Juli mama's deel 5!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door belliebel, 19 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Danitjuh Wat fijn dat het goed gaat! Ik hoop dat je kleine mannetje snel mag verhuizen. Doe rustig aan meid, hoe sneller jij weer fit bent, hoe meer jij en je mannen er aan hebben!

Pink Ik ben mijn buik nog niet zat hoor, wel de 'kwaaltjes' die er bij komen.
    Bovendien ben ik rete-nieuwsgierig wie/wat er in mijn buik zit. Nog zo'n 6 weekjes wachten......

2. mamatien

mamatien Niet meer actief

goedemiddag!! wat een geklets zeg! ik reageer via mobiel dus kan niet overal op reageren.. sorry..

voetmassage helpt ook om bevallng op te wekken (dit zeiden ze in de sauna,daarom mocht ik dat toen niet..)miss idee frummel?!

hier gister weer ontzettend overgegeven,was echt heel beroerd!! vanmorgen bij notaris geweest voor testament daarna mn auto van binnen en buiten schoongeboend!! zit n al uurtje in de zon op mn balkon en besef me dat ik de kleine al hele dag niet gevoeld heb... is dat erg??

straks even naar t zwembad als de zon van mn balkon is.. even bakken en even bewegen :)

3. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Frummel Toch fijn dat je hulp hebt voor de komende dagen. Ik hoop zo voor je dat het snel een beetje doorzet, ik kan me voorstellen dat je helemaal gaar en moe bent en er helemaal doorheen zit.
    Dikke knuf en sterkte!

4. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Hier weer thuis uit werk en heb besloten dat vandaag ook mijn laatste dag was. Heb het helemaal gehad. Voel me beroerd en had eigenlijk alles al afgerond. Dus (bijna) iedereen gedag gezegd en me ziek gemeld voor a.s. woensdag. Ben er zoooo klaar mee. Ontzettend moe, misselijk, over enthousiaste darmen en gewoon blegh :)

Morgen ga ik weer bijlezen en reageren op iedereen. Nu wil ik alleen maar de benen omhoog, een potje janken of slapen. Zal dat laatste maar gaan doen :p

5. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Frummel, ik hoop dat het snel door zet! Wat zegt de vk/gyn hiervan dan?

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Henrieke en pink. Lekker allebei vandaag jullie laatste dagje ! Het is mooi geweest zo.

Frummel, een hele dikke knuff meis. Misschien toch in overleg met vk naar het ziekenhuis en je vliezen breken ? Tuurlijk wil je die kleine zo lang mogelijk binnen houden maar als je straks zo uitgeput bent als de bevalling echt begint..kan toch ook niet.

Ik ga Levi maar halen. die wil niet slapen. Wil eigenlijk het badje voor hem opzetten.is erg warm hier.Maar twijfel vanwege de wind die er staat

7. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Mamatien: Zou toch wel even de VK bellen als je die kleine de hele dag nog niet gevoeld hebt! Beter het zekere voor het onzekere!

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    mamatien, rond dit termijn moet je de kleine echt wel meerdere keren per dag even goed voelen. Zou dus zeker even bellen. Kans dat je dan even naar het ziekenhuis moet voor een ctg maar dan weet je wel zeker dat alles goed is

9. Frummel

Frummel Niet meer actief

o god.. me vliezen zijn gebroken!

10. mamatien

mamatien Niet meer actief

net vriendlief gebeld wat hij ervan vindt, hang ik op en voel ik dr vervolgens (heel zacht) bewegen... hihi gelukkig maar.. ook al was t zacht,wel teken van leven..

11. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    WHAAA FRUMMEL!!!!
    tas pakken en naar het ziekenhuis dus!!!!

12. Rono

Rono Niet meer actief

Nu zit ik te huilen voor Frummel... wat is dat toch met mijn hormonen!!

Succes lieverd!

13. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Jaaa!! Frummel! Spannend! :D Maar eindelijk wat actie!

14. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Rono hier nog 1... leuk he hormonen

15. Vinora

Vinora Niet meer actief

Succes Frummel!!

16. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Iedereen meteen helemaal hyperdepieper!

Frummel, meid, eindelijk actie! YOU CAN DO IT ennuh, het komt allemaal goed he! Ik zal voor jullie duimen!

17. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    jeej Frummel. We horen je straks met babynieuws. You go Girl. Succes!

mamatien. pfft gelukkig dat je de kleine toch nog ff gevuld hebt.

18. Frummel

Frummel Niet meer actief

danny is nu onderweg naar huis. hij komt zo snel mogelijk is er verdomme niemand thuis in de straat en ik zit met dex aaaaarh voelt alsof ik continu in me broek zeik. heb al 3 kraamverbanden versleten.

19. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    OOOOH Frummel jaaah eindelijk! Zet hem op meid!

(jee het lijkt wel of ik zelf ga bevallen, ben helemaal hyper!)

20. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    frummel nog even volhouden danny is er zo :)

Deel Deze Pagina