Frummel, zit je bij het zkh in spijkenisse? Of R'dam? Spijkenisse heb ik in het verleden al vaker slechte verhalen over gehoord. Wellicht inderdaad niet zo'n gek idee om je VK te bellen en te overleggen? Dit lijkt me zo geen doen..
Pffff, kijk 1 avondje tv met vriendlief en dan gebeurd dit bij frummel Dit is toch ook geen doen zo meid? Kan je geen pijnstilling krijgen of is dit een domme vraag?
Frummel, wil je even heel veel succes wensen!! Hoop dat je pijnbestrijding o.i.d. kan krijgen, zodat het beter uit te houden is voor je!
Frummel, jeetje meis. Inderdaad zou ook pijnstilling mijn idee zijn. Ik heb er 20 uur over gedaan om van anderhalf cm naar meer cm ontsluiting te gaan en kreeg toen wel een of ander roesje. Kon ik in ieder geval wat slapen. Vind het erg vreemd voor je, zou het er zeker niet bij laten. Je raakt toch steeds verder op nu. Kan de vk niet nu al iets voor je betekenen? Of denken ze echt dat je dit nog dagen vol kan houden? Heeeeel veel sterkte namens manlief en mij!!! Hier gaat het wel goed, gisteravond ook wat weeen gehad maar die hielden op toen ik onder de douche stond. Kreeg wel een vreemd soort van nesteldrang; ben als een bezetene mezelf gaan ontharen; hihi. Had ineens het gevoel dat het er allemaal af moest. Ons bedje staat hoog, de kledingkast staat en straks gaan we wat plantjes kopen voor de slaapkamer en de vensterbank. We hebben 1 paarse muur in de slaapkamer en ik had een hele gave plant gevonden met aan de buitenkant paarse bladeren; die wil ik! Mannetje is nu de plintjes op de gang aan het leggen. Morgen de studeerkamer opruimen en waslijnen ophangen, nog wat schilderen en dan is mijn lijstje van deze week geloof ik wel af. Wat manlief nog niet weet is dat we morgenavond samen uit eten gaan en naar de film; pirates of.... zijn ouders komen oppassen(ik vraag me af of sv het hier wel mee eens is, hihi) Aangezien hij niet van zulke verrassingen is doe ik dat maar. Vorig jaar had ie dat wel geregeld; na een emotionele uitspatting van mij, maar daar is het dan de komende jaren weer klaar mee . Moet zeggen dat de schrik er na Dani en nu Frummel hier ook wel in zit. Maandag alweer 34 weken dus het komt echt dichtbij. Bij Elin was ik nog niet klaar; wilde nog een ladekast opruimen en nog wat dingen; man wat baalde ik toen mn vliezen braken. Het eerste wat ik deed toen mn vliezen braken(midden in de nacht) was het kaartje afmaken en toen we na 4 dagen uit het ziekenhuis kwamen ben ik als een bezetene de ladekast op gaan ruimen, mijn man heeft het er nog over. Die vreselijke nesteldrang. Dat gebeurt me nu dus niet meer. Zelfs manlief vroeg al wanneer ik de ziekenhuistas klaar ging zetten. Goed, ik ga de lunchtafel eens dekken(Elin had heerlijk uitgeslapen, dus wij ook; late maaltijden) Frummel, nogmaals sterkte!
Je hebt behoorlijk last van voorweeën he ? Wel vervelend zeg Hier net Levi zijn speelgoedkist naar beneden getild ( beetje bij beetje van de trap af ) dus die staat nu in zijn kamer. Kan al het speelgoed tenminste van zijn vloer af. Nu wachten op zijn kledingkast ( zijn vanaf 31-5 weer voorradig )
hier ook klusjesdag hihi mannetje is goed bezig!! babykamertje is bijna klaar.. wil alleen nog iets van een gedichtje of haar naam bij dr bedje .. nog ff iets voor zoeken dus.. en meubels omgegooid, wandplankje opgehangen, bij jamelie nog wat dingetjes opgehangen.. dus begint schot in te komen hierzo..*eindelijk* hihi ook laatste babywas aan het draaien en dan nog even bedje opmaken met nieuwe matras. en mn tas nog even inpakken, dan is alles klaar!! ohja nog even voor rolgordijn kijken en gewone gordijnen
Ja ik denk dat het wel vrij normaal is, maar het veroorzaakt wel onrust Denk dat het door het indalen komt of idd voorweeen.
Even een ego berichtje... Met een beetje geluk zijn ze dindag HELEMAAL klaar met het dak en zou er geen lekkage meer moeten zijn. Vannacht to-taal niet geslapen doordat het weer aan het lekken was! Hadden ze eerst de wind kant gedaan.. Maar de wind ging natuurlijk weer draaien. Had dus een man die stond te schelden in de keuken en zei dat het gezeik met het dak 10 jaar van zijn leven kost. Toen ik hem haarfijn uit deed leggen dat hij niet zo egoïstisch moest doen kreeg ik al gelijk een excuses. Hij had even niet door dat ik misschien wel meer er onder te doen had ondanks dat ik het niet zo op die manier uitte! Vanavond kunnen we dan eindelijk alle zooi weer naar zolder verhuizen. En als dat opgeruimd is kan er eindelijk een begin gemaakt worden aan de babykamer... Aangezien man in de ploegen zit mag ik blij zijn dat het klaar is als ik rond de 37 weken zit. Het is allemaal ronduit vervelend maar ik heb me er maar bij neergelegd. Toen ik de kraamzorg aan de telefoon had zei ze al: een veilingkistje als ledikant zou al voldoende zijn in hoge nood... Nee, dat geeft je een lekker gevoel Hier heb ik al 3 dagen last van buikkramp en ben ik aan de diarree. Genoeg gezeik voor vandaag...
Pff voel me hier een beetje klote... Noëlle gaat altijd elke woensdag spelen bij de overbuurvrouw van oma ( die ken ik al 10 jaar ). Toen ik nog werkte paste ze altijd de woensdag gratis op en dit is eigenlijk zo gebleven zodat ik wat uit kon rusten heerlijk. Nu had ik haar 4 weken geleden gevraagd of ze het zag zitten om vanaf 1 oktober ( als ik werk vind ) 3 dagen op te passen. 2 dagen 1 kind en 1 dag 2 kinderen. ( mn oma past ook op ) Dit vond ze helemaal geweldig, en ik vertelde haar ook dat ik dan 300 euro per maand zou betalen, want de woensdag deed ze immers ook altijd gratis en de donderdag en vrijdag zou ik dan betalen. Dit was goed. Totdat ik gister een email van dr kreeg dat ze het met haar man had overlegd en dat ze het helemaal super vinden, maar dat ze 300 euro te weinig vinden en 400 euro willen hebben en dat ik dan zelf nog voor pampers en voeding meot zorgen. Nou sorry maar als ik 3 dagen per week ga werken verdien ik hooguit 800 euro.. en dan hou ik maar 400 euro over. Dus dit wilde Colin niet, die zei gelijk dan blijven we maar krap leven maar voor dat geld ga jij niet werken. Toen zijn we even op toeslagen.nl gaan kijken wat we terug kunnen krijgen als ze 3 dagen naar de opvang gaan. Nu blijkt dat we voor 2 kinderen maar 157 euro hoeven te betalen. Dit is een stuk minder! Dus ik vanochtend het kdv hier gebeld, deze zit maar 1 km verderop. En die heeft gelijk plaats per 1 oktober voor Noëlle voor 3 dagen en voor de baby heeft ze dan nog maar 1 dag plek. Maar vanaf februari ook 3 dagen. Dus ik heb al een intake staan op 6 juni. Dus Colin en ik willen dat gaan doen, veel minder gedoe. Nu krijg ik weer een email van wilma ( die oppas ) dat ze helemaal overstuur is en hara dochter ook, en dat ze toch voor 300 euro wilt doen. Pfff wat moet ik nu?!?!
Sherry gelukkig is er een eind in zicht met het dak Rono, ik zou voor het kdv gaan. Je weet zeker dat er altijd opvang is ( als wilma ziek is zit je ) je krijgt er ook nog eens geld voor terug van de belasting, ze leren op het kdv toch een hoop meer ( ook op sociaal vlak )
Sherry, zag gister op hyves dat het wel opschiet! Zou wel fijn zijn als je dan eindelijk aan de babykamer kan beginnen Kaatje: Ja het is zo ontzettend lastig om nu te gaan zeggen van "laat maar"
ik zou voor het kdv gaan Rono en wilma voor af en toe achter de hand houden. Je bent wel gek als je dubbel zo veel gaat betalen hoor! je zou nog voor kunnen stellen, of ze zich wil registreren als gastouder, dan krijg je ook een bijdrage van de overheid. Ik zou kiezen voor het kdv, je hebt geschoolde medewerkers, veel variatie in speelgoed en activiteiten...
@ rono ik zou ze ook naar t kdv laten gaan. Het is voor kindjes leuk om met andere kindjes te spelen en ik vindt t eerlijk gezegd een naaistreek. Eerst proberen meer te krijgen en nu kan t ineens wel voor dat geld. Daarnaast ben je nu dus nog veel goedkoper uit. Werk je tenminste niet voor niets de hele maand.
@ frummel hoe gaat t meis? Laat je nergens afschepen! en idd een ander ziekenhuis bellen wat daar de procedure is. Op een gegeven moment ben je gewoon op. ze kunnen je toch niet laten loepn?? sterkte ermee meisje! Ik heb in december gedroomd dat ik in mei zou bevallen en dan ook nog tijdens mn werk. Moest ermee lachen toen maar nu heb ik gisternacht gedroomd dat ik maandag zou bevallen. Het is natuurlijk maar een droom maar krijg wel de kriebels. Heb gelukkig alles van mn lijstje af en morgen pak ik mijn vluchttas. Laten we hopen dat het bij die droom blijft en dat de beeb nog ff lekker blijft zitten
*sorry dames ik kan nooit in 1 bericht reageren, er schiet me altijd vanalles te binnen als ik op verzenden geduwd heb* @ jac lekker shoppen maandag. leukleuk
Rono, ik zou voor het kdv gaan. Meer zekerheid en financieel beter.. Rot voor haar maar het gaat om jouw centjes.
Dit zou idd een optie wezen,maar je registreren als gastouder gaat tegenwoordig niet meer zo makkelijk. Ze moet diploma's hebben en een goedgekeurd huis. Voordeel is dan wel dat ze eventueel meerdere kindjes zou kunnen gaan opvangen. Ryanne, nou wacht jij nog maar even hoor met bevallen
ja lekker he... Misschien is het voor mij zelfs maar 1 dag... dinsdag hebben de 3e klassers een excursie naar Parijs en woensdag zijn ze allemaal thuis om bij te komen... dus wat zou ik dan woensdag op school moeten doen...