Jeetje... heb duidelijk een aflevering gemist! Wist niet eens dat die twee met elkaar naar bed waren geweest... Pfff.. dat wordt voortaan iedere maandagavond Bones kijken
OMG, ik zit hier gewoon tranen met tuiten te janken om Bones En dan ook nog Make You Feel My Love erbij, dat was "mijn" zwangerschapsliedje bij Julie. En na de positieve test van deze zwangerschap zette ik de radio aan en was het er weer op. Dat zijn altijd al tranen En Bones zwanger! Ik heb trouwens ook de aflevering gemist waarin B & B gesext hebben dan... en ik zie ze bijna allemaal!
Hier nog even csi kijken (zp F5-en) en daarna duik ik mijn bedje in. Vind het wel een raar idee dat ik voorlopig niet meer hoef te werken.
Zooooo alle blz doorgelezenin de hoop op Frummel nieuws, maar helaas. Die zal wel iets anders aan haar hoofd hebben En jullie zijn echt een stelletje kletskousen. Ben blij dat ik nu iets meer tijd heb. Maar ik ga het wel zoals Rono doen en reageren op wat ik onthoud hahaha!
Yes! Hubbie vond de lampjes leuk dus nu een wandlampje, hanglampje en 2 lakentjes besteld. Weer wat afstrepen van het lijstje, nu nog gordijntjes en dan is het kamertje helemaal klaar. Ik weet nu wel al dat het effe rode gordijntjes moeten worden dus makkelijk zoeken denk ik Dit is het wandlampje: Wandlampje ruit rood - vanaf 49,95 EUR - Wandlampjes en klemkapjes - Villa uk En dit het hanglampje: Hanglamp met uiltje rood - vanaf 59,95 EUR - Hanglampen - Villa uk Patriesja jee idd een rare gedachte! Bones volg ik niet maar zag bij het zappen wel een bevalling voorbij komen, vond het al toepasselijk. Truste allemaal!
Leuke lampjes wup. Kwam ook nog even spieken om te kijken of er al frummelnieuws was! Hihi, ik weet ook wat ik ga doen als ik vannacht wakker lig. Kga zo kijken of me bed er nog staat! Hopelijk vannacht net zo'n lekker nachtje als afgelopen nacht! Truste all!
Ik ga ook off, morgen weer vroeg op, eerst Celeno naar de psz brengen en daarna naar het ziekenhuis voor controle. Truste!
Wupje, superleuke lampjes! Ik moet nog een hanglamp voor de nieuwe kamer van Julie kopen, vind die rood geruite (met het broderie randje) wel errug leuk! Ik ga naar m'n mandje, hoop dat ik vannacht een beetje kan slapen. Slapen jullie ook zo beroerd? Ik heb steeds zo'n pijn bovenin m'n buik, voelt als erge spierpijn en zit aan een kant. Mannetje is nu kersenpitten warm aan het maken, dat helpt wel een beetje. Trusten!