Nog even een knuffel voor Frummel Ik ga boven een begin maken met mijn vluchttas en daarna lekker mijn bed in met een boek ofzo. Truste
Vitamines Goeie tip die van dagravit! Zal eens even kijken bij de drogist Frummel Jeetje meid, ik kan me voorstellen dat je er even doorheen zit! Erg lullig dat ze je op een volle zaal gooien ipv ergens waar je iets meer privacy hebt. Balen dat je niks kunt he? Ik hoop dat je rust kunt houden en dat het afzwakt. Dikke knuf en sterkte! Bellie Heerlijk zeg, zo'n man..... Gelukkig smeert die van mij gewoon zijn brood thuis ipv alles mee te nemen. Misschien moet je voor hem iets halen wat ie mee kan nemen naar het werk? En op de rest een sticker plakken: VAN BELLIE!!!! Wel lief dat ie rozen meeneemt Jac O leuk zeg, even shoppen voor de kleine! Alvast veel pelzier! Rono Al hoe leuk die oppas misschien ook is, ik was voor het KDV gegaan (ok, ben misschien wat bevooroordeeld ) Maar daar zien de kids natuurlijk veel meer kinderen en leren ze naar mijn idee ook meer. Bovendien betaal je waarschijnlijk minder en hou je dus meer over Jammer dat ze het niet zo best op nam..... Ik hoop dat ze in ziet dat dit voor jullie en de kids gewoon beter is! Ryanne Ik hoop dat je droom niet uitkomt! Kaatje Geen idee van je bed, wij krijgen een kraambed thuis dus hoef niks op te hogen. Ons bed kan ook niet op pootjes oid. Danitjuh Wat fijn dat het zo goed gaat met jullie kleine kereltje en dat je terecht kunt in het Ronald Macdonald. Lijkt me erg fijn om je kleintje een half uurtje echt bij je te kunnen hebben. Rustig aan meid! Vanmorgen gebeld voor een kraambed. Zegt die muts: 'het bedrijf wat de kraambedden regelt komt m 2 tot 3 weken voor de bevalling brengen...... Ze bellen wel hoor voor ze komen.' Dus ik zeg: 'tsja, maar als ik dus met 37 weken ga bevallen, dan is er dus kans dat het bed er nog niet is.....' 'ja daar kan ik niks aan doen, maar als het echt nodig is dan kunnen ze ook met spoed bezorgen'. Jaja, daar heb ik dus niks aan he!!! Zie het al voor me. Het zijn tegenwoordig wel moderne bedden, die (zoals ik het begreep) met een afstandsbediening omhoog en naar beneden gaan Dat is wel wat anders dan 2,5 jaar geleden! Verder een drukke, lange dag gehad. Vanmorgen Jara naar de peuter, daarna door naar de drukker om te vragen naar wat de kosten voor een geboortekaartje zouden zijn. Verder wat was weggewerkt, en na het ophalen van Jara door naar mijn ouders. Daar broodje gegeten, Jara op bed, en de stad door. Mijn zusje haar schoonzus ging trouwen, dus zijn we even bij het stadhuis wezen kijken. Verder nog een LIEF! shirtje+mutsje gekocht voor de baby en Jara heeft een mooie spijkerjurk gekregen van mijn moeder. Daarna bood mijn moeder aan om elke maandag Jara op te halen. Dat vind mijn moeder erg leuk, en anders mist ze jara zo En als hele goede reden gaf ze dat dat ook goed was voor Jara, dan heeft die ook een ritme Heeft ze ook wel haha, maar dit komt mijn moeder natuurlijk ook leuk uit Vanavond na het eten heb ik nog even lekker bij mijn ouders in bad gedobberd. HEERLIJK!!!!!! Baby vond het ook erg lekker geloof ik, die werd er lekker rustig van. Jeetje wat mis ik dat zeg, een bad! En daarna zijn Jaar en ik weer thuis gebracht. Straks weer vroeg op bed!
Ik wilde even weten hoe het met Frummel was. Jeetje meid nog steeds niet gestopt. Wat pijnlijk, en ik kan me voorstellen dat je het helemaal gehad hebt, omdat je ook niet weet welke kant het nu op gaat. Ik hoop zo dat de kruik helpt, met de rust het afzakt en dat je straks met de pilletjes een paar uur kunt slapen. Ik denk aan je! Dikke knuffel
Lieve meiden, Ik ben helemaal gebroken. Mijn lichaam kan vandaag niks hebben, en nu heb ik verschrikkelijke pijn aan mijn buik. Het schiet mooi op in huis, maarja er moet natuurlijk ook nog veel gebeuren, komt vast goed. Verder heb ik niks bijgelezen, misschien vannacht. Lekker slapen iedereen!
Even geen zin gehad om te lezen @Frummel: Bah, toch al een cm meer opening.. Duim zo voor je dat het toch nog zou stoppen meid! Knuf! @MNM: Gebroken gevoel; idem! Ben zoooo op maar als ik ga liggen lijkt het wel op dochterlief heel hard express begint te trappen OF heb ik in elke positie pijn. Hier vandaag nog met vriendlief enkele kleine dingetjes gaan kopen in maatje 50-56, merkte dat ik alles al wat op de groei kocht in maatje 62 en dus uiteindelijk echt amper wat had in een kleinere maat. En dit lief jurkje tegengekomen en op slag verliefd! Bekijk bijlage 154463
leuk jurkje! sorry lees wel even snel en dan weer off.. even familiecrisis hierzo..of iets dergelijks. spreek jullie misschien morgen weer slaap lekker alvast dames!
@frummel, hoop dat je de nacht goed doorkomt en een beetje kan slapen. En natuurlijk dat de weeen dan morgen verdwenen zijn *duim* *duim* *duim* Denk aan je meis! Sterkte! @marleen, oh handig ja van het bed.. Oh heerlijk he even in bad liggen, ik ben ook super blij dat wij een bad hebben @mnm, rustig aan he meis, je lichaam geeft toch aan dat je teveel doet, snap heel goed dat je ook van alles wilt doen, logisch ook. Hopelijk kun je vannacht goed slapen. @kelly, wat super schattig, maar goed dat ik geen meiden heb, want anders hadden we nog 2 kledingkasten nodig gehad Ik ga ook off pff... ben gesloopt.
hoi dames, nog ff spieken voordat ik ga slapen danitjuh. wat super dat het zo goed gaat met ismail. frummel. ik noem het geen klagen hoor wat jij doet! gewoon ff van je af praten. Blijf dat vooral doen. Ik hoop dat je nog een beetje kan slapen vannacht. hele dikke knuf meid.
ben nu in staat mezelf uit het zolderraam te gooien. ik trek het echt niet meer. weeën komen om de 3 minuten danny gedraagd zich als een ongelooflijke klootzak vol onbegrip en de verloskundige wilt niets doen. word gek
Frummel. Dat is gewoon een houding van een kerel als hij ook niet weet wat te doen en zich geen raad weet met de situatie... Flink boos worden kan wellicht helpen maar wat heb je daar aan? Alleen maar meer stress en zit je daar nou wel op te wachten? Hoe staat het nou met de ontsluiting? Is het alweer verder dan 3 cm? Of blijf je daar nou op hangen? En wat is het vooruitzicht? Als het zo is dat het door aan het zetten is kan je dan niet zelf ook dingen doen om het verder op gang te krijgen? Als je dan tussen 2 slechte dingen moet kiezen... En dit is gewoon ronduit waardeloos dat je min of meer aan je lot overgelaten wordt! En dan bedoel ik zonder enige hulp of medicatie.. Ik snap wel dat je niet wilt dat hij eerder gaat komen maar als het al in volle gang is kan je denk ik jezelf het maar beter zo gemakkelijk maken.. Voor mij is dit pas de eerste dus weet totaal niet waar ik het over heb..
Frummel jeetje meid dit is geen ideale situatie, eigenlijk alleen maar een kl*te situatie . Ik wil je gewoon even een hele dikke knuffel geven en ontzettend veel sterkte wensen want meer kan ik niet doen. Kaatje oh ja de vitamines moet ik ook nog halen, sowieso al het verzorgingsspul moet ik nog kopen. Idd toen ik bij Kyano bv gaf de eerste 4 maanden hadden we 2 flesjes vitamines; K en D. Thanx voor de tip Ennas ik verwacht dat het bij mij een beetje voorwerk is wat ik voel, geloof wel dat het erbij kan horen. Hoor er wel vaker vrouwen over dat ze een aantal weken oefenweeën hebben. Wij hebben een Icoo wandelwagen gekocht. Dit is de link: Pacific 11 - www.icoo.de en dan een beige /zandkleurige. Henrieke ik heb wat lekkere koeken gehaald op mijn laatste werkdag; dat vond ik wel genoeg. Hi hi ik ben ook de laatste paar dagen als een bezetene kleertjes aan het wassen. Belliebel oh mannen! Hier gaat het altijd zo met de drinkpakken. Voornamelijk als ik lekker Milk & fruit haal, wil ik lekker een groot glas drinken, is het al bijna op en krijg ik er amper nog een bodempje uit. GRRRRR :x Mooi het heeft je wel een bosje rozen opgeleverd Kikker jee jij ook wat weeën, nog effe wachten hoor! Leuk zon verassing morgen! Sherry oh meis zou fijn zijn als het dak nu echt bijna klaar is. Rono lastige situatie maar ik zou toch uiteindelijk ook voor het kdv kiezen. Ik merk nu ook nu Kyano wat ouder wordt dat hij veel meer heeft aan zijn kdv-dag dan aan zijn dag bij oma. Ze leren gewoon al veel en er wordt zoveel meer gedaan. Ai haar reactie is minder Maar gewoon jullie keuze blijven handhaven hoor! Danitjuh heerlijk dat alles goed gaat met de kleine man! Kelly oh wat schattig!
Hier een druk dagje gehad maar wel leuk. Vanochtend dus nog lekker met Kyano en vanmiddag samen met hubbie naar bruiloft van vrienden geweest. Het begon om 15 uur en was erg gezellig. Tegen 20 uur zijn we naar huis gegaan en was het ook meer dan genoeg voor mij. Eenmaal thuis een goed dutje op de bank gedaan en nu maar weer verder in bed Morgen gaan we de drukproef van het geboortekaartje bekijken en tuinhuisje bestellen en als laatste naar de verjaardag van mijn broer in Den Bosch.....pff ik denk dat ik gesloopt ben morgenavond Frummel meid ik denk aan je en hoop dat je de komende uren goed doorkomt!!!!
Jeetje Frummel wat moet je je slecht voelen... Hoop voor je dat er verandering in komt zo!!! Sterkte meis!!!
goedemorgen. kwam even kijken hoe het hier gaat. frummel. och meis, ik denk dat sherry wel gelijk heeft, aangaande Danny. Hij weet zich natuurlijk ook geen raad. Maar ja dat helpt jou nu even niet verder. Ik hoop dat je vannacht toch nog een beetje geslapen hebt. hele dikke knuf meid. succes/sterkte vandaag. wupje leuk een bruiloft. en 20.0 0is nette tijd toch. Vandaag ook weer een drukke dag zie ik. Beetje op jezelf letten he meid. Wel veel plezier vandaag.
Goedemorgen meiden!! Wat een nacht! Mijn schoonmoeder gaat heel slecht dus dat wordt helaas deze week dinsdag euthanasie! Vandaar ook een beetje de afwezigheid! Veel aan het heen en weer gereis dus lees bij vanaf mijn telefoon! Volg jullie wel hoor!