Juli mama's deel 5!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door belliebel, 19 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.058
    113
    sorry dames,verwaarloos jullie
    maar mn zwager word vermist! hij is gistermiddag weggegaan van huis met een sporttas met kleding en niemand heeft meer wat van m gezien of gehoord.
    politie doet pas na 24u wat..word gek hier!
    zn fiets staat bij t station en hij had 500 euro mee.. ken dus overal zitten.

2. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @kaatje, nee mijn rug werkt ook maar zelden mee ;) ben er inmiddels zo aan gewent.
    Verder blijf ik toch af en toe last van me buik houden, maar moet volgende week weer op controle.

@frummel, heel logisch hoor, je moet het toch op iemand af reageren!
    Echt super dat de weeen nu weg zijn, houden zo!

@zonnebeertje, ja ik vind dat je man niet zo moet zeuren hoor, jij bent hoogzwanger! Dan kan hij toch niet verwachten dat jij dat allemaal ook nog even doet.

@henrieke, shopse! :D

@chantal, oh das minder... hopelijk horen jullie snel wat!
    Sterkte!

Nou ik ga er vandoor spreek je later!
    Fijne dag iedereen!

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jeetje.
    Maar wel vrijwillig vertrokken dus ? Heeft hij problemen ?

4. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.058
    113
    ja mn schoonvader is in aug overleden, en daar heeft hij het nog heel moeilijk mee.. maarja hij heb wel een vrouw en een kind.. snap dr niks van

5. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    chantal jeetje dat is schrikken zeg!

6. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Hij is ook nergens op te bereiken?

7. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    MamaChantal, Dat is heftig zeg! Hopelijk horen jullie snel iets van hem!

Hier weer terug van het shoppen. Weer heerlijk veels te veel geld uit gegeven :D Nu echt kapot. Zodra ik op de fiets stapte begon het gigantisch te waaien! Zweet staat overal en ben voorlopig nog wel buiten adem. Bij de Hema nog een waterdichte molton onderlegger gehaald voor m'n eigen bed. Was een tip van de vrouw van de kraamintake. Ik moest vooral die rommel uit het kraampakket niet gebruiken :D

Nu op de bank met een glas cola en de tv. Voorlopig doe ik niets meer!

8. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Ik heb toch mijn zinnen gezet dat ik de box wil hebben staan dit weekend.... gewoon te erg van mezelf :S

9. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @Zonnebeertje laat hem maar lekker. Je kunt niet meer doen dan je lichaam aangeeft. Dingen opruimen waar kids bijzijn heeft geen zin. Want ze willen dan net datgene wat jij opgeruimt hebt.
    @Mamachantal zo dat is zeker even schrikken. Hopelijk is hij snel terecht.

@Nina veel sterkte de komende tijd.

10. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    hoelang zit een baby ongeveer in maat 62? (had de grote maten uit de kast gehaald en kwam tot de ontdekking dat ik maar 2 stelletjes heb in maat 62 :O)

11. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Hier last van een bh frustratie.. in de vakantie bh gekocht erg leuk wit met kant... zit op zich goed... hangen me boobs eruit... terug gestopt.... kom ik toch wel tot de ontdekking dat de bh te klein is!!! Njah niet te klein de boobs zijn te groot!!! WAT??!?!?!?!?! ben dus weer 2 cupmaten gegroeid....

12. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Nina, sterkte meid......

Chantal, Jeetje wat raar zeg. Vind het elke keer weer verbazingwekkend wat mensen beweegt om van huis weg te gaan. Ik hoop dat hij snel terug komt.

Frummel, fijn dat het wat afgezakt is. En tuurlijk is je mannetje geen klootzak, maar op dat moment vond je hem gewoon even niet zo lief. Heb ik ook wel eens.

Kaatje, ik vind t ook erg raar hoor, van dat bed. Ik zal de 6e wel even met de vk overleggen en anders bel ik ze gewoon als ik dat bed in de kamer wil hebben, dat ik dat bed NU nodig heb ivm bedrust of zo.
    Sterkte met je rug!

Ik heb goed geslapen, heerlijk. Ben nog wel moe en voel me vandaag een emotionele reuter die nergens zin/puf voor heeft. Daarbij een kind wat heerlijk meewerkt en vooral niet luisterd. Nou dan heb je een fijne ochtend.
    Ok, er zijn ergere dingen, dus ik ben klaar met klagen ;)

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    anna balen dat je bh niet past. ga je nu uiteindelijk toch een nieuwe box halen ? Levi zat best een tijd in 62, maar groeide weer snel uit 68

14. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Net even de balans opgemaakt van kleding voor de baby. Voor m'n gevoel al een vermogen uit gegeven en ontzettend veel in de kast, maar blijkt toch wel tegen te vallen. Moet vooral in de kleinste maat nog wat setjes kleding kopen. Het is alleen nog best lastig als je niet weet wat het word :) Wil dus ook niet teveel kopen, zodat ik los kan gaan wanneer bekend is of het een jongen of meisje is. Maar aan de andere kant, wil ook niet te weinig hebben!

Gelukkig is de Hema om de hoek en kan ik vriendlief er altijd nog op uit sturen als ik er niet toe in staat ben :D

Bedenk me net dat het ook wel mee zal voelen. Smoeder is druk aan het breien (geweest), dus er komt meer kleding aan. In dat geval hoef ik niet echt meer te kopen. Misschien nog wat broekjes :) Gelukkig maar, want moeten echt wel even op het geld letten. Gaat hard met de belastingdienst erbij en allerlei andere dingen die we nog moeten halen. Bovendien moeten we wat achter de hand houden mocht ik zonder medische reden in het ziekenhuis bevallen. Kost toch ff 400 euro. En daarna nog de eigen bijdrage van de thuiszorg. Gelukkig duurt dat nog even en kan ik daar nog voor sparen.

Pff... merk wel dat ik vandaag even alles geregeld wil hebben :D

15. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    zonnebeertje Jammer dat je mannetje niet wat meelevender is. Probeer je er niks van aan te trekken. Hij zal ook wel gewoon balen dat het niet helemaal is zoals hij het zou willen.
    Hier ook al een lastige dochter. Ben hard aan het poetsen, en ze loopt de hele tijd voor mijn voeten. Heb al met haar gespeeld, maar het is nog niet goed. hihi moet de hele tijd met haar spelen. Maar dan krijg ik niks klaar vandaag.

HenriekeC anders ga je toch gewoon half uurtje ff langs ofzo. Heb je in ieder geval je gezicht laten zien. haha ook al last van de nesteldrang. Kost dat €400,00 in het ziekenhuis bevallen??? jeetje dat is veel meer dan ik dacht. Niet dat het uitmaakt voor mij. Wil het liefste thuis bevallen. Maar toch is een flink bedrag.

Mamachantal. hoef je toch geen sorry te zeggen!!!! Je hebt wel ff wat anders aan je hoofd. Hopenlijk laat ie nog wat van zich horen dat alles goed is met hem. dikke knuf meid.

annaB klassiek geval van nesteldrang! Hoop dat het jouw wel lukt met de box, Hier wil het poetsen in ieder geval niet opschieten. haha nog ff en dan kunnen we je lola noemen?? Wel balen van je nieuwe BH.

marleen oeps de hormoontjes weer. Lekker ff aan toe geven meid. En gewoon lekker rustig aan doen. Hier ook een dochter wat niet meewerkt.

zo ga weer verder met poetsen. Heb mijn keuken ff grote beurt gegeven. Kwam toch heel veel dingen tegen die over de datum waren. Oeps hihi. Ja dat krijg je als je niet veel thuis bent, en eigenlijk als we thuis zijn gaan we uit eten, of vaste prik op zondag bij mijn moeder eten. Misschien toch maar wat minder voorraad aanhouden dus. haha.

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Henrieke, komt vast goed met de kleertjes. Je krijgt ook nog zoveel van kraamvisite

17. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.058
    113
    kleertjes: hier denk ik ook elke keer dat ik te weinig heb.. maar eerst maar afwachten hoe groot ze geboren word en wat ze aan mag in zh, dan weer verder shoppen;)

hij heeft inmiddels gebeld naar zn moeder!*gelukkig*

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier net even met het hele gezin creatief geweest :)

19. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Chantal: dat ius schrikken zeg!! hoop dat hij snel boven water komt!!

Nina: sterkte!!

oooooooh :x:(het is nog erger...
    mijn schoonouders stonden ineens voor de deur om te kijken naar de dakkapel..
    Gan ze gewoon boven alle deuren opentrekken :x en daar is het nu nog een een zooi...
    ik ben steeds al bezig om het op te ruimen, maar het staat vol spullen van de zolder.
    pfff en maar zeuren dat ze deden, de kraamhulp zou niet willen komen zo, en zo kun je toch geen kind krijgen, bla bla bla bla.
    Ze denken echt dat je 2 kids gewon op je bed neer kunt zetten zodat je op kan ruimen, tuurlijk..
    bah bah bah, voel me nu helemaal klote!!
    wat moet ik dan doen, zit nu al de hele dag met een hele harde buik omdat ik de hele morgen al druk ben geweest beneden.
    Is het nu zoooo raar om als hoogzwangere niet meer de hele dag te kunnen rennen en vliegen??

20. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Haha, ziet er leuk uit Kaatje!

Deel Deze Pagina