Ik heb er 1 bij de kwantum vandaan. Bij Dinand ook gedaan en bevalt prima en zijn best wel stevig en hard! Kosten rond de 35/40 euro geloof ik!
Het begint hier echt aardig dicht te lopen! Hier net ook lekker gegeten. Alleen Dinand wilde zijn stamppotje niet. Dus maar 2 boterhammen gegeven. 1 met pindakaas en 1 met aardbeien. Mja toen zijn brood op was wilde hij nog meer aardbeien. Prima hoor jongen, eet jij lekker nog een bakje met aardbeien! Nu zit hij geloof ik wel aardig vol hihi. Kga maar eens aan de afwas!
@bellie, hier ook warm en benauwd, gelukkig binnen nog koel. Celeno is ook zo gek op aardbeien @opvang Celeno, hier kan Celeno naar mijn ouders als ik moet bevallen, gelukkig wonen die op 5 min afstand met de auto. @paso, oh lekker pannekoeken! die gaan wij binnenkort ook maar weer is eten @sherry, wij hebben ook een matras van de ikea, niks mis mee. @pink, leuk gesprek gehad? mooi 64 uur. @henrieke, vervelend die buikpijn.
waaaaaaaaaaat Frummel!! zet m op meid!! wat spannend! Sherry; super dat het dak dicht is!! hier gelukkig ook! net naar de kapper geweest, was heeeeeeeel hard nodig
49 uur standaard en VGZ geeft 15 uur extra dus 64. En ze heeft de volle mep geindiceerd omdat ik fibromyalgie heb (weke delen reuma) en dus niet weet hoe mijn lijf op een bevalling gaat reageren.
Goedenavond meiden! Lijjkt mij dat we voorlopig geen Frummel nieuws krijgen.. Ze is vanmiddag naar t ziekenhuis gegaan.. Hoop dat we morgen meer weten Vies weer? Ik vind het jiust heerlijk!! Ik hou van warmte en de zon
Mamatien, denk dat we vandaag nog wel eens babynieuws kunnen krijgen hoor aangezien ze al 4 cm had toen ze er heen ging. Daarbij is het de tweede. dus kan nog wel eens snel gaan
*wacht ook nog steeds met spanning op frummel nieuws...* Hier nog steeds heerlijk benauwd ook. Maar nog geen onweersachtige gebeurtenissen.
@pink hier ook zoveel uur hoor Wel lekker denk ik kan ik 's middags nog even bij slapen enzo @frummel wat een spanning zeg!
@Sherry wij hebben een bedje van de ikea en ook een matrasje. Mijn beide jongens slapen hier nu op en straks ook onze kleine meid. Het is nog steeds goed. Goede vering enz. Wat lees ik nu is het nu echt begonnen bij Frummel? Na zeker al zolang voorweeën mag het nu ook wel een keer. Hopelijk is het er snel. Een tweede kan zeker snel gaan. Maar je weet maar nooit.
oh vergeet ik helemaal te vertellen dat ik bij de vk geweest ben en dat ukkie weer goed ligt!!!! ze ligt ook al behoorlijk vast in mijn bekken, dus kleine kans dat ze weer vereerd gaat liggen! ben heeeeeeeel blij! gelijk geboorteplan besproken... Was allemaal goed
Ik heb ondertussen nog steeds niks gehoord van die mensen waar me box staat... vorige week berichtje gestuurd. Vrijdag bij thuiskomt eerst haar een berichtje gestuurd. zaterdag nog naar hem... ondertussen nog geen enkele reactie. Baal er echt wel van... (ook omdat het ziekenfonds niet leuk doet en ik dus een best wel bedrag mis :S )