Juli mama's deel 5!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door belliebel, 19 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Goeiemorgen meiden

@kids en baby, Celeno hangt ook veel meer aan mij.
    Hij begrijpt het allemaal aardig goed, weet dat de wieg voor zijn broertje straks is en dat hij grote broer wordt.
    Hij lijkt het allemaal wel leuk te vinden, we lezen ook veel boekjes erover.

@nesteldrang, hier ook enorme last van, zowel ik als vriendlief ;)

@geboortekaartje, we hebben de foto's al en adressenlijst is ingevoerd, alleen wil nog een gedichtje en denk dat ik die pas kan verzinnen als de kleine er is.

@mnm, fijn dat het lekker op schiet! Hoe gaat het met Neia?
    En met jou?

@frummel, hele mooie foto! En fijn zo een schoonmoeder :D
    Lekker dat Declan uitslaapt! En wel rustig aan blijven doen jij he! ;) gelukkig valt er idd nu niks meer te doen :p

@marleen, fijn geen last meer van je hormonen :)

@anna, fijn een keer goed geslapen!
    Veel te doen dus vandaag! En vervelend zeg van je box, jeetje ze mogen blij zijn dat ze hem van je mochten lenen.

@chantal, jamelie ziek aan het worden?

@kaatje, kan Ferry niet een keer eruit dan s morgens, dat jij even lekker kan uitslapen?
    Hier ook veel last van bandenpijn weer en idd ook die pijn in schaambot.

@mama10, oh gezellig zeg een kleintje van 3 maanden, veel plezier!

Hier een redelijke nacht, maar wel lekker kunnen uitslapen, dus dat scheelt.
    Vandaag maar even lekker in huis wat schoonmaken en aanrommelen.

2. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    haha herkenbaar, gelukkig is Celeno helemaal in zijn bob de bouwer fase, dus hij speelt echt de hele dag met al die auto's en spullen daarvan, dat scheelt toch als ze met 1 ding spelen ;)

3. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    oh oh oh jij moet gewoon lekker languit op de bank gaan zitten! :p
    Maar snap je heel goed hoor, ik ben er ook niet al te best in ;) hahaha

4. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    @frummel
    Dat is echt een feit hoor... mannen moeten geen ikea pakketten in elkaar zetten!
    Ik doe het ook altijd liever zelf! Gaat een stuk sneller haha.
    Doe wel lekker rustig aan :)

@patriesja
    Ja ik baal ook onwijs van de box hoor. Het is dat ik geen auto heb anders was ik morgen een andere box gaa halen.
    Had hem dit weekend willen hebben staan zodat ik in de woonkamer alles kon aanpakken enzo.
    Maar kan dat dus wel op me buik schrijven.
    De oudste kan niet spelen met 1 ding tegelijk en ook niet 10 minuten lang... alles moet gepakt worden en dan krijg je dus een tornado in huis. Erg vervelend moet ik zeggen hoor.
    Maar goed zo is hij nu eenmaal...

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Kun je ze geen dweil om de voeten binden ? Dweilen ze iig je vloer nog tijdens het rond rennen ;)

6. Frummel

Frummel Niet meer actief

Hij staat al:D Het is echt altijd zo simpel maar vriendlief heeft altijd minimaal een hamer en een boor ervoor nodig:p Waarom? geeeen idee misschien staat dat mannelijker:D

7. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Komt er een poes naar binnen met een dode vogel!!! GATVER!!!!

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dit doet hij pas nadat ik er zelf al tig keer uit geweest ben ( levi van de kamer halen, plassen, tv aanzetten etc ) ben dan zelf al zo wakker dat ik er maar net zo goed uit kan gaan ( vind hij dan geloof ik, want hij ging vanochtend naar beneden en liet mij boven met Levi ;) )

9. Frummel

Frummel Niet meer actief

Anna: ik heb volgens mij gemist wat er met je box is gebeurd?

10. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente

Goed idee!!! Zal eens met ze overleggen... jongste loopt al met een doekje door de kamer ALLES POETSEN zegt ze dan netjes :)

11. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @anna, ja ik snap het, zo is hij nu eenmaal, lastig is het waarschijnlijk wel af en toe ;)

@frummel, haha heel herkenbaar, Celeno noemt papa ook altijd bob de bouwer, want ja die heeft idd hetzelfde gereedschap en dat is nogal indrukwekkend! :D

@kaatje, nee dat schiet dan idd niet op ;)

12. Frummel

Frummel Niet meer actief

Kaatje: herkenbaar hoor.. Als ik mag 'uitslapen' doet danny er ook altijd een eeuwigheid over voor hij declan mee naar beneden neemt. Gaat dan eerst nog met hem op ons bed zitten spelen, radio aan enz. Tsja dan ben ik al wakker..

Tornado's: ik zat eraan te denken een dweil onder declan zijn loopauto te binden:D Daarmee gaat hij toch heel de kamer door:D Word vast heeeeul schoon dan:D

Anna: bah dode vogel! Hier ligt er 1 helemaal achter in de tuin. Nu zijn ze de tuin aan het renoveren(tenminste de helft is gesloopt en verder niet) dus ik laat hem lekker liggen:D Ga het echt niet zelf uitruimen:D

Hier begint het weer te rommelen #$@$%$ vannacht ook al.. Begin het nu echt goed zat te worden

13. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Balen frummel! Hopen dat het wegblijft!

14. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Whahaha AnnaB, 2 tornado's :D Die tip van die dweil vind ik wel een goeie ;) Succes met eventuele "stormschade"

Frummel; ben blij te horen dat het iets beter gaat, laat je maar goed in de watten leggen.
    Wat betreft Ikea spul....heb een jaar of 3 terug hopeloos aan moeten kijken hoe mijn hubbie en zijn vader een ikea keuken in elkaar aan het prutsen waren! Serieus hopeloos gewoon. Platen verkeerd om, tussenwandjes vergeten en inderdaad moet overal grof gereedschap aan te pas komen terwijl je het vaak met een schroevendraaier en een klein hamertje voor de duvels wel af kan. Hier in huis komt dus nooooit een ikea keuken!

Kaatje; ja mannen hebben soms een denkwijze waar ik ook niet uitkom.
    Ik heb gisteren van 20:00 tot 22:00 staan strijken om alles voor de uk in gereedheid te hebben, meneer kijkt televisie. Nu ben ik boven al sinds vanmorgen mijn eigen kast eens uit aan het mesten, wasje draaien enz, en meneer ligt nu nog prinsheerlijk op een oor te meuren.
    Ik duik zo de badkuip in en vanmiddag BBQ-en bij mn zus want mn zwager is jarig.

15. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben te traag met typen...

Frummel: dat is vervelend, maar hopen dat het toch weer wegtrekt!

16. Frummel

Frummel Niet meer actief

Paso: straks inderdaad lekker in bad en verder niets doen! Gefeliciteerd met je zwager! Zo hebben ze hier een paar jaar terug de inloop douche geplaatst(schoonvader en vriendlief) was dan wel geen ikea maar wel de staander verkeerd omgezet. Waardoor de ruimte om te douchen dus minimaal was. En heilig overtuigd dat dit de enige manier was en de juiste manier. Was geen speld tussen te krijgen. 'S avonds heb ik samen met een vriendin alles eraf gehaald en opnieuw geplaats. Dit x wel op de juiste manier. Tot op de dag van vandaag zeggen ze er niets van te begrijpen*zucht*. Was toen allang blij dat ze hem nog nog vast gekit hadden. Nu moet ik vriendlief wel heel erg nageven dat hij in huis heel veel doet. Hij staat altijd als eerste te strijken en op te ruimen als hij de kans krijgt en pas als dat gedaan is gaat hij bv zitten gamen of iets. Als Declan nog wakker is dan is zijn aandacht altijd volledig voor dat ventje. Dus op dat gebied mag ik echt niet klagen. Hij maakt iets 'anders' schoon als dat ik het doe:p maar hij doet het wel zonder dat ik erom hoef te vragen.

17. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    morge dames,

feestje was gezellig gisteren. En vanochtend heerlijk uitgeslapen. Samen met al de kids. Die waren pas om 10.30 wakker. Echt niet normaal hihi. Maar oooh zo lekker. mogen straks weer naar een verjaardag. Maar gaan nu ff wat bedden en kasten omzetten hier thuis. Zodat alles klaar is voor de beeb.

Frummel RUSTIG AAN DOEN JIJ!! JE DOET TEVEEL! absolute bedrust zal de dokter zeggen. (Maar ooh zo moeilijk en die zit niet thuis met kids) maar pas op meis. Zo haal je de 37 weken niet. En zit je straks de hele 2 weken nog met weeen die komen.

de rest ben ik ff vergeten. Sorry dames!
    Zo ga weer aan het werk hier. Fijne dag iedereen.

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Paso, ik zou zeggen. Hup schop hem uit zijn bed !

Frummel, rustig aan meis

Rest zwaai !

Ik ga proberen Levi op bed te leggen. Heb echt even behoefte aan rust aan mijn hoofd

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zo Levi ligt al een tijdje, geloof niet dat hij slaapt maar goed dat is nu dan maar even zijn probleem ;)

Net de etiketten voor de geboortekaartjes geschreven,hoeven we die er straks alleen maar op te plakken.

20. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Kaatje, kun je zelf ook niet even gaan liggen? Doe ik nu ook :)
    Rustig aan!

Frummel, en nu niks meer doen hoor! Ga zitten met een boek, tijdschrift oid. Leer breien, haken of borduren, daar kun je rustig bij zitten.
    Ik hoop dat t niet doorzet en dat het zometeen weer rustig word in je buik.

Jakkie een dooie vogel! Bah.

Vanmorgen een goede ochtend gehad. Jara was lief en speelde lekker.
    Komt vast ook omdat ik me een stuk beter voel.
    Verder de keuken gesopt. Begon met de koelkast maar ben daarna maar verder gegaan met de rest. Nu wel gaar, ben blij dat jaar nog lekker slaapt tussen de middag, dan kan ik ook lekker liggen.
    En internet op je telefoon is helemaal super!

Deel Deze Pagina