Juli mama's deel 5!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door belliebel, 19 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    haha geweldig

2. Frummel

Frummel Niet meer actief

heee danitjuh is online:) hoe gaat het met ismail?

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Frummel, nu lag je mijn droom wel weg,maar zie nu je onderschrift ;) weet je zeker dat je een goede geslachtsbepaling echo had ? :D

4. Frummel

Frummel Niet meer actief

Kaatje: ja hahaha heb daarna nog een stuk of 10x gezien dat het echt een knul is:D Inclusief piemel in 3d:p Zou een raaaar meisje zijn hahaha

5. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    13 actieve gebruikers .... gezellig :) hallo iedereen :)

6. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Frummel,
    Je weet maar nooit ;) hahaha alles kan :p

7. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

8. Frummel

Frummel Niet meer actief

hahaha anna dan word ik lichtelijk gestoord als het ineens een meisje blijkt te zijn. Heb me aardig ingesteld op een jongen. Maargoed daar valt ook weer een mouw aan te passen

9. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    Martje. wat netjes van je om dan toch nog ff te gaan werken. En ach als het goed gaat waarom niet? je voelt je toch wel goed?/

Babsie. zwaai terug.

AnnaB Ooh hoop ergenis van die ziekenfonds. Grrr. succes meid. Haha als ze zelf vragen of ze de slaapkamer op mogen ruimen klopt er iets niet. haha wel lief hoor!

Marleen haha oeps foutje. Nou gelukkig dat je zelf nu gebeld hebt. Wanneer heb je nou de intake dan?

Frummel fijn zoveel hulp. balen dat de wandeling nog niet geholpen heeft. Ik zou er idd ook voor kiezen dat Danny zijn dagen opneemt na de bevalling. hihi heb je toch meer aan he. En zeker met zoveel hulp nu.

Kaatje. fijn dat alles goed was bij de vk. 9 kilo netjes zeg. Geen idee wat ik nu bijgekomen ben. Zal eens op de weegschaal gaan staan.

schildje. wat lief van je moeder. hihi toch weer een voordeel van je rolluik.

hier dochterlief maar wakker gemaak om 10.15 haha en heb hier nu toch nog steeds een duf konijntje rondlopen. haha vanmiddag maar weer een tukkie laten doen.
    Vanavond mag ik mijn wiegje ophalen! heb er zin in!

10. Frummel

Frummel Niet meer actief

O jac wat leuk je wiegje! Wel een foto maken he:D ben benieuwd! Ach heerlijk van die slaapdronken guppies:D Hier is Declan ook weer wakker, net gegeten en hij zit nu met zijn keyboard te spelen en heel hard te lachen haha de schat

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jac, leuk straks je wiegje in huis:)

Levi zit nog heel even pieter post te kijken en gaat over een paar minuutjes naar bed. Kan ik even snel stofzuigen,net alles afgenomen

Danitjuh,hoe is het met jullie ?

12. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Jac Als het goed is word ik vandaag nog terug gebeld. Zo niet dan hang ik morgen weer aan de telefoon :)
    Is je kleine meid nog niet helemaal fit? Wel lekker zeg dat ze zo lang slaapt!
    Veel plezier vanavond!

13. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Ik ga flink terug lezen en reageren vanaf 27 mei ;)

Kaatje een hematoom moet je lichaam zelf oplossen. Tis een ophoping van bloed. Maar goed lang leve pijnstillers :cool: Leuke foto zeg met die verf :D fijn dat het goed was bij de vk

Frummel ik las al op hyves dat het afgezakt was. Gelukkig maar! En klagen???? wel nee joh

Kikker lekker joh airco :D

Patriesja het huis ligt als je de hoofduigang uitgaat naar rechts richting de trein, 1 trappetje naar beneden aan de rechterkant :D hmmmm nasi daar heb ik ook trek in!

Marleen fijn dat je moeder Jara ophaald, zal wel lekker zijn voor jou :)

MNM hoe is het met het nieuwe huis? Ik lees dat jullie al flink opschieten. Heerlijk dat jullie veel hulp krijgen

Kelly wat een schattig jurkje zeg!

Wupje mooie kinderwagen hoor!

Nina sterkte de komende tijd.

MamaChantal jeetje wat erg je zwager vermist! Sterkte! oh hij heeft contact opgenomen gelukkig. Leuk kamertje!

Zonnebeertje fijn zulke schoonouders! Lekker laten gaan! Je doet het toch goed!

Ennas mooi buikje hoor

Hier gaat het goed ben alleen bekaf. Moet nu verplicht rusten vanmiddag :cool: Ismail doet het goed! We horen vandaag hoe het zit met overplaatsing naar Hoorn.

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja geloof graag dat je bekaf bent. Sowieso bijkomen van een bevalling is al een uitputting op zich maar als je dan ook nog eens constant heen en weer naar het ziekenhuis moet. hoop dat hij snel naar Hoorn mag.

Stofzuigen wacht maar even. Ferry heeft de stofzuiger boven laten staan en ik heb geen zin om hem naar beneden te tillen.

15. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Middag allemaal!

Zo er is wat afgekletst hier deze ochtend! Je kan zeker merken dat er meiden met verlof zijn gegaan, het kletsen wordt altijd een stuk meer hihi:p.

Hier heerlijk geslapen. Had een lange nacht echt nodig. Wel een uur of 2 wakker geweest, maar wel lekker liggen doezelen. Vanmorgen om half 9 kwam Dinand pas, dus we mochten fijn uitslapen!

Gegeten en direct door naar het gemeentehuis. We moesten eerst pasfoto's laten maken, heb verschrikkelijk gelachen toen Dinand op de foto moest. Hij zat de hele tijd op het schermpje naast zich te kijken, want daar zag hij zichzelf hihi:p. Paul maar gekke bekken trekken, maar uiteindelijk is het best een leuke pasfoto geworden:D.

Nu ben ik weer lekker aan de poets. Net gestofzuigd, en zo maar eens even afwassen! Weet niet wat het is, maar ik vind het momenteel heerlijk om met me handen in het sop te zitten whaha:p.

Heb nog niet bijgelezen, komt strakjes wel!

16. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Wat fijn Danitjuh dat Ismail het zo goed doet! Het zou zeker fijn zijn als hij wat dichter in de buurt zou kunnen komen te liggen. Ik weet zelf dat dat heen en weer rijden vreselijk vermoeiend is. Je bent zelf net bevallen, moet nog op krachten komen, en dan ook nog eens elke dag heen en weer en in een duf ziekenhuis zitten. Maargoed, je wilt toch bij je kind zijn, dus cijfer je jezelf weg! Let goed op jezelf hoor meid! Het is allemaal niet niks! Wel goed dat je vanmiddag verplicht moet rusten! Hopelijk lukt dat ook een beetje!

17. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ja ik ga eens aan de afwas hihi:p. Muziek hoef ik niet aan te zetten nu, Dinand ligt net op bed en staat nog vrolijk te zingen hihi:p.

18. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Netjes Kaat jouw gewicht. Ik weet het op het moment niet, de laatste keer op de weegschaal 12 kilo. In het zh wegen ze je niet meer.

Frummel huppelt nog rond (zal er geen vrolijk tussen zetten;))
    Misschien eens touwtje springen misschien breken je vliezen dan? Fijn dat je zoveel hulp krijgt.

Jac jij moet ook je rust nemen hoor!

Dani mooi dat het goed gaat met Ismail. Ben benieuwd wanneer hij mag verhuizen.

Bellie heeft een vrolijk ventje!

Hier maar besloten dat vandaag mijn laatste dag is geweest. Mijn bloeddruk is te hoog en ik ging vanmorgen bijna van mijn stokje. Woensdag pas weer naar de gyn en die zal wel hetzelfde vertellen. Al het werk is af, overgedragen en ik stond al boventallig dus ze zullen me dat laatste weekje niet meer missen. Volgende week nog even afscheid gaan nemen en dan kom ik jullie meer lastig vallen!:)
    Nu een boterham met aardbeien maken dan nog even stofzuigen en dan komt de intake dame van de kraamzorg.
    Dametje in mijn buik krijgt steeds minder ruimte waardoor mijn buik soms helemaal golft als ze beweegt. Ik vind dat een gaaf gezicht. Ik ben mijn buik ook nog echt niet zat al wordt het wel steeds zwaarder. Zijn jullie je buik al zat?

19. Vinora

Vinora Niet meer actief

Middag dames!

@Schildje: Beterschap voor jullie daar!

@Kaatje: Handig dat lijstje ga ik zeker gebruiken! Enkel wat aanpassen voor mezelf aangezien de kraamperiode in het ziekenhuis hier sowieso een aantal dagen is :D

@Frummel: Aaah meid, vind het zo zonde dat je zoveel last hebt in de laatste weken waarin je normaal zou moeten kunnen genieten en aftellen. Hoop dat het toch nog doorzet maar dan wel in sneltempo ;)

@jac: Hier ook bbq gehad, kan zo smaken hé! :D
    Shop ze vandaag!

@Miffy: Wat schattig die uitspraak van Julie :D

@Ennas: Mooie buik meid!

@bapsie: Knuf!

@Danitjuh: Fijn dat alles goed gaat met jullie!

@Pink: Goed dat je naar je eigen lichaam luistert! ;)
    Hier de buik wel zat ondertussen, maar dat komt omdat ik constant darmklachten enzo heb van dametje die er tegenaan ligt te duwen.. :D

20. Frummel

Frummel Niet meer actief

ik word echt gillend gek nu. het is alweer ffies bezig. alles doet me pijn. heel me rug en schaambot is beurs. ik kan gewoon niet meer. ben zo vreselijk moe. zit er even helemaal doorheen

Deel Deze Pagina