Juli mama's deel 5!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door belliebel, 19 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Zo, weer helemaal goedgekeurd door de vk! Uk ligt idd met het hoofdje diep in m'n bekken. En buik ligt perfect op schema. Volgens haar heb ik de afgelopen 3 weken een groeispurt gemaakt.. Ehh oh? :) Weinig van gemerkt.

Uk ligt nu lekker zijn/haar frustraties af te reageren op mijn buikwand. Au! Maar wat wil je als je net lekker ligt te slapen en iemand begint opeens hard tegen je aan te duwen! Zou ik ook chagrijnig van worden :p

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    na, ik heb net echt zo'n overbodig bezoek aan het ziekenhuis gehad. Was dus een soort van voorlichting over de bevalling in het ziekenhuis, samen met nog 2 andere mama's to be...
    Heb dus echt niks nieuws gehoord of gezien.

en gewoon raar, dat er op dit moment van de zwangerschap dan gewoon 4 weken tussen de controles zit. Want zij heeft niks gedaan, gevoeld of bekeken...

snap best dat het handig is, als je zwanger bent van de eerste... maar nu... nee

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Rono, zijn ze bij babypark ook goedkoop? Als je dan via shopkorting online bestelt, krijg je nog bijna 4% van het totaalbedrag op je rekening terug gestort!

4. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Fijn dat alles weer goed was Henrieke!!!

5. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Blijf het best grappig/apart vinden. Vanaf het begin van de zwangerschap voel ik me absoluut niet fijn. Maar eigenlijk heb ik een hele mooie zwangerschap! Uk doet het voortreffelijk, bloedwaarden zijn altijd perfect, bloeddruk idem, uk ligt zelfs al netjes met hoofdje naar beneden, nooit teveel aan harde buiken of dat ik de neiging heb de vk te bellen. Dus eigenlijk een super zwangerschap :D Alleen jammer van de misselijkheid, anders was het helemaal perfect geweest!

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jep :)

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik ook, ben zelf vroeger ook gepest en hoop dat mijn kinderen dat nooit mee hoeven te maken. Programma heet trouwens Gepest

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Babydump heeft nog slechtere service haha

9. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    ach zien we dan wel weer..haha hoop dat er niks kapot gaat ofzo..

zo net stad afgezocht naar overslagrompers, kon alleen witte vinden en bij prenatal van nijntje maarja betaal je voor 2 rompertjes gelijk 10 euro.. en kon wel witte vinden,maar das nie handig ivm kwijtraken in zh..
    verder nog even pyama,nachtjapon,tas,spuugdoekjes,overslag shirtje+broekje+mutsje gehaald.. en toen vond ik het wel weer genoeg voor vandaag.

zo even wat eten en dan wat in huis doen.

zal gelijk ff bij babypark op de site kijken,thnx

10. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    au! geloof dat ukkie beetje dwars is gaan liggen zeg(ken volgensmij niet eens meer..).. helemaal bovenin tegen mn ribben aan. tja t zal maar lekker liggen..
    zo maar poging doen haar weer naar beneden te krijgen.

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Schrik me net een hoedje, bericht van de belasting. Of ik even 3500 euro wil betalen binnen 2 weken ( terwijl ze bij de aangiftes zeiden dat ik 300 terug kreeg ) Gelijk gebeld. Bleek ik Ferry zijn loonheffing vergeten te zijn en zijn uitkering in een verkeerd schem ingevuld te hebben.Krijgen nu als het goed is 3000 terug. Stukken beter !

Mamachantal. Hema heeft ook overslag rompers

12. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    zo, das ff schrikken kaatje!!
    3000 terug is een stuk beter!

ja alleen witte overslagrompers..en dat ken dus juist niet:(
    ivm kwijtraken daar.. (stond op de site in ieder geval)
    misschien dat ik wel gewoon witte haal en dan zo'n strijk plaatje erop doe

13. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hai!

Kyano en ik zijn vanochtend lekker een uitstapje gaan maken :) Rond 10 uur op de fiets en het was nog heerlijk zonnig, naar vakantiepark De Lommerbergen (ligt hier vlak in de buurt) en gezellig gespeeld in de speeltuin en stukjes gewandeld langs het water en de eendjes. Hij kan daar ook echt van genieten. Net toen we terug waren begon het te betrekken en te waaien dus we zijn op de juiste tijd gegaan.
    Nu slaapt hij en over een 3 kwartier moet ik hem wakker maken om naar de kno arts te gaan en daarna naar de verjaardag van smoeder.

14. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    MNM oh wat heerlijk de sleutel! Hou je taai de komende dagen want het zal zeker zwaar worden maar hopelijk is het resultaat gauw te zien! Wanneer moeten jullie uit je eigen huis?

Schildje fijn hè om zo lekker te kunnen slapen!
    Oh heerlijk een schoonheidsbehandeling!

Henrieke en heeft het rotbeest je nu gestoken of toch niet ;)?
    Fijn dat ukkie lekker vast ligt!

Annab zwaai zwaai!! Hopelijk heb je het naar je zin!

Frummel grr een van de redenen waarom ik dat programma niet ben gaan kijken; heb ook echt een hekel aan pesters en hoop zo grondig dat Kyano in elk geval een leuk vriendengroepje op school krijgt. Lijkt me echt vreselijk om gepest te worden.

Belliebel kan me heel goed voorstellen dat Dinand nu een stuk vrolijker is!

Marloes lijkt wel of wij naar hetzelfde ziekenhuis gaan....wat een gedoe zeg ;)

Kaatje oh hartverzakking krijg je dan zeg! Gelukkig ziet het er nu een stuk rooskleuriger uit; ik vond het al raar dat jullie in verhouding zo weinig terug kregen.

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    mamachantal. ow zo. Dan zou je idd van die goedgemerkt labeltjes er in kunnen plakken

Wupje, lekker met Kyano weg geweest dus. Succes bij de kNO

16. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    Mamatien. werk ze. Zijn de krampen al wat afgenomen??

kaatje. mooie buik hoor! jeetje daar zou ik ook van schrikken. Gelukkig krijg je nu geld!

belliebel. fijn dat er weer een vrolijk jongetje rondloopt bij jou thuis

mamachantal. klinkt als een hele drukke dag. kan me voorstellen dat je daarna geen zin meer hebt in poetsen. Morgen weer een dag.;) Wel al weer aardig geslaagd voor in de stad lees ik. Leuk! idd goed idee van zo'n strijkplaatje. Heb je hem zeker uniek.

Schildje dat is een leuk kado. lekker genieten anderhalf uur. Heerlijk.

Rono vijf weken diarre:$ haha ik had al lang overlegd! Heb je er geen last van dan. (buikpijn bedoel ik dan he.)

HenriekeC Fijn weer goedgekeurd. houden zo tot het eind!

Marloes 80 Vier weken geen controle? dat is zeker raar. Misschien anders ff bellen? haha en ja na 2 kindjes weet je wel wat je een beetje kan verwachten he.

wupje. lekker ff ochtendje met je zoontje. succes en veel plezier vanmiddag.

metime. Ik heb de kriebels. Net een mozesmandje met standaard besteld. Vond ze zo grappig. en het leek me erg handig voor naast bed tijdens de borstvoeding. Even mijn mannetje lief aangekeken, en ja hoor moest ik maar lekker doen zei die. haha nou dat laat ik me geen tweede keer zeggen.:p Mag hem maandag ophalen in groningen. Liggen daar toevallig maandag in de buurt. dus ben helemaal happy:) Dus nou voor straks een wieg thuis en een mozesmand aan boord. haha hoezo verwend.:D

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jac, kleine straks lekker naast je bed dus

18. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Oeh jac, leuk leuk leuk:D. Hier ligt die kleine straks ook eerst bij ons op de kamer. Is inderdaad een stuk makkelijker voor 's nachts!

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier komt het ledikantje idd ook in onze kamer. Bij Levi heeft die er 11 dagen gestaan/Daarna werd ik knettergek van hem ( werd bij ieder geluidje wakker terwijl hij door sliep ) dus toen is hij naar zijn eigen kamer gegaan

20. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    nou hier ben ik juist bang dat ik de kleine niet hoor, door het geluid van de moter als we varen. En zeker in het begin als het huilen meestal nog niet zo hard is. Dus kies ervoor om zo lang ze de nacht nog niet doorslapen, om ze dan bij ons in de kamer te houden. Daarna gaan ze lekker naar hun eigen kamertje. Zowiezo slaapt de kleine straks bij zijn grote broer op de kamer. dus dan is het niet handig als die ook elke nacht wakker word, als de kleine een nachtvoeding wil.

Deel Deze Pagina