Juli mama's deel 5!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door belliebel, 19 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Heey meiden

@mnm, gefeliciteerd met de sleutel! lekker he nu echt beginnen!
    Doe je wel een beetje rustig aan? wel fijn zoveel hulp!

@kaatje, jippie 32 weken! mooie buik!

@programma gepest, ik heb idd ook die voorstukjes gezien, echt niet normaal!

@bellie, fijn dat het meteen wat beter met Dinand gaat.

@schildje, heerlijk zeg een gezichtsbehandeling!

@rono, dat lijkt me idd ook niet goed, zo vaak diaree.

@henrieke, fijn weer helemaal goed gekeurd, ja idd beetje jammer dan he van die misselijkheid.

@marloes, oh dat is wel jammer dat je er niet zoveel aan hebt.

@chantal, aardig geshopt dus!

@wupje, succes bij de kno arts en veel plezier op de verjaardag!

@jac, oh leuk zeg, ja super handig je kleintje naast je bed, met Celeno hebben we dat bijna het eerste half jaar gedaan ;)

Hier nog steeds een mannetje wat niet helemaal fit is, hij eet echt zo goed als niks vandaag, maar ja..
    Wel naar de psz geweest vanmorgen en dat ging op een paar tranen na bij het afscheid heel goed.
    Ga maar is eten maken.

2. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Pff... Darmen zijn het er niet mee eens vandaag. Geen idee hoe vaak ik vanmiddag op de wc heb gezeten. Voel me ook alsof ik weer verkouden aan het worden ben. Bah :(

Nu aan het wachten op vriendlief om ff samen boodschappen te gaan doen. Na het eten denk ik maar ff een extra dutje doen. Misschien dat ik me gewoon zo voel doordat ik slecht geslapen heb.

Goede nieuws: rotbeest van vannacht lijkt me niet geprikt te hebben! Het jeukt iig nog nergens :)

3. Vinora

Vinora Niet meer actief

Zooo hier ben ik ook nog eens :)
    10 pagina's bij te lezen dus dat ga ik eerst eens doen en dan antwoorden op iedereen!

Gisteren dus de verzorgingstas gaan halen en voor Vitto een buggyboard voor aan de buggy.
    Vandaag ook nog wat hydrofieldoeken, waskussenovertrek, slaapzakjes, krabwantjes, dekentjes, een jurkje en trui'tje gekocht.. :D
    Terwijl ik gewoon op zoek was naar een 1e setje, wat ik dus nog steeds niet gevonden heb.

4. Sherry

Sherry Niet meer actief

Nou... even een ego berichtje....

Met een beetje geluk is morgen het dak voorzien van pannen... Nu is het nog maar de ene kant :)

5. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    @MNM, zoooo jij was er vroeg bij vandaag! Denk je wel een beetje aan je rust! Wel fijn dat je hopelijk alles klaar hebt in je nieuwe huisje voordat uk nummer 2 zich aankondigd.

@Rono, haha, klinkt wel grappig hoor: gestraft worden door een broodjes kebab :D Ik snap wel dat het niet zo prettig is als het klinkt! Sterkte ermee!

@Henrieke C: eeh ook al last van de darmen, wel fijn dat bij de VK alles in orde was!

@Bellie: arm kereltje. hij zal zn billen wel gevoeld hebben!

@Kaatje: lekker buikje hoor!

Ik ben vandaag ook op controle geweest bij de VK. Alles goed BD 89/58 HB 6.8 pols 71 en helaas alleen maar gemeten en hartje geluisterd, maar volgende keer krijg ik wel een groeiecho :D dus nog 3 weekjes geduld.....

6. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    ik zwaai ook *zwaai*

7. Vinora

Vinora Niet meer actief

@Patriesja: Ik heb ook dat gevoel nu dat ik moet beginnen met alles en alles ook op orde moet zijn.. :D

@Bellie: Toch fijn dat het gesprek gezellig was en ze ook echt naar je luisterde.
    Lekker nog een echo derbij binnen 2 weken dus! :D
    En nog een hele dikke proficiat met je 4 jaar samen zijn met je vriend!
    Wat zielig hé als ze niet kunnen poepen..

@Kaatje: Af en toe eens goed gillen kan goed doen!
    Ook gek aan het worden van het thuis zitten dus :)
    Mooie buik!

@mamatien: Leuk idee voor die kalender!

@jac
    @Henrieke: Heb mijn verzorgingstas en de buggyboard voor zoonlief gaan halen :)

Hoofdpijn heb ik hier ook sinds 1,5 week, echt non-stop.. Dat gecombineerd met tandpijn maar daar hebben ze vorige week woensdag wat aan gedaan. Lijkt nu enkel maar erger te zijn..

@Emav: Leuk dat alles goed met je gaat!

@Frummel: Ooh fijn zo'n onverwachte shopmiddag met een onbekende :D

@Paso: Leuk dat je nog een echo krijgt hé! :D

@Babyboom: Helemaal vergeten kijken...

@MNM: Daar ook weeral zo'n brakke nacht.. :(
    Had vannacht weer zulke pijn in mijn buik dat ik maar in een warm bad ben gaan liggen en uiteindelijk tegen 2u wat ben kunnen gaan slapen.
    Gefeliciteerd met de sleutel!

8. Vinora

Vinora Niet meer actief

Ooh en vandaag 33 weken! :D

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Net in de auto gesprongen om een magnum te halen :)

Paso, ik vindt je hb wel laag hoor, zou proberen die nog wat omhoog te krijgen

10. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @sherry, fijn het dak bijna af!

@paso, fijn dat alles weer goed was en leuk over 3 weken een echo!

@kelly, jij dus ook met alle laatste dingen bezig ;)
    ohja wij lopen gelijk op, jij nu ook 33 weken! :D

11. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    oooh die zou ik ook wel willen!!! :D

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    lekker!!!

Hier in het ziekenhuis was de grens 6.3... en dat was dus mijn uitslag en ik mocht aan de staaltabletjes.

13. Frummel

Frummel Niet meer actief

Dag dames:D Hier druk dagje gehad. Nu lekker onderuit op de bank. Mannetje is naar een vriend van hem toe. Die en zijn vriendin zijn uit elkaar. 2 kindjes en zij maakt er echt een hel van. Arme jongen gaat er helemaal aan onderdoor terwijl zij inmiddels(net 2 maanden uit elkaar) alweer samen woont met een ander. Ze gebruikt de kinderen als machtsmiddel en hij is zo'n sul om erin mee te gaan puur omdat hij voor de kids de lieve vrede wilt bewaren. Wat ik natuurlijk ook begrijp maar het is zo sneu om te zien..

Hier zelf lekker geshopt vandaag. Voedingsbh gehaald voor straks. Had nog maar 1 extra kon ik wel gebruiken. Verder wikkeldeken voor ukkie en uhmm o ja een bad thermometer haha. Ik gebruik dat ding niet maar Danny is bang zijn kind levend te verbranden in bad:p die vind namelijk alles koud.. Bij kruidvat hebben ze de boxtassen weer. Dus ook maar gelijk 1 mee genomen. 5 euro voor een boxtas vind ik echt geen geld!

Verder is er weinig blijven hangen..

Magnum: jummie:D heb nog in de vriezer gelukkig

chantal: waarom haal je geen witte en bij de etos Dylon textiel verf? Is zo gedaan dat verven.. kun je zo schattig roze maken:)

patriesja: beterschap!

sherry: dat klinkt goed meid van het dak!

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja daarom. Je hb kan best een end zakken na je bevalling. Ik begon bij Levi hoog in de 7, en kwam uit op een 5.3 ( 750 ml bloed verloren )

Nu is mijn hb gelukkig 8.6 dus kan nog wel wat zakken na de bevalling

15. Frummel

Frummel Niet meer actief

Hier ineens harde buiken om de 7 minuten en bloedverlies. kijk het nog een half uurtje aan en anders bel ik de verlos.

16. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    ow frummel meis, dat lijkt me echt eng! Als je bloedverliest, moet je dan niet sowieso even bellen??
    Bah, het is jou ook niet gegund he.

17. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0

Hè getver Frummel, zou je nu meteen niet bellen. Dat raden ze toch aan bij bloedverlies?

18. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    frummel,zou zowiezo bellen! bloedverlies is nie goed meis

19. Frummel

Frummel Niet meer actief

ja maar ben bang dat het gewoon een adertje is en dat ik dan voor niets bel.. zo'n adertje heb ik namelijk wel vaker en dan is het na een half uurtje allemaal weer over.. twijfel nu een beetje

Deel Deze Pagina