ja ze is er binnen 20 minuten als het goed is.. Ik hoop het wel want dit is geen doen.. begin nu ook echt pijn op me stuitje te voelen. Das een goed teken toch?
Dan zal het wel gaan doorzetten Frummel! Heb je al opvang voor Declan ingeschakeld? Ik zit hier helemaal plaatsvervangend te wiebelen op de bank!
Frummel, die bel had ik tijdens de bevalling van jaimy ook. Op het moment dat er een grote druk op komt, tijdens een wee, knapt ie en zijn dus je vliezen gebroken. De vk prikte bij mij toen die bel door toen er druk op stond. Ik duim iig wederom hard met de rest mee!
Frummel, ik wens je heel veel succes!!! Hopelijk zet het goed door, dit is ook geen doen voor je. Ik wilde een poging gaan doen tot bijlezen, maar jullie kletsen zoveel... Misschien morgen Weltruste allemaal, en Frummel zet hem op he!
Oh het is echt al veel te laat, zou al lang moeten slapen, maar heb last van maagzuur en nog tig andere kwaaltjes Frummel, heel veel succes meis, het klinkt toch echt wel of het nu door gaat zetten! Hopelijk gaat alles goed! Dikke knuff!!! X Andere dames, thx!! ja morgen idd laatste werkdag, maar niet dat ik echt nog moet werken hoor dat kan ik al tijden niet echt meer... Vind het wel erg gezellig om even weer langs te gaan. Truste iedereen!
Ik ga zo toch maar een poging tot slapen doen... slaap bizar slecht de laatste week. Morgen is Juul naar het KDV, heb ik lekker een dagje voor mezelf met een boekje, m'n ligbedje in de tuin en tropische temperaturen! Frummel meis, ik denk aan je! Hou je haaks!
Kon niet slapen dus nog maar even komen piepen hoe het met Frummel was, denk nu wel echt dat het door zal zetten... Spannend!
Morge, Wat lees ik nu is het nu goed bezig Frummel. Ik hoop voor je dat het nu echt doorzet en dat je straks je kleine man in de armen mag hebben. Hier nog een week meelopen is echt geen doen lijkt mij. Heel veel succes meid. Voor de rest heb ik niks gelezen was een beetje veel. Hier zijn wij allemaal verkouden of aan het verkouden worden. Mijn man was gisteren al aan de diarree. De jongens zijn begonnen met hoesten dus dat word hoestdrank geven. dat is altijd zo jammer met verkouden worden. Ik en de jongens krijgen gelijk last van de keel en veel hoesten. Nu word het vandaag ook nog zo warm hier en net nu mijn neus dicht zit. Maar goed ik ga er vanuit dat het met een paar dagen over is.
Goeiemorgen! Ben heel benieuwd hoe het met frummel is! Ik geloof er niks van dat het hier mooi weer word vandaag. Het ziet er namelijk net zo somber uit als dat het gister was. Piet (die hier trouwens in harlingen woont, en die wij regelmatig tegenkomen) heeft t ook niet altijd goed he!
Ik kwam ook nog even spieken voor Frummelnieuws. Moet nu gaan werken kom straks wel even kijken. En vanmiddag intake van de kraamzorg.
@Marleen het verschil is wel heel erg groot hoor vandaag. Gitsteravond hadden ze het op rtl4 er over dat het in het noord-westen maar rond de 20 graden zou worden en in het oosten / zuid-oosten 28 graden en hoger.
Morgen! Hier al tijdje wakker kon niet meer slapen Heb een nieuwe laptop moet um alleen nog installeren Afgelopen vrijdag groei echo gehad buikje loopt 3 weken voor en de beentjes een week dus dat is wel suiker moet vrijdag nog de gtt doen Morgen heb ik de intake van de kraamzorg via de tel Ik ga Levi zo in bad doen en even douchen straks komt een vriendin langs Hoop trouwens ook niet dat het warm word kan er nu echt niet tegen Ben benieuwd hoe het met frummel gaat..
Goedemorgen. Zal je altijd zien.Lag ik gister om 20.30 in bed, sliep ik om 23.00 uur nog niet.Kleine was zo allemachtig druk dat ik daardoor echt niet in slaap kon vallen. Ben er om 22.30 nog uit gegaan om te eten want had honger Nu iig wel uitgerust Net op de weegschaal gaan staan en volgens de mijne is er weer niets bij ( geloof zelfs een paar ons erbij ) moet zo naar de vk. ben benieuwd Frummel. hoe gaat het ? Ik droomde vannacht dat je bevallen was van een meisje met de naam Loise ( eigenlijk wilde je haar eerst Eloise noemen haha ) Ruzie niet echt maar hadden allemaal een kort lontje samen dus was een beetje ontploffingsgevaar. Kon dus maar beter mijn mond houden omdat mijn hormonen anders het woord gaan nemen Anna, dat wordt handwerk En anders kun je nog tig dingen proberen. Ananas, wonderolie, weeëndansje omdat veel meiden steeds op een uitzetlijst vragen heb ik de mijne even op de site gezet ( zie mijn onderschrift )
Ben ik weer. Nog steeds baby in buik. O wat ben ik moehoeee*zeur, klaag, steun*. Vannacht rond 4 uur hield het weer op. Pffff. Inderdaad een zwakke plek in de vliezen volgens de verlos dus of het gaat doorzetten(wat ik echt niet meer verwacht) of die vliezen breken binnenkort. Maar wat is in godsnaam binnenkort!? haha. Ik ga vandaag maar eens aan de wandel. Van stilzitten word ik ook gek en het maakt toch geen verschil. Gister heel de dag niets gedaan en alsnog die rot weeën