Hopelijk heb je vannacht een beetje kunnen slapen.

Zonnebeertje, aaaah heerlijk zo'n kleintje vasthouden.

Jac, fijn dat het weer wat beter gaat met je dochtertje.
    hihi een mannenlijstje, dat heb je goed gedaan, hopelijk wordt hij snel afgevinkt. Aaaah wat lief zeg 2 setjes besteld.

16. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Morge,

Hier zo heerlijk geslapen. Ik was gisteravond wat eerder naar bed gegaan om wat te lezen. Mijn man bleef nog even beneden. Om half 10 heb ik het rolluik dicht gedaan. Rond half 1 werd ik wakker omdat ik moest plassen. Mijn man lag ook in bed maar die heb ik niet gehoord toen hij naar bed kwam. Vanmorgen zei hij nog dat ik mij omdraaide naar hem en begon te praten. haha
    Na het plassen begon hij dus te snurken maar geen nood ik ben heerlijk op het logeerbed gaan liggen en viel ook zo weer in slaap. Het is dat Rick vanmorgen om 5:45 riep dat hij wakker was anders had ik denk ik nog wel even door geslapen.
    Wat is dat lang geleden dat ik zo lekker heb geslapen. Maar ondanks dat moet ik het nu niet te gek gaan maken vandaag anders heb ik mijzelf er mee. :D

Straks wel even lekker zwemmen met Bart. Rick naar school brengen en na hert zwemmen even zien wat ik kan doen in huis. Ik zag de ramen gisteravond en ik schrok toch wel even. Eens even zien of ik die kan schoonmaken vandaag. Heerlijk nesteldrang!!!! :)

@MnM zo jij was vroeg wakker. Maar toch wat meer geslapen dan eerst. Dat is zeker vooruitgang. Heerlijk zeg dat je al bezig bent in je huis. als je zo een week doorgaat is er al veel af.

17. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    *zwaai*

18. Frummel

Frummel Niet meer actief

MNM:gefeliciteeerd met de sleutel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat hebben jullie al veel gedaan zeg! Op dit tempo redden jullie het makkelijk:D Doe je wel rustig aan meid!
    Ja om half 2 is het gelukt. Amper geslapen maargoed. Het is nu weer gezakt. Het is er nog steeds maar gelukkig niet zo erg als gisteravond:)

Schildje:wat fijn dat je zo goed hebt geslapen! Veel plezier vandaag met het zwemmen en je nesteldrang;)

Anna: :D hoe is het daar?

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen
    Gister als een blok in slaap gevallen. Helaas werd ik om 03.00 wakker van een jengelend buurjongetje.
    Vandaag 32 weken !

kamer controle bij kraamintake Heb eens gehoord dat het echt controleren vaak alleen gebeurd bij twijfel gevallen ( jonge ouders, geen al te schoon huis, in aanraking met een instantie geweest etc )

Frummel, heb je geen meerdere telefoons in huis ? kan je van beneden naar boven bellen ( heb je nu niets aan maar goed ) vervelend zeg die nierspuwing

MNM, fijn dat jullie zoveel hulp hebben ! Wil je er voor de bevalling in ?

*zwaait terug naar Anna*

20. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Schildje, ooooooh heerlijk zo'n nacht. Kan me voorstellen dat je ervan genoten hebt.
    Succes met de nesteldrang.
    Nou idd dan komen we een heel eind, en dan nog een paar dagen alles overhuizen en opzetten.

Goedemorgen Anna.

Frummel, pfff heavy, maar fijn dat je toch nog boven bent gekomen.

Deel Deze Pagina