Ik voel haar met haar hoofdje beneden wroeten, boven in voel ik haar nog gewoon met haar kontje wiebelen. Hier herken ik het van Levi, die lag een soort dubbel met opgetrokken knietjes waardoor de billen/heupen zeg maar één breed stuk vormen die ik boven in mijn buik voel, richting onder voelt het smaller aan ( ruggetje, hoofdje etc )
Goedemorgen Hier enorm brak nu. Heb redelijk geslapen, maar wel door de hoestbuien op en af wakker. Nu weer pijn aan oor, keel en hoofdpijn, dus heb net maar een molletje genomen. Mannetje brengt neia zo naar de psz en ik ga met mijn sm naar de babyzaak de laatste kamer spulletjes ophalen die binnen zijn gekomen.
gadverredamme loop al heel de ochtend te kotsen. Ik neem mijn woorden terug dat hij pas met 40 weken moet komen. hahaha. Iedereen goed geslapen? Sherry: Ik merk goed dat zijn kontje iets is gezakt..Hij ligt nu ook continu met zijn rug links. Henrieke: hoop dat je je in de loop van de dag beter voelt! MNM: Beterschap voor jullie! Veel plezier met shoppen! Schildje:Morgen Hoop dat het snel verkoopt! Marloes: Duits scheen een ramp te zijn he de examens? de rest: morgen!
Ik zou niet weten hoe ik dit zou moeten voelen Ik voel overal gerommel en merk als ik met mijn benen over elkaar zit nou toch wel richting de ribben geraakt wordt Maar gisteravond zag ik weer rond mijn navel alles heen en weer schuiven.. Ach, hoor het dinsdag wel hoe ze er voor ligt
Frummel, geen lekker begin van de ochtend Sherry,misschien komt het bij mij omdat ik een kort bovenlichaam heb en de beeb dus veel meer ruimte vult als bij iemand met een groter/langer bovenlichaam. Als je kleintje straks helemaal tegen je borstbeen aan ligt zal je zelf ook wel sneller vormen gaan voelen
Goeiemorgen dames! @Kaatje: Oooh wel fijn dat Levi al zo 'vroeg' naar bed gaat! Hier wilt Vitto dat niet, die zegt altijd 'mama, nog ni donker buiten'... @Kikker: Ik was vroeger altijd tegen het bij de ouders in bed nemen, gewoon om het feit dat ik niet wou dat het een gewoonte werd. Maar heb het toch ook enkele keren gedaan hoor! Je hebt af en toe ook gewoon je rust nodig hé @Bellie en Wupje: Genieten van jullie verlof nu! @Danitjuh: Dankjewel! Wel fijn dat ze je in het oog houden qua achterstand dan, altijd een geruststellend gevoel als ze het niet zomaar wegwaaien. @Henrieke: Jongensnaam had hier ook een ramp geweest! Hier werd in het begin ook elke naam afgewezen.. Hormonen zijn nooit fijn voor de mannen Heb hier soms ook medelijden met mijn vriend, die moet ook elk klein dingetje aanhoren! @Patriesja: vitto was ook 'maar' 2kg970 en 48cm en die deed het ook meteen perfect! Komt natuurlijk allemaal wel goed, de gyn wil het gewoon wat in de gaten houden omdat ze haar eigen curve mooi volgde tot nu toe, maar zelfs daarvan nu wat begon af te zwakken zeg maar. Jij lekker wat shoppen vandaag, heb ik ook wel zin in! @jac: Toch maar wat rustiger doen dan hé! Exra echo, ook weer leuk meegenomen! @marleen: Hier het drooggehouden hoor met babyboom, ging nog net Lekker druk dus vandaag, vind ik wel fijner af en toe dan gaan de dagen wat vooruit @marloes: Gefeliciteerd met je 34 weken! @Frummel: Af en toe toch maar eens eventjes liggen hé! @Sherry: Ik vraag me dat ook af.. Is wel de 2e maar kan nooit echt oriënteren wat ik nu precies voel... Zoooo dat was het weer denk ik... Ik heb vandaag weer helemaal niks te doen, ben het onderhande wel beu dat thuiszitten en nu zou ik NOG meer moeten rusten van de gyn. Niks voor mij dus! Seffes eens aan het lijstje voor mijn vluchtkoffertje beginnen, weet ik meteen wat ik nog moet kopen en ben ik ineens wat aan het doen
Moguh allemaal! Ah bah frummel, weer aan het overgeven! Hopelijk is het eenmalig! voelen hoe beeb ligt: Vind het soms best moeilijk om te voelen. Ze beweegd zo gigantisch veel. Gisteravond dat ik echt even te twijfelen of ze niet in stuit was gedraaid. Zal wel niet, want dat merk je wel lijkt me. Maar toch zat ik te twijfelen! Hier goed geslapen. Wel een paar keer wakker geweest omdat manlief alle dekens had gejat en echt onbeschoft veel ruimte innam in bed. Whaha, heb hem mooi een zet gegeven. Als er iemand ruimte nodig heeft dan ben ik het hihi. Las iemand die moeite had met lopen (geloof ik)...Hier heb ik vooral 's morgens last van. Als ik me bed uit moet komen, men o men vooral mijn liezen zijn dan zo enorm aan het trekken. Maar als ik dan eenmaal een beetje opgestart ben en wat gelopen heb gaat het wel weer! Hier strakjes maar boodschapjes doen! Hoeven we dat morgen niet meer te doen!
hallo dames, niet zoveel kletsen hoor... moet van een week terug lezen hihi... en alweer een nieuw deel Ben erg druk met een bestelling. Nog 1 ding en dan is het klaar
Kelly, Levi roept de laatste tijd ook wel dat hij niet naar bed wil hoor,maar dat is meer zo'n fase die wel weer over gaat. Als hij eenmaal in pyjama is ( wat nog wel eens een strijd kan zijn ) duikt hij in zijn bed en is binnen 5 min. vertrokken.
Kaatje; herken ik hier ook.. zal dus aan de leeftijd liggen blijkbaar Word er soms wel een beetje moe van
Goedemorgen meiden! Gister ook weer door de APK bij de VK gekomen! Ze vroeg zich wel af waar ik het kind liet (heb niet zo'n grote buik hihi), maar kindje loopt qua groei verder prima dus ze was zeer tevreden Hoofdje ligt tot nu toe ook altijd naar beneden, maar ze heeft niets over indalen gezegd.. Ik heb het met de vk erover gehad dat ik bang ben dat ik straks postnatale depressie krijg. Haar uitgelegd dat ik vaak dingen negatief zie en dat ik laatste tijd paar van die buien had.. Ben wel blij dat ik het tegen haar heb uitgesproken, zodat ze er extra op kunnen letten. Ook gaf ze aan dat zij een psycholoog op de praktijk hebben, dus als ik zou willen ik voor de bevalling al keer kan kennismaken met haar.. Ik heb afgesproken dat ik eerst wil kijken hoe het is als ik straks met verlof ga, als ik me dan nog zo voel dat ik dan wel gesprek aan ga! (ik heb nu nl meer het idee dat het komt door vermoeidheid ipv depressie oid) Ik had gisteravond frietjes op en savonds op een verjaardag stukje taart. Op die verjaardag had ik het vervolgens mega zuur dus ben vroeg naar huis gegaan. Toen ik naar bed ging heb ik vervolgens ontzettend moeten overgeven, mega buikkrampen.. Het was echt niet leuk! Weet niet of het door het eten kwam of door wat anders.. Maar ik vond het een goede reden om me vandaag ziek te melden, had hierdoor ook praktisch niet geslapen.. Zo dat was weer een lekker ego berichtje van me!
Mamatien, goed dat je je gevoelens besproken hebt. Bij Levi was ik 9 maanden lang negatief ( echt een ramp voor mezelf en de omgeving ) maar nog geen minuut na de bevalling was dat gedraaid als een blad aan een boom. hoop dat dat bij jou ook het geval mag zijn.
Haha jij geeft goede moed! Maar wat kunnen ze zo lief zijn ook Had gisteren ook weer een knuffelmoment met hem hoor, dus het is wat in evenwicht!
waarom fase bij de peuter... hier nog 1... erg lachwekkend soms... jongste leest een boek...komt de poes erbij... POES MAG NIET LEZEN!!! poes rent weg... Poes gaat op de grond liggen... jongste brengt boek naar de poes... HIER POES voor jou lezen!! Poes rent weg... Poes WAAROM niet lezen?
wat een enorme kutnacht. Ik verging van de maagzuur en nu nog wordt dr misselijk van. En dan moet ik zo ook nog shoppen met mn schoonzusje voor trouwjurkje van Noëlle.
Frummel... slecht begin van de dag weer dus. @indalen... paar steken beneden... denk dat deze nog niet ingedaald is. Mamatien, goed dat je het aangegeven hebt bij de vk!!!! Beter te vroeg dan te laat toch... ook al blijkt er straks misschien niks aan de hand te zijn.
Ik spring ook weer in. zal op deel 5 reageren, wel alles bijgelezen altijd. Weinig tijd om te reageren wegens omstandigheden. Ben wel op de hoogte van jullie wel en wee @ kaatje je hele zwangerschap 0 kilo aangekomen?? wow heerlijk. ik inmiddels 9 denk ik. @ sherry ik denk niet dat in dit deel iedereen bevallen is als ik zie wat er gekletst wordt @ henrieke en zat er een naam bij waar je man ook verliefd op is geworden? *OW NIET DUS* Ben blij dat we daar al vrij snel uit waren, is een hele opluchting @ rono wat fijn dat je het terug krijgt zeg. Ze gaan er gewoon vanuit dat iedereen maar een berg geld heeft liggen.. @ kikker fijn dat het nu eindelijk geschilderd is. Leuk idee voor die bloempot zeg. is een idee voor de verjaardag van mijn sm aan t eind van de maand. @ kelly is dat gewicht te licht? Ik heb met 29 weken een pretecho gehad en die vrouw had t kindje gemeten en kwam 3 weken verder uit. Toen heb ik met 32 weken een groeiecho gehad bij de vk en kwam ze netjes uit op 31.5 met een gewicht van zo'n 1684 gr. Het zou een gemiddelde baby worden tussen de 3 en 3,5 kg werd me toen verteld. fijn dat verder alles goed weas @ wupje yeah verlof. @ belliebel jij ook verlof, heerlijk :d @ jac altijd leuk een extra echo @geboortekaartje woensdag de proefdruk gehad van t kaartje dat ik (deels) heb ontworpen. we zijn er blij mij dus ook dat kan ik afstrepen van mn lijstje. @ mijn laatste werkdag is 3 juni. is 5 weken voor mn bevaldatum.Nog 2 weekjes te gaan dus. zo ben weer een beetje bij. Ik ga aan t werk fijne dag all ps ow ja waar kan ik de buddy lijst vinden?