zo, jamelie is bij de buren aan t spelen, kan mama even bij-slapen.. pff heb ik wel nodig zeg! wou eigenlijk mn benedenboel doen,en de was, en verder lekker met jamelie bezig houden (verven,kleien enzo) maar eerst maar even slapen
Marleen, ja ik ga zo ook even liggen maar moet de hond nog uitlaten en had nog wat kleine dingen ( zoals etiketten schrijven ) waar ik niet aan toe kom als Levi er bij is, en waar ik savonds vaak te moe voor ben.
Word gek van het gerommel bah.. Net lekker croissantjes gegeten en nu weer zitten op de bank. Krijg spierpijn van dat stil zitten Marleen: nesteldrang? Chantal: o heerlijk even tijd voor jezelf! Kaatje: ook ff lekker onderuit straks
Middag allemaal! Nog niet bijgelezen, denk ook niet dat dat vandaag gaat lukken! Was een lekker avondje gisteravond. De nieuwe pirates film was leuk, maar niet zo leuk als de andere films! Het was iig erg lekker om er even met zijn 2e tussenuit te zijn. Vanmorgen heerlijk "uitgeslapen". Als Dinand ergens anders slaapt, word ik 's morgens op de een of andere manier altijd heel vroeg wakker. Het was dus 7 uur toen ik wakker werd, maar ben lekker tot half 10 blijven liggen. Daarna lekker gaan douchen, totdat manlief opeens om het hoekje kwam met de telefoon. Oma is vanmorgen overleden. We hadden zo gehoopt dat ze het nog een week of 5 had vol kunnen houden, maar helaas. Voor haar is het wel beter hoor, ze heeft nu geen verdriet en pijn meer, en dat is toch ook wat waard! Strakjes gaan we naar Oud Zuilen toe waar ze ligt opgebaard. Zometeen met Dinand nog maar wat moois maken. Dinand was haar eerste achterkleinkind, en ze was dus ook he-le-maal verzot op dat manneke!
Frummel, dat zei Marcel ook al Valt wel mee joh . Heb deze keer echt meer last van de hormonen, merk dat ik het liefts alles NU klaar heb.
Bellie: had op hyves al gereageerd maar nogmaal gecondoleerd meis.. ik duik me bed in. Weeën zijn weer begonnen. Het trekt door naar me benen en rug. Heel fout maar als het nu weer zo begint als donderdag op vrijdag hoop ik toch dat het doorzet. Dit is geen doen meer zo.
Frummel, heel veel sterkte meid! Kan me voorstellen dat je dan wil dat het doorzet, elke keer weeen schiet ook niet op! Straks ben je helemaal gesloopt voordat ie uberhaubt geboren is!!
frummel, dikke knuffel en rust uit! ik duim hard dat het afzakt tenzij het erger word dat het doorzet...
Frummel, kan me voorstellen dat als het weer zo gaat het van jou door mag zetten.ook een hele logische reactie denk. Belliebel, gecondoleerd meis Levi ging dus mooi niet slapen, Ferry is weer foto's maken dus ben weer home alone met Levi. ( die vandaag alleen maar aandacht wil )
Kaatje herkenbaar... Waar is mijn energie? Heeft iemand die gezien? Heb zo geen inspiratie om wat te doen... ga het liefste op bed liggen...
Waarheen? Dan ga ik er ook heen! Vreselijk ik wil van alles doen maar krijg geen pit in me benen om wat te doen...
@frummel, sterkte meis, hopelijk wordt het zo weer rustig, maar kan me idd voorstellen dat je als het zo blijft wil dat het doorzet. Rustig aan! knuff! @energie, die van mij is vandaag ook nergens te bekennen.. pff.. heb sowieso geen beste dag vandaag...
@Bellie: gecondoleerd meid! sterkte! @ energie...ik denk dat die bij mij logeren zijn . Net de cavia's op t grasveldje gemikt en het hok uitgemest en uitgesopt, de zeef van de koivijver schoongespoeld, Hubbie ook uit bed geknikkerd en die heeft de rest van de filterput gedaan en nu zit hij in bad en als ie klaar is gaan we BBQ-en. Verder de wandelwagen gereed gemaakt met beddengerei en de maxi-cosi klaargezet.... Ik kwam echter tot de conclusie dat ik nog geen luiertas heb en ook nog geen vluchttas ahum..... Woensdag komt hier de kraamzorg voor de intake, dus dan wil ik alles wel voor elkaar hebben. @frummel, heerlijk die klussende mannen. Mijn hubbie heeft hier ook al het hele huis te grazen gehad. Gekocht in aug 2005, maar pas in aug 2006 zijn we er in getrokken. (en eigenlijk is het nog niet helemaal af) Qua huishouden kan hij nog wel wat van die van jou leren En nu lekker in je bedje blijven, anders ga je het niet redden!
ach paso... tijd genoeg voor een vluchttas hoor... Hier staat de tas ook nog niet klaar hoor... komt nog wel.
Man wat een gezelligheid hier in huis. Levi was om 15.00 uur echt stront vervelend dus heeft Ferry hem op zijn bed geknikkerd. Ik ben ook gegaan,maar werd dus om 16.00 uur weer door hem uit mijn bed gehaald omdat Levi alles onder de poep had gesmeerd. Ehh ja dan ruim je het ff op Iedereen heeft hier in huis vandaag een erg kort lontje. Geen goede combi. Kreeg alweer een diepe zucht dat we aardappelen,groente,vlees aten.Ferry heeft net een boterham gesmeerd dus geloof niet dat ik hoef te koken vanavond ( ga iig niet voor me eentje koken )
Frummel, sterkte meis! Ik duim voor je dat het of door zet of snel weer op houdt! En niet dat je er weer ergens tussenin blijft hangen. @Bellie, gecondoleerd! @Anna en Kaatje, geloof dat mijn energie met die van jullie uit logeren is bij paso @Kaatje, aj, vervelend allemaal korte lontjes! @hier, Vanmorgen vriendlief 'de keus' gegeven om vandaag nog even wat te shoppen of volgend weekend. Heel verstandig koos ie voor het eerste Dus even nog wat dingen gehaald die op mijn to do lijstje stonden. Qua spullen hebben we nu bijna alles. Moeten alleen nog dan de klossen en bedpan gaan regelen. En nog iets voor onder de klossen, evenals antislip. De klossen krijgen ons bed net niet hoog genoeg, dus moet nog iets erbij onder.