Ow goede tip van die vitaminen! Al zal ik hier nog wel een hele aanvulling krijgen ivm mijn maagverkleining en tekorten, toch maar even vragen aan de gyn volgende afspraak. Nu toch écht nog even gaan liggen (kon het niet laten nog eens te komen kijken voor frummelnieuws)
Jeetje zeg....ik hoor net dat Frummel is opgenomen. Hoop toch werkelijk niet dat het doorzet zeg.... Spannend.... Ik blijf jullie volgen.
Mamachantal, nee helemaal niks gehoord. Heb haar net een sms gestuurd met de vraag hoe het ging maar niks op terug gehad.. Ik ben er overigens (bijna) nooit maar lees nog wel hier en daar mee, ook houdt kaatje me op de hoogte Ik wil hier wel weer mee gaan schrijven maar heb het nu nog zo druk op me werk e.d dat ik eenmaal thuis geen zin meer heb om achter de lap te kruipen. En via me moob lees ik wel af en toe terug maar reageren op iedereen gaat dan net iets te moeilijk ( ofis teveel ). *bloost*
Nou meiden ik ga zo de deur uit, even naar de braderie en even een voedingsbh nog kopen. Kom vanmiddag weer kijken! Fijne dag iedereen!
Wupje; Fijn dat Kyano weer goedgekeurd is Leukk!!! Welke wagen heb je gekozen?? Patriesja/Wupje; Is dat normaal van deze termijn? Buikpijn enzo? MNM; Pfff klinkt heftig allemaal... Druk druk druk Denk je wel een beetje om jezelf? Schiet wel lekker op zo te lezen!! Gelukkig!! Kaatje; Levi altijd op zo'n schappelijke tijd wakker? Kelly; Scheelt weer, en helemaal met dit weer!!! Al is die regen wel goed voor het land!! Mamatien; Al bijna met verlof?? Kikker; Zwaai!! Had je m'n whatsapp nog gehad?? Nog geen Frummel nieuws.. ze maakt het wel heel spannend zo! Patriesja; Have fun
Ohh Marloes, jaloers op je!!!!! Ik heb 10 juni pas verlof.. Moet dus nog 2 weken.. (gelukkig volgende week kort weekje ivm hemelvaart maar 3 dagen werken), mn laatste week is wel fulltime.. Die Frummel houdt ons wel in spanning zeg.......
Probeer op werk niet te reageren ivm het vermoeden dat ict meer doet dan alleen hun werk... Maar kan me niet meer inhouden Zo benieuwd hoe het met Frummel gaat! Meestal is geen nieuws, goed nieuws. Maar ben bang dat het in dit geval toch anders is. Hopelijk gaat het allemaal goed met haar en de kleine! Mijn verlof begint officieel 3 juni. Mijn laatste dag is 1 juni Zit nog te denken of ik iets als taart zal doen, maar het is allemaal beetje raar momenteel. Helft zijn officieel mijn collega's niet meer en mijn huidige baas is die week op vakantie. Hem zie ik dus vandaag voor het laatst. Gelukkig zit er een bakker om de hoek, dus kan altijd nog even snel wat halen. Hier voel ik ontzettende druk beneden. Terwijl uk al ontzettend laag in 't bekken ligt volgens de vk. Gisteravond voelde het alsof die kleine probeerde een handje naar buiten te steken daar beneden om naar papa te kunnen zwaaien. Deed onwijs pijn en kreeg er ook een harde buik door. Gelukkig hielden de harde buiken snel weer op, maar sliep toch wel wat onrustig (sowieso met Frummel in 't achterhoofd). Wilde eigenlijk pas over een week de laatste spullen gaan kopen, maar heb nu de neiging dit weekend alles al te gaan halen. Aan de andere kant hebben we al wel iets in huis mocht het eerder allemaal gebeuren. Maar toch... Tís dat ik 's nachts niet makkelijk bed uit ga ivm misselijkheid. Anders had ik een was aangezet vannacht en kleertjes uitgezocht
Hahaha beetje last van nesteldrang.... Ik ga wel trakteren (4x , ben zowat €80,- kwijt) Maarjaaa zie ze dan 9 maanden niet meer dus kon er wel af
Pfff... 9 maanden! Jeetje Dan zou ik idd ook trakteren. Ik zie het woensdag wel. Als ik zelf enorm zin heb in taart, dan haal ik gewoon
Zo even twee pyjama's voor na de bevalling gehaald en een nachtjapon zonder mouwen voor tijdens de bevalling vit.druppels tip zag net in de winkel dat ze nu ook vit. k+D voor zuigelingen in één flesje hebben. Dagravit Henrieke, haha bekend gevoel.hier zocht de kleine gister ook de uitgang Frummel, je bent online ! Hoe is het ?
Nou frummel update meiden Schrijf dit stukje in etappes want ik zit er helemaal doorheen. Gister in de auto kwam de eerste wee. In het ziekenhuis eenmaal aan het ctg 4 weeën in 10 minuten. Baarmoedermond was nog wel lang maar wel 2cm ontsluiting. Half uur later was er geen baarmoedermond meer, enkel 2 cm ontsluiting. Met spoed is de gyn en kinderarts in huis gekomen. Plaats gereserveerd op de couveuse afdeling enz. Weeën kwamen steeds vaker. Op tot er nog maar 30 seconde tussen zat. De verloskundige zei toen; het is niet meer de vraag of je gaat bevallen maar hoe laat. Pijn was nog goed te doen maar omdat er amper pauze tussen zat werd het wel pittiger. Bloedverlies bleef ook aanhouden. Ineens werden de weeën onregelmatig.. 30 seconde ertussen, dan 1 minuut, dan 3 minuten, dan 10 minuten en toen ineens weer achter elkaar. Het komt er op neer dat de ontsluiting blijft hangen op die verrotte 2 cm. Kleintje ligt wel helemaal ingedaald enz. Maar nu komt het leuke. Na 34 weken remmen ze niet meer.. en voor 37 weken bespoedigen ze ook niets. Dus geeen remmers maar ook geen vliezen breken. Dus toen ik op 2 cm bleef hangen werd ik gewoon met weeën om de 30 seconde op een volle zaal gedonderd. Ben knap boos maar vooral heel erg moe en uitgeput van de pijn. Heb nu al langer als 12 uur weeën die niets doen. Op zaal werd ik helemaal gek. Je hebt geen privacy niets om je weeën op te vangen, vreselijk. Dus we zijn naar huis gegaan. Hoe lang dit ook aanhoudt, ze doen niets zeggen ze.. Ik ben pas 34 weken en 3 dagen zwanger.. Zou op dit moment een moord doen voor een stripje adalat(weeënremmer).. Heb geen rust en heel me lijf voelt verkrampt. Bloedverlies komt van de baarmoedermond vandaan. Zooitje is aardig aan het werken alleen ontsluit ik niet verder. Begrijp me niet verkeerd. Ik zit er echt niet op te wachten dat hij nu al komt maar die weeën die blijven komen met amper pauze en die niet voor ontsluiting zorgen dat is echt geen doen. Ben benieuwd hoe lang ik dit volhou..