Juli mama's deel 5!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door belliebel, 19 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Hier een slechte nacht. Zodra buiten de temperatuur stijgt kan ik niet meer slapen. Vloog er ook nog een mug om m'n hoofd de hele nacht. Vriendlief had nog gezegd dat ik hem dan wakker moest maken. Maar ja, als dat niet lukt! Na iedere stomp (die steeds wat harder werden) ging hij alleen maar harder snurken! Toen ie weer stil was heb ik het opgegeven en heb een been buiten de deken gegooid zodat het ding me daar kon prikken.

Gelukkig weer een rustig dagje. Eerst vk en daarna bezig met de planning wat er nog gekocht en gedaan moet worden. Vriendlief begon het gister op zn heupen te krijgen. Dus doe het vooral voor hem :)

2. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    morge dames,

frummel. hihi ook geen groene vingers dus. Maar wel last van ongelofelijke nesteldrang. Doe je het een beetje rustig aan. hihi.
    ooh jee weer last van die nierstuwing. Gaat het nu weer beter?ooh ik lees het al. Vandaag maar weer een tukkie doen.

Patriesja. hopenlijk gaat Celeno goed naar de psz.

pink. haha tuurlijk mag je huisje schoon zijn, maar dat hoeft niet hoor. Het is geen keuring waar je door heen moet. Ze komen gewoon wat dingetjes uitleggen over de kraamweek. En natuurlijk stellen ze je een paar vragen.

Belliebel. ooh wat zielig voor je ventje. Gaat het nu wel weer goed??

HenriekeC succes bij de vk!

Wupje. succes bij de kno arts. en veel plezier op de verjaardag. Gefeliciteerd trouwens.

MNM lekker zo veel hulp, en ook goed opgeschoten lees ik. Fijn! Veel klusplezier! En nogmaals gefeliciteerd met jullie nieuwe huis, dat het maar een mooi paleisje mag worden.

Schildje veel plezier met zwemmen. en succes met ramen zeemen.

AnnaB zwaai terug. hoe is het daar?

hier. lekker geslapen, maar wel drie keer mijn bed uit omdat ik zo'n dorst had. maar goed, zijn de nacht weer door.

3. mamatien

mamatien Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

@ mnm: jeeeeeeeee de sleutel :):):):) En wat heb je al veel gedaan zeg!!!! Hopelijk blijft het zo vlot gaan, dat je toch laatste weekjes je rust nog kan pakken!

@ Kraamzorg intake: ik heb hem pas 17 juni. Van mij mogen ze alles controleren hihi :) Maar als ik jullie zo hoor zal dat wel niet..

Hier alweer 3kwartier aan het werk, maar heb hele tijd buikkrampen, btje vervelend. Weet niet zo goed hoe ik moet zitten. :S

Ik ga maar eens verder werken hihi (heel fijn als je altijd zo vroeg begint, er is gewoon nog geen collega van me! :S)

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Net nog even een buikfoto gemaakt. Door de kleding niet helemaal duidelijk geloof ik ;)

5. Frummel

Frummel Niet meer actief

Henrieke: succes bij de verlos en met shoppen! Bij blokker hebben ze voor 3,99 zo'n lampje met een klein blauw lichtje als ze daar tegenaan vliegen dan verbranden ze meteen:D Werkt perfect haha

mamatien: alweer vroeg aan de arbeid! Werkze vandaag:D

Jac: Fijn dat je goed hebt geslapen! Ik heb altijd een flesje water naast bed anders kan ik er ook steeds uit om te drinken haha. Nu alleen om te plassen(niet dat dat scheelt meer toch:D)

Hier ligt kindlief alweer op 1 oor. Zijn 6e tand is alweer door! Nu dus 6 tanden en 3 kiezen. Gaat echt in rap tempo..

Kaatje: mooie buik!

6. Frummel

Frummel Niet meer actief

Volgens mij heb ik dezelfde broek hahaha is die van mamalicious?

7. Frummel

Frummel Niet meer actief

Nog even iets stoms.. Ik kijk dus eigenlijk nooit tv. Enkel woensdagavond criminal minds haha. Nu staat dus de tv aan en zie ik net de reclame over een programma van mensen die vroeger gepest zijn(heb de naam gemist). Ze zoeken blijkbaar dus ook de pestkoppen op. Zit er zo'n trol, laten ze een foto zien van het meisje wat ze vroeger gepest heeft.. zegt ze; ik kan me wel voorstellen dat ik DAT gepest hebt, ja.:$ Mijn god zeg:( Ten eerste, ben je niet volwassen geworden? en ten tweede je hebt het over een mens en niet over iets wat je met DAT kunt aanspreken. Kan me echt onwijs kwaad maken om dat soort dingen. Als ik er achter kom dat mijn kind later pest dan heeft hij echt een serieus probleem hier. ik HAAT pesten

8. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Moguh allemaal!

Hier ook lekker geslapen. Eindelijk eens niet wakker geworden van de kat. Slaapkamerdeur heb ik dicht gedaan hihi! Normaal maak ik er niet zo'n probleem van als ze bij ons op bed komen liggen. Heb een fleecedeken op het voeteneind liggen waar ze altijd op gaan liggen (jaja ze zijn opgevoed hihi), maar Noucka weet dan altijd zo te gaan liggen dat ik mezelf niet kan omdraaien en daar wakker van word!

Dinand is hartstikke vrolijk. De harde ontlasting die er gister nog zat is er uit gekomen. Men wat een stank zeg! Hij was meteen een stuk vrolijker. Daarna lekker in bad geweest en zijn bed in! Hij sliep echt binnen 2 minuten, zo moe was hij!

Ho, Dinand komt mee laptoppen...ga maar eens even met hem spelen hihi:p.

Lees straks even bij!

9. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    en volgens mij zegt ze daarna in hetzelfde voorstukje, dat ze geen spijt heeft en geen excuses aan wil bieden...

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    MNM, gefeliciteerd met de sleutel van jullie nieuwe huis!!!!
    Klussen gaat goed zo te lezen!

Zo meteen weer naar het ziekenhuis en daarna nog even naar school.

11. Frummel

Frummel Niet meer actief

Ja inderdaad en dan die kop erbij. O zou der met alle liefde door de tv trekken

Ik heb trouwens sinds gister officieel verlof hahahha gewoon vergeten:p zit al zo'n tijd thuis inmiddels

12. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    goedemorgen dames!!
    zo, wat ben ik goed wakker geworden vandaag zeg... (gebeurd ook nooit) zo jamelie even naar de gastouder brengen, dan even langs mn werk en dan poging doen tot huis poetsen.
    Ohja ook nog effe langs de stad..ahum, ik wil gaan borduren.. haha voel me net een oud wijf;)
    wil zo'n geboorte ding maken.. moet toch wat met mn tijd..
    eigenlijk wou ik een dekentje haken ofzo maar dat ken ik nie hoor.. :(
    gister even naar sliedrecht geweest,naar die babyzaak.. gelijk manlief overtuigd dat ik de maxicosi mura wou,en dat vond hij nu ook wel prima. hij vond m alleen beetje duur..€640 geloof ik..voor collectie 2011..dus misschien nu maar collectie 2010 nemen,maakt opzich niet zoveel uit.
    Daar even een wandplankje voor babykamer gehaald en 2 mandjes voor aan de muur. Toen nog even door naar prenatal en heeft mannetje 2 knuffeltjes gehaald. verder niks..
    Morgen gaat mannetje kamertje afmaken *eindelijk* en bijna alle kleertjes e.d. zijn gewassen.

straks in stad nog ff 2 kruiken halen bij hema en uhm shit ik moest nog meer dingen halen.. verdorie moet ook gelijk lijstje maken:( ohja een tas.. dan kan ik die ook inpakken.. en verder weet ik t echt niet meer.. ja effe kijken voor overslag rompers en shirts.
    En dan maar aan de schoonmaak hierzo.. (zeg ik nu wel..tot ik straks weer thuis ben en geen zin meer heb?)

vanmiddag effe reageren op alles hier..heb dr nu niet zoveel tijd voor,sorry

13. Frummel

Frummel Niet meer actief

Ik zou persoonlijk geen kinderwagen halen bij baby en tiener.. Hebben echt een belabberde service en zijn onwijs langzaam qua levering. Ik ben mijn kinderwagen anderhalve maand kwijt geweest voor reparatie en toen bleek dat ze hem kwijt waren! Vriendin was heb 3 maanden kwijt(enkel de rem kapot).. Kinderwagen_buggy_wipstoel_speelkleed_kinderstoel hier is hij best goedkoop:)

14. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Nou Geniet van je verlof Frummel ;)
    Hier nog een goede week te gaan en dan kan ik het ook zeggen

15. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    frummel, ik wil hem bij babydump halen, daar krijg je luiertas erbij..die moet ik nog hebben..

16. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @Mamachantal borduren is leuk hoor!!! Ik heb dit een poos geleden al gedaan. Het is ook al af alleen moet het nog ingelijst worden.
    Ik heb er 1 van nijntje. Daar hoef je helemaal geen oud wijf voor te zijn hoor!! ;) Ik ben nog maar net 34 jaar jong en ik heb al heel wat afgeborduurd hier in huis.
    Woon jij in de buurt van Sliedrecht? Wel grappig want ik heb daar familie wonen. Mijn ouders komen daar vandaan.

Ik heb van mijn ouders een bon gehad voor een schoonheidsbehandeling van iemand hier in de buurt. Ik ga vandaag eens opbellen om een afspraak te maken. Heerlijk om even 1,5 uur in de stoel te zitten en lekker verzorgd te worden aan mijn gezicht en ook nog een beetje gemasseerd worden. Ik kijk er nu al naar uit! :D

17. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    nou in de buurt.. woon in gouda.. tis zo'n half uur rijden ofzo.. weet niet precies.. maar hebben hier om de hoek wel babypark zitten maar dat vind ik een *** winkel, en stuk duurder.. dus gaan altijd naar sliedrecht.

18. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    grrr kindlief werkt weer is niet mee..die is al 45 min bezig met 2 boterhammen. had al weg moeten zijn...

19. Rono

Rono Niet meer actief

Mamachantal: Wij hebben bij de babypark in kesteren onze wagen gehaald. Ook 2010 versie. Wij hebben de quinny buzz, helemaal compleet met voetenzak, hoezen etc. voor 499 euro. Zit de wagenbak van 2011 bij want 2010 was al op. Hier zit namelijk tegenover de babypark een budgetpark, en daar staan alle kinderwagens van de vorige collectie.

Frummel: Nou idd, ik heb ook verschrikkelijk hekel aan pesten.. Kan daar totaal niet tegen. Vroeger ben ik ook gepest en t heeft me uiteindelijk wel sterker gemaakt, maar colin is er een stuk onzekerder door geworden. Gefeliciteerd met je verlof haha!

Kaatje: Mooie buik meid! Ja ik snap wel dat ze meer gaan controleren als ze het niet vertrouwen, best logisch ook.

Hier ben ik vanacht gestraft door mn broodje doner kebab :( Pfoeeee, halve nacht op de wc gezeten. Ga t ook ff met de gyn bespreken want heb nu al 5 weken elke nacht flinke diaree :( niet leuk meer.

Deel Deze Pagina