nog niet bevallen. weeen zorgen nog steeds niet voor ontsluiting. wel om de 2 minuten. ze leiden niet in. in geen enkel ziekenhuis. heb nu pijnstilling. het is anders geen doen meer liefs mandy
Ik lig al in bed en had de pc al afgesloten. Maar kon het toch niet laten om nog even te komen spieken. Ik hoop dat we morgen goed Frummel nieuws hebben. Hier heeft alweer iemand in mijn buik de hik (heeft ze veel de laatste tijd) Hopelijk een goede nachtrust want wat baal ik van om de 1,5 uur naar het toilet te moeten zeg, lig ik eindelijk weer lekker........ Ohhh ik zie Frummel nieuws. Hè jakkes meid dat het nu nog niet opschiet. Gaan ze ook niet inleiden als je vliezen 24 uur gebroken zijn? Wel een geruststelling dat ze je pijnstiling gegeven hebben want helemaal uitgeput raken heeft ook geen zin. Heel veel sterkte en ik hoop dat je de nacht een beetje comfortabel doorkomt!
wat ze kunnen rekken, dat rekken ze nog steeds. dus nu opgenomen. dagelijks ctg.. bloedprikken voor ontstekingswaarden enz. het is echt afwachten helaas.. kleintje doet het nog goed en zolang dat zo blijft zullen ze hem niet halen. of ik moet ineens een ontsteking krijge.. ipc mag je weken gebroken vliezen hebben enkel als je voorbij de 37 weken bent dan willen ze dat je binnen 24 uur gaatbevallen.. dus helaas voor mij maar beeb zit er denk ik nog wel ff. hoop vannacht een beetke te kunnen slapen maar snel zijn ze hier niet.. wacht al anderhalf uur op die klote pijnstilling en slaappil. ze ging hem nu maken *zucht*
Aaaaah verdorieeee ik dacht aan je toen ik wakker werd ik denk even kijken en zie je naam staan ik denk jippie t is geboren!!!nou mooi niet dus maar zo kunnen ze toch niet met je om gaan?zo ben je helemaal uitgeput voordat je echt moet gaan persen. Maak je dan nu nog wel vruchtwater aan als je zoveel bent verloren? Sterkte meis hoop echt dat hij snel komt
@Bevallen, ik zie het allemaal wel. Ik heb hem in ieder geval wel van alles verteld omdat bij Bart de bevalling zo snel ging en de vk had al gezegd dat wellicht deze nog sneller kan komen. Vandaar de uitleg aan hem en Rick wist zelf al wel dat hij voor mij dan de telefoon moest pakken omdat ik dan moet bellen naar papa, oma en de vk. Best kans dat ik hem er helemaal niet bij wil hebben. Als ik er aan denk hoe mijn moeder was toen het begonnen was bij Bart. Heel erg lief zoals mijn moeder deed maar ik wilde dit niet. Ik ben dan ook heel erg kort en krachtig in die dingen. Zeker als de weeën om de 3 min. komen. @Bones, he bah lees ik dat ze misschien zwanger is??? Ik moet het nog gaan kijken. Vorige week heb ik zitten huilen op de bank toen ik de aflevering heb gekeken toen iedereen weg was. Straks zben ik weer even alleen dan ga ik de afl. even kijken. @Frummel, meid toch nog niet aan het doorzetten. Ik snap opzich dat ze het willen rekken maar dit is toch geen doen voor jouw. straks begint het echte werk en dan kun jij niks meer omdat jij zo moe bent. Ik zal duimen voor jouw dat er snel wat gaat gebeuren.
ja ze doen niets bespoedigen tot 37 weken. ik snap hun ook, is heel logisch tot je zelf in dat bed ligt.. vruchtwater maak ik steeds nieuw aan maar ik mag gewoon lopen dus verlies ook genoeg steeds. heb het gevoel alsof ik continu in me broek zeik haha. gister wilde ze checken of het vruchtwater was.. dus op die onderzoekstafel. moet ik hoesten, komt er toch een plens haha. was geen twijfel over mogelijk. kleintje doet het gelukkig prima. lijkt weinig last te hebben van dit alles.. ik heb vannacht redelijk geslapen op de medicijnen. zo'n 4 uur maar inmiddels is dat veel. had sinds donderdag niet meer geslapen. vandaag 35 weken jeeeeeeh mijlpaal
Frummel je mag dan nu 35 weken zijn maar als je nu nog 2 weken zo moet lopen. Ik hoop dan voor jouw dat het gaat doorzetten.
ja I know ik zie het zelf ook niet zitten maar er valt geen speld tussen te krijgen dus ik zal wel moeten afwachten..het is nu echt wachten op of weeen of een infectie
Wupje, inderdaad 's ochtends nergens last van en zo tegen het eind van de middag/begin van de avond beginnen de harde buiken en het rare gevoel in de rug. Ik hoop niet dat dat elke dag tot de bevalling zo blijft
Frummel, dit meen je. Ik had van alles verwacht, maar dit niet. Wist ook niet dat je gewoon met gebroken vliezen nog 2 weken door kunt gaan ivm infectiegevaar. Verschrikkelijk voor jou dat je nu moet gaan liggen wachten. En dan zijn ze daar dus ook niet de snelste. Ik denk aan je meis!
Mogge Onrustige nacht gehad. Veel wakker en vanochtend schoot de kramp door mijn hele benen heen. Gemeen ! Gisteravond nog even boodschappen gedaan, stond er opeens iemand voor mijn neus met 4 lege kratten ( had hem van het weekend gekrabbelt of ik lege kratten kon krijgen voor mijn bed ) Gister dus gelijk het bed verhoogd. Levi vond het vanochtend helemaal geweldig, is er dus al een keer afgekukelt met zijn hoofd tegen de muur. Wupje, je hubbie kunnen ompraten ? jeeeeee Frummel, ahh had zo graag babynieuws gewild. Nu lig je als nog te wachten tot er eens een keer iets gebeurd. Knuff
Frummel, ach meid toch..... Ik hoop dat het snel doorzet. Dit is ook niks zeg. Dikke knuf! Ik heb Bonen niet eens kunnen zien..... ik sliep al! Dus ze is zwanger! Vast van die keer dat ze bij hem thuis op de bank sliep en huilend bij hem in bed kroop. Jara was om 6 uur al wakker, maar we liggen nog lekker op bed tv te kijken
He jeetje. Zijn die vliezen dan eindelijk gebroken doen ze er nog niks aan.... Wel vervelend allemaal... Hoop dat het snel doorzet dat je hier van af bent.. Want dit is geen doen zo!
pfff Frummel.... meid toch. Moet je nu tot de bevalling begint in het ziekenhuis blijven? Waar is Declan nu?
volgens mij heb ik 'n blaasontsteking... heb eigenlijk geen pijn ofzo, moet alleen soms a la minute plassen en vanmorgen zat er wat bloed bij.... dus zo maar even een potje wegbrengen... yeah, weer een tabletje erbij, naast de staaltabletten. Gaat goed deze keer
pff nog steeds niet frummel als het niet doorzet lig je daar dan dus nog 2 weken.. lees rest straks/vanmiddag bij,wou ff kijken hoe t met frummel ging,had gisteraaf even op mobiel van manlief gekeken maar reageren lukt daar niet op hoor zo kleine meid naar gastouder brengen en dan kom ik hier wel weer kijken