@marleen, hier ook af en toe een erg dwarse peuter! @anna, kreeg je die box binnenkort nog terug? @henrieke, je zal ook vast nog veel kleertjes krijgen @kaatje, ziet er leuk uit! hihi @jac, ja dat zal idd best als je niet vaak thuis bent leuk he een peuter @chantal, gelukkig is hij weer terecht. @zonnebeertje, jeetje waar bemoeien ze zich mee zeg en dan kunnen ze beter iets tegen hun zoon zeggen, die kan toch ook wat doen? Rustig aan hoor! @bellie, geniet van jullie avondje samen! Het was gezellig het feestje bij de school, alleen een beetje jammer van het weer! Celeno heeft zich wel vermaakt. Vriendlief staat heerlijk nasi te maken, het ruikt ieder geval erg lekker
zo,eerst eens even wat pagina's terug gelezen.. Nina: wat een rot nieuws zeg heel veel sterkte! Bellie: was t leuk in alexandrium? haha ja primark,erg druk op zaterdag!! Frummel: gaat het nu nog steeds goed?(voor zover dat ken) Henrieke: maak een lijstje wat je nog moet hebben.. ik bedenk telkens wat en 5 min later weet ik het al niet meer haha Anna: hier komt box ook al binnekort te staan! manlief begon dr gister zelf over.. Zonnebeertje: niet te druk maken over huishouden, gewoon elke dag beetje doen.. Jac: zit effe heel erg na te denken..weet eerlijk gezegd niet meer of er laatst ook al wat speelde *schaam,vergeet alles* Patries: eetse!
int kamertje moet alleen nog wat bij t bedje komen,rolgordijn,en misschien een stoel (weet nog niet zeker) ohja en badje moet ik ook nog ergens kwijt haha.. en nog wat kleertjes maat 50
Levi was net helemaal overstuur.Hebben op een muur in zijn kamer een houten frame gemaakt zodat je een soort schilderij effect hebt. Hier hadden we behang met diertjes op. Dat hebben we vanmiddag verwijderd zodat we er morgen krijtverf op kunnen schilderen. Begint hij net helemaal overstuur te huilen en te roepen "Jullie hebben mijn schilderij helemaal kapot gemaakt en nu kan ik geen diertjes meer kijken" arm kind Mamachantal. zie nu ook de rest van je kamertje ( zag vanmiddag alleen het bedje ) erg leuk !
las op hyves dat het weer rustig is bij Frummel! Kaatje: ah sneu voor Levi, maar hij vind het krijt ook vast erg leu straks!
Zonnebeertje, ja dat was vanochtend/vanmiddag.Hoop dat het nu ook nog rustig is. Tuurlijk vind hij het krijtbord ook leuk.Legden hem net ook uit dat hij er straks op kan krijten. Maar we moeten dan van hem een schaap en koe tekenen zodat hij daar naar kan kijken haha
chantal: kamertje ziet er super uit! Fijn dat je zwager gevonden is.. Nu inderdaad afwachten kaatje: geweldige foto's haha Hier: rustig gelukkig. Nu proberen het rustig te houden Kleine ligt nu echt echt helemaal ingedaald. Heb het gevoel dat hij er half uithangt als hij staat. Maar dat is niet zo want heb nog steeds 3 cm ontsluiting Hoop het nog 2,5 week vol te houden met 3 cm. Bij 37 weken gaan ze waarschijnlijk mijn vliezen breken. Had het graag langer vol gehouden maar ik trek het zwanger zijn op deze manier ook niet meer zo goed. Die voorweeën, nierstuwing enz. Is niet echt grappig meer.. Voelt alleen heel fout om bij 37 al de vliezen te laten breken.. voelt egoïstisch
Chantal: ja dat zei danny ook.. Maar mijn gevoel zegt dat als hij er met 37 weken nog niet is dat hij er nog niet aantoe is.. snap je? Declan is met 37 weken en 3 dagen geboren en die gedroeg zich knap prematuur. Dus voor mij is het erg dubbel. Maar aan de andere kant is dit dodelijk vermoeiend en wil ik wel goed voor beide kinderen kunnen zorgen straks. Dus we hebben besloten dat het met 37 weken mooi is geweest(als ik dat haal). Moet alleen zelf nog even aan het idee wennen.. Voor de rest is er erg weinig blijven hangen. Behalve Levi en zijn diertjes. Wat is het toch een schatje en zonnebeertje der schoonouders Zei je man er niets van? Ik zou echt woedend zijn! Het is jullie huis en het is ten eerste niet aan hun de deuren open te trekken en ten tweede al helemaal niet aan hun om commentaar op jou huishouden te leveren! Het is gewoon loodzwaar nu zeker met kinderen erbij. Dat heb ik zelf ook met Declan hoor.. Ik heb ook dagen dat er niets uit me handen komt. Gelukkig helpt danny hier heel erg mee in het huishouden want anders wil ik ook niet weten hoe het er hier uitziet
@kaaatje, aah arme levi, maar dat krijtbord zal vast in de smaak vallen @frummel, fijn zeg dat alles weer rustig is, hopelijk blijft het de komende weken zo. Ach je moet idd gewoon even aan het idee wennen, maar egoistisch is het zeker niet hoor meis, je moet ook een beetje aan jezelf denken en idd dan kun je straks voor je 2 mannetjes zorgen. Nu nog even die 37 weken halen, maar komt vast goed! Het eten was lekker, toch wel erg fijn een man die goed kan koken Alleen Celeno eet nog steeds slecht, vooral dan avondeten, maar goed... zal vanzelf wel weer goed komen en hij krijgt op een dag nog aardig wat binnen. Nu maar lekker met vriendlief bankhangen
Nou, feestje bezoeken gaat m niet worden vanavond. Ben helemaal kapot en krijg nauwelijks een hap door de keel. Blijf dus lekker thuis en duik vroeg mn bedje in. Frummel, 37 is hoe dan ook beter dan 34! Als het rustig blijft, dan heb je nog even om er aan te wennen. Hier gelukkig ook een vent die mee helpt, anders was het een bende in huis!
37 weken is mooie zw duur toch? anders trek je het zelf straks ook niet meer meis.. hier:mannetje aan t werk, en ik heb net lekkere bak met fruit gemaakt(meloen,druiven,kiwi,appel,aardbeien), koppie thee erbij op de bank hangen. kindlief ligt op bed,heerlijk.
we hebben trouwens nog steeds geen geboorte kaartje.. zit ik me net te bedenken..(zie adv staan van baby-cards )
Jac Nou inderdaad ja, hormonen..... Heb dus zo'n beetje de hele dag last er van gehad en regelmatig een paar tranen gelaten Kun je nagaan hoe ik er uit zie Jara was vanmiddag gelukkig een stuk beter te gebruiken. Dat fietsen is tegenwoordig nog zo makkelijk niet he? Chantal In ieder geval fijn dat ie weer terecht is. Ik hoop dat t toch nog goedkomt! Patriesja Lekker zeg dat je mannetje gekookt heeft! Doet Marcel ook vaak. Jammer dat het weer niet zo meewerkte vanmiddag. Kaatje Ach, arme jongen! Nou mag je je tekenkunsten ook nog laten zien! Frummel Ik jou geval kan ik me voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent. Jou zwangerschappen zijn gewoon niet volgens het boekje. Voel je vooral niet schuldig als je gaat bevallen voor de 40 weken, je hebt het zowiezo knap gedaan vind ik! Zonnebeertje Je schoonouders hebben zich er niet mee te bemoeien hoor. Gewoon lekker doen zoals jij het wilt/kunt. Zulke opmerkingen zijn wel heel naar, maar je kunt er niet zoveel mee.
Hoooi! Zo, ga dalijk "even" bijlezen, heb weer een hoop in te halen! Frummel, joh heb je al 3 cm ontsluiting! En die weeen, geen pretje! Niet egoistisch voelen hoor! Als jij je zo slecht voelt en veel pijn hebt, is dat ook voor niemand goed. Ligt de baby wel op schema qua groei? Ik ben vrijdag bij de gyn geweest, hier is het koppie nog beweeglijk boven bekkeningang. Nog niet ingedaald dus, ik had gedacht dat ze wel aan het indalen was omdat ik steeds van die felle pijnscheuten helemaal onderin heb. Verder alles goed met de kleine dame, wordt nu geschat op 2600 gram . Mijn bloeddruk was ondanks de methyldopa nog 160/90, moet een beetje rustiger aan doen volgens gyn. Verder drukdruk hier. Julie slaapt de afgelopen weken bizar slecht in, echt slopend vermoeiend. Er waren zelfs een paar dagen bij dat ze pas tegen middernacht in slaap viel ! Ze blijft die oogjes maar openhouden, al is ze nog zo moe en draaien haar ogen weg van de slaap. Ze kan gewoon niet loslaten. We hebben het idee dat ze voelt dat er iets staat te gebeuren, ze is ook heel erg met mijn buik bezig, steeds kusjes geven, aaien, "baby" zeggen, in bad "baby wassen" enz. Wij benadrukken eigenlijk helemaal niet zo dat er een dalijk een baby bijkomt, ze is nog niet eens 2. Tuurlijk vertellen we er wel over tegen haar, maar niet heel de tijd. Zouden die kleintjes er dan toch meer van snappen dan we denken? Zo, nu even bijlezen...
marleen: haha hier fiets ik tegenwoordig ook 2x zo lang over een stuk..zeker als ik een heuveltje of iets op moet..pff.. een slak gaat dan sneller!val nog net-niet om omdat ik zo langzaam ga..wel met uk achterop die zo'n 18-20 kg weegt,..maar toch..