Hoi! Hier een benauwde en warme dag gehad maar wel gezellig. Een september mama kwam op bezoek met haar zoontje en inmiddels baby nummer 2 en we hebben lekker buiten zitten kletsen. Vanmiddag met Kyano binnen gespeeld en toen in de namiddag nog in het zwembadje, was erg leuk. Helaas geen middagdut dus ook geen mama forumtijd
Anna, ik zou ze nog op alle manieren proberen te bereiken. Bellen, sms-en,mailen ( desnoods aangetekende post ) dat je hem dit weekend terug wil hebben en dat je hem anders wel met een paar man komt halen . Vind het echt schandalig. iets lenen en dan niet terug willen geven omdat je zelf te beroerd bent iets anders voor je kind te regelen. Weet iemand waar je spenen met I love papa kunt kopen ?
Frummel gelukkig gaat het nu doorzetten!!! Zet m op (of is inmiddels al gebeurd ) Jac jee wat een dagje gisteren! Miffy ha ha leuke uitspraken van jouw dochter! Annab ai troubles met ziekenfonds is niet prettig Kaatje super weer goedgekeurd bij de vk! Danitjuh super dat het zo goed gaat! Belliebel ha ha pasfotos maken met een dreumes is ook echt leuk Pink en Henrieke groot gelijk nu even tijd voor jullie zelf! Kom straks nog wel even buurten, nu eerst even GTST
Oe, ben benieuwd hoe het met Frummel gaat! Voor iedereen die (vervroegd) met verlof is gegaan: lekker van genieten! Uiteindelijk is het hier rond 11 uur, half 12 zonnig geworden en dam meteen erg klef en benauwd. Jammer van het mooie weer eigenlijk. Verder een zere rug, beetje menstruatie-achtig. En af en toe een harde buik. Heb ik bij Jara nooit gehad geloof ik. Indalen?
http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/8921-speen-i-love-pappa-mamma.html Misschien staat hier iets tussen?
Marleen,indalen gaat vaak samen met menstruatie achtige pijn.dus zou goed kunnen. Sherry,thanx. ga even kijken
Heb ze hier bij de babydump en prenatal niet gezien. Kruidvat heeft ze ook niet ( meer ) Bij Levi zaten ze in het prenatal pakket. Zat nu alleen i love mama in. Maar zoek nog een papa speen voor vaderdag
Oja, bij de eerste serieuze wee bellen wij mijn ouders. Ik wil absoluut niet dat jaar thuis is als ik moet bevallen. Ten eerste omdat ik me dan niet kan ontspannen denk ik, en ten tweede wil ik niet nog iets moeten regelen als we halsoverkop naar het ziekenhuis moeten. Anna, wat asociaal dat die mensen niks laten horen zeg..... Gebruiken ze die box nog?
Marleen, nee heb ik aan de ene kant ook wel.maar smoeder woont een straat verder ( hoeft alleen een poortje door te lopen ) dus die kan hier met 5 min. zijn. Wil haar eigenlijk helemaal niet bellen, want dan gaat ze de hele tijd zenuwachtig bij de telefoon zitten ( waarschijnlijk ook bellen,langs lopen etc )
Marleen, Ja ze gebruiken hem nog ze hebben een dochter van 1 november. kaatje, Ik zal morgen eens kijken bij de winkel hier aangezien ik toch naar etos moet.
Kaatje, mijn ouders moeten eerst een kwartier rijden. Heb ook liever dat ze veeeeel te vroeg zijn dan dat we op ze zitten te wachten. Bij Jara moesten we 's ochtends op controle in het ziekenhuis, toen we moesten blijven hebben we dat maar even gemeld. Ze hebben idd een hele tijd zitten wachten op ons telefoontje, maar daar hebben wij geen last van gehad
Ik wil graag thuis bevallen. Ik zal zeker mijn moeder bellen. Dan kan zij zich met de jongens bemoeien. en zij is gewoon het snelste hier. De oudste wil er graag bij zijn en ik heb ja gezegd maar wellicht veranderd dat nog voor beiden als ik echt bezig ben. Misschien wil ik alleen zijn met mijn man en vk en misschien zegt Rick wel dat hij het niet leuk of eng vind. Dus hoe dan ook mijn moeder komt hier. Ook als ik onverwachts toch naar het ziekenhuis moet.
Schildje, hoe oud is Rick ? Ik zou Levi er iig nooit bij laten. sowieso omdat ik vind dat hij dat allemaal niet hoeft te zien/horen ( krijgt er waarschijnlijk nachtmerries van ) maar als Rick al wat ouders is zal hij het natuurlijk wel makkelijker kunnen relativeren etc
Rick is nu 5,5 jaar. Als het geboren zou moeten worden dan zou hij bijna 5 jaar en 8 mnd zijn. Maar goed ik heb alleen maar ja gezegd dat hij gerustgesteld is. Want toen hij hoorde dat ik veel pijn zou hebben en zou gaan blazen zoals met het naar de w.c. gaan toen zei hij gelijk dat hij dan maar lekker naar beneden gaat en wat maken voor de baby. Ach ik zie het allemaal wel.
Whaaaaaaaa lees ik net op hyves dat het echt begonnen is bij Frummel. Maar nog geen nieuws zie ik. Ooooooh wat spannend zeg!
Heey meiden, Snap dat de baby zich vanavond best kan laten zien, maar ik bedoelde meer dat ik me heel goed kan voorstellen dat Frummel niet als eerste aan ons denkt maar eerst lekker van dr ventje wil genieten en ff wil ontspannen voordat ze ons smst Naja, ik hoop maar gewoon dat het goed met dr gaat Ik ga lekker tv kijken! Alvast trusten!
Oooh ik ben helemaal hyper. Hoop zo dat Frummel een 'fijne' bevalling heeft en dat ze broertje snel in haar armen heeft. Alles is dan vast goed, en dan.........ben zo benieuwd naar zijn naam. Patries, GEFELICITEERD met je verlof meid!! Nu lekker genieten! Hier weer een dag achter de rug, het gaat gelukkig erg voorspoedig in het nieuwe huis. Morgen op controle in het zh en dan het spannende gesprek over de bevalling. Ik ben benieuwd.