Het zit flink te rommelen dames. Voel het vooral naar onder stralen. Heb nu toch wel het gevoel dat dit het weleens zou kunnen zijn. Heel eerlijk gezegd hoop ik echt dat het doorzet nu ben het zat
Als je er zelf op hoopt ga ik iig heel hard voor je mee duimen, dat het een snelle bevalling mag zijn en jullie mannetje het gelijk super goed doet ! Wil eigenlijk mijn bed in ( of nou ja liever Ferry de deur uit sturen ) maar blijf nog wel even hangen nu
Hey dames! Hi hi is gelijk te merken als ons mannetje weer terug in huis is, heb ik minder forumtijd Wel een leuk dagje gehad. Vanochtend tot 8 uur ongeveer in bed kunnen liggen en toen op ons gemakkie ontbeten en boodschappen gedaan. Daarna op een terrasje gaan lunchen waar je uitkeek over de maas en de haven en dat vond Kyano geweldig. Na het eten even een stukje langs het water gewandeld, zo gezellig Ik dacht eenmaal thuis wat rust te krijgen maar Kyano dacht er anders over en ging niet slapen. Toen lekker op de fiets gestapt en bij vrienden voetbal gaan kijken (goede uitslag voor de mannen aangezien VVV-venlo in de eredivisie blijft). Kyano ligt nu lekker te slapen en ik ga ook zo rustig bankhangen.
Frummel ik ga voor je duimen meis, of het moet zo afzwakken dat je weer even lekker kunt slapen en anders laat die bevalling dan maar komen. Toi toi!! MNM oh fijn dat de verbouwing zo opschiet en jullie veel hulp hebben! Hopelijk wordt Neia niet echt ziek Pink hi hi als wij onze voorraadkast uitmesten, 1x in de zoveel tijd, komen we toch ook altijd weer producten tegen die over datum zijn. Teveel gehamsterd Knuff voor alle mamas die niet vooruit te branden waren vandaag! Mamatien idd lekker genieten van je eerste zwangerschap! Als ik eerlijk moet toegeven was die voor mij ook relaxter als nu. Wat ik nu helemaal te gek vind, is dat ik het samen met Kyano beleef en die maakt het dus weer speciaal maar zon rustige en ontspannen verlofperiode als toen wordt het denk ik niet meer met een peuter van 2,5 die steeds roept 'mama kom kijken' Jac oh wat heerlijk kunnen uitslapen!! Belliebel oh meis gecondoleerd met je oma . Is toch altijd verdrietig ook al hebben ze een mooi leven gehad. Paso vluchttas is hier ook nog niet klaar hoor, en een geboortebord moeten we ook nog maken / huren. Maar de belangrijkste dingen zijn geregeld en dat stelt me wel gerust. Kaatje ai het zat je echt niet mee vandaag. Dikke knuff!! MamaChantal beterschap voor je kleine meis!
Ach ik overleef het wel. Morgen weer wat meer ritme en rust in huis. Jij een leuk dagje gehad zo te lezen !
Kaatje: duik gewoon lekker je bed in als er iets komt dan horen jullie het echt maar op dit tempo duurt het echt nog wel even. Weeën komen om de 8 minuten maar voelen niet echt krachtig meer dus ben bang dat het WEER loos alarm is. Ik heb echt een humeur om te schieten nu.. Zin om iets of iemand te schoppen haha
@frummel, heel veel sterkte meis, hopelijk zet het dan nu maar door! En bijna 35 weken is best mooi hoor! X
haha ja of je eet alsnog die ananas op Ik ga de hond uit laten en naar bed. Ferry en ik zeggen al 4 uur niets tegen elkaar ( o jawel hij heeft gevraagd of ik soep wou ) Goede training voor mij om minder te praten Truste
Ja die ananas heb ik al op hahaha. Zover was ik al. Seks heb ik serieus aan gedacht maar nee.. Ze komen nu om de 6 minuten een zo snel is danny niet hahaha
hi hi Frummel het is een poging waard Succes meis!! Kaatje ai toch een echtelijke ruzie Komt ook omdat jullie denk ik veel bij elkaar zijn nu, ik ben er ook nooit rouwig om als Dennis op maandag weer gaat werken en Kyano en ik nog lekker een dagje voor onszelf hebben. Is niet egoistisch bedoeld maar soms erger ik me ook aan bepaalde dingen van Dennis en hij aan die van mij. hoort bij echte liefde en spanning voor de bevalling Pff heb me een partij maagzuur
Kaatje, Gezellig Frummel, Laat je danny even handwerk doen... en dan uhm... bot gezegd in jou spuiten hahaha (klinkt echt uhm... fout) schijnt te werken
Als we het daar toch ranzig over hebben... ik wil graag met 37 weken bevallen!!! Hoe ga ik dat doen zonder sex te hebben?
Succes Frummel! Als je het echt zat bent dan vijl je toch een scherp puntje aan je nagel, kun jeje eigen vliezen breken misschien dat het dan een beetje opschiet? Oh en als je er zelf toch goed bij kan misschien is strippen dan een optie? Ik roep maar wat hoor, mijn moeder was het zat en na 1,5 fles tonic was het gepiept. Ik ben erg benieuwd ik hoop dat het of doorzet of afzwakt dat je wel lekker kunt slapen. En dat je Danny schopt.....tja wel even aankondigen hè! Dan kan hij zich voorbereiden en zich schrapzetten.