me. Hier vandaag een dagje thuis met alleen de jongste. Manlief is met de andere drie een dagje naar een voetbaltoernooi. Dus ff een dagje poetsen thuis. (is hoognodig) Vanavond naar een driedubbele verjaardag. Dus vanmiddag ff op de fiets naar het dorp voor cadeautjes.
Dames ik lees deze dagen vluchtig mee hoor Moet erg bijkomen van de vakantie en alles opruimen etc...
Frummel hopelijk gaat het goed met je! Nina ai wat een verdrietig nieuws Veel sterkte! Jac poets ze ! Annab gaat alles goed met je?
Goedemorgen! Zo wij gaan aan ons regeldagje beginnen; wel lekker geslapen en relaxed opgestaan en nu eerst proef geboortekaartje bekijken, tuinhuisje bestellen en dan de verjaardag van mijn broer. Ik kom vanavond wel weer aanwaaien. Doei doei!! Ps niet teveel pagina's hè dat lukt deze hoogzwangere miep niet meer
Nina wat een rot nieuws... Wil zo veel dingen tikken maar weet niet de juiste woorden er niet voor te vinden.. In ieder geval heel veel succes de aankomende tijd..
nina. ach meid wat een rotnieuws. Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. wupje we kunnen niks beloven! hihi
Moguh allemaal! Hier heeeerlijk geslapen. Was echt dood en doodop gisteravond! Nina, jeetje wat een vreselijk nieuws zeg! Heel veel sterkte toegewenst en een dikke knuffel! Frummel, meid hoe is het nou? Ik hoop dat de weeën niet doorgezet hebben, maar ik vrees eigenlijk het ergste! Als weeën om de 3 minuten komen dan zet het toch echt wel door lijkt me! Sterkte meid en een dikke knuffel! Oeeeh, ik heb een bewegelijk kleintje deze morgen. Maar gelukkig niet zo bewegelijk dat het pijn doet o.i.d. Voel vooral voetjes en knietjes voorbij komen! Boodschapjes hebben we gister al gedaan, we gaan zo naar rotterdam alexander. Als het goed is wordt het vandaag prutweer, dus lopen wel lekker overdekt! Hier begint het in ieder geval al aardig dicht te lopen! Kan ik eindelijk eens een keer naar de primarkt toe. Schijnt een leuke winkel te zijn, dus ben benieuwd. Zal alleen wel retedruk zijn!
Goedemorgen Marleen,dat is idd niet erg handig. normaal moet je met 37 weken je bed omhoog hebben,en jij zou misschien tussen de weeën door moeten bellen voor een bed ( en waarschijnlijk niet snachts bereikbaar ) Nina, sterkte Frummel, hoe gaat het nu ?
Goeiemorgen meiden @frummel, oh meis wat naar, hoop dat je toch nog een beetje hebt kunnen slapen. Hopelijk gaat alles goed. @nina, jeetje wat een naar nieuws, heel veel sterkte de komende tijd. @jac, lekker een dagje alleen met de kleinste vandaag, poetse! en veel plezier op de verjaardagen! @anna, alles goed? @wupje, succes vandaag en veel plezier op de verjaardag! Ben bang dat er wel weer aardig gekletst wordt @bellie, hihi grappig he dat je nu echt voetjes en knietjes enzo kunt voelen oh lekker de boodschappen gister al gedaan, wij moeten vandaag nog. @kaatje,alles goed? Eerst maar is even boodschappen gaan doen, we hebben aardig wat nodig. En vanmiddag is er een feest op Celeno zijn (toekomstige) school met allemaal leuke dingen voor kinderen om te doen en kraampjes ed. Dus daar gaan we even heen.
Nina, heel veel sterkte lieverd Hier is het vannacht rond 4 uur afgezakt. Nu alleen nog harde buiken. Lijkt wel of declan het aanvoelde. Die heeft tot 9.30 uitgeslapen! Vandaag beetje bijkomen.. Wil nog wel even recht zetten dat danny geen klootzak is maar ik heb gisteravond wel kon schieten omdat hij niets kon doen hahaha
patriesja. veel plezier vandaag kaatje auwie last van de rug dat is minder. Beetje rustig aan vandaag dus. (is dat van je speelgoedkistje tillen van gisteren?? haha) nee hoor grapje! FRUMMEL. fijn om te horen dat het wat afgezwakt is, haha we weten heus wel dat Danny geen klootzak is haha.Is gewoon de stress wat er even uit moet! lekker rustig aan doen vandaag, en lekker tukkie doen!
Frummel, Fijn dat het wat is afgezakt! Kan je tenminste weer proberen wat energie op te doen! En volgens mij was voor jou iedereen gisteren een klootzak Heel begrijpelijk!
jee Frummel.... Gelukkig is het afgezakt!! hoop dat ukkie nog even blijft zitten!! Danitjuh: fijn dat je naar 'huis' mag! verder niet veel bijgelezen sorry!! ben zoooooooo moe, zit er echt doorheen. ' Mijn man blijf maar zeuren over het huishouden.. Ik KAN gewoon niet meer doen, en met 2 kids is het 5min later alweer een zooi Ik zei al dat hij het dan maar moet doen als hij zich er aan ergert, maar dat wil hij niet, hij werkt natuurlijk ook wel 10/12 uur per, 5 dagen per week, plus de zolder thuis nog. Heb hem maar gezegd dat hij het dan maar moet accepteren zoals het nu is. en de kids zijn ook zoooooooooo vervelend vandaag, 0,0 luisteren en alleen maar drammen en mopperen, pffffff
Nina, veel sterkte! Kaatje, balen van je rug! Ehh... de rest ben ik weer kwijt. Hier goed geslapen vannacht, ben alleen nog steeds helemaal op. Maag voelt niet helemaal lekker en had toen ik vanochtend wakker werd ook wat buikpijn. Nu is dat weer weg, maar ik merk dat m'n maag niet 100% is. Vanavond eigenlijk feestje. Een vriend word 30, maar zie er ontzettend tegenop. Het is hier om de hoek, dus ik kan het tot het laatste moment aankijken. Zoals ik me gisteravond voelde, ga ik niet. Maar ik hoop me toch wel beter te voelen vandaag. Nu eerst weer even shoppen. Laatste nodige kleertjes kopen. Dan kan ik al het babyspul gaan wassen en strijken. Heb er eerlijk gezegd niet echt zin in, ben gewoon te gaar vandaag. Maar m'n nesteldrang heeft gewonnen. Zat vannacht te bedenken wat ik allemaal moet/wil kopen
Frummel, ik vond Ferry ook reuze irritant toen ik weeën had hoor ( hij pufte een keer te veel mee haha ) Fijn dat het iig even afgezwakt is. kan je weer een beetje bij komen. NOg steeds 3 cm ? Jac, haha nee hoor, schoot er gister weer in toen ik me wou omdraaien in bed Zonnebeertje, die man van jou is lekker. Idd als hij zich er aan irriteerd doet hij het zelf maar ! Ik liep eergister tegen Ferry te mopperen dat ik er de schijtbalen in heb dat ik nog van alles wil,maar mijn lijf niet. Hij reageerde daar gelukkig heel begripvol op met "ja je zit nu eenmaal niet voor zweetvoeten thuis" Gelukkig doet hij vaak meer in huis als mij dus heb er niet zoveel mee te klagen Henrieke, misschien omdat de kleine meer ruimte in beslag neemt ? Werd vanochtend ook ( weer ) misselijk wakker Hoop dat je vanavond genoeg opgeknapt bent.gelukkig is het om de hoek. misschien is een uurtje eruit wel lekker