Juli mama's deel 5!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door belliebel, 19 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    20? Volgens mij hebben we gisteravond alleen al 20 vol gekletst ;) :p

Luca, je bent meer dan welkom!

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Hi Luca, welkom en veel succes, ;)
    Leuk dat je mee komt kletsen!!!

3. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Luca, welkom! Klets lekker mee hoor.

Anna, ai ik hoop wel dat je hoofdpijn straks weg is.

Marloes, gelukkig heb je een kuurtje gekregen!

Wij hebben vanmorgen een vervelend telefoontje gehad.
    Mijn zusje belde om te vertellen dat de kogel door de kerk is en dat ze bij haar man weggaat. We wisten sinds vorige week dat het absoluut niet goed ging. Maar nu heeft ze de stap dus genomen. Erg jammer en heel verdrietig voor hun beide.

4. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Oooh Marleen, dat is rotnieuws.... dat is ook wel kort, als jullie pas sinds vorige week weten dat het niet goed ging. Hebben ze ook kindjes?

Wij gaan even een boterhammetje eten en dan een tukkie doen. Net is m'n nieuwe koffie/espresso/cappuchino apparaat bezorgd. Ik had het in een keer op m'n heupen en vond dat we toch echt een nieuw apparaat moesten hebben voor in de kraamtijd :cool:. Stom he, wat nestdrang allemaal kan doen. Nu wil ik ook nog allemaal nieuwe kopjes enzo ;)

5. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    @Nestdrang; Ik heb hier al weken mijn zinnen gezet op een hor voor het raam en voor de achterdeur. Kan het niet uit mijn hoofd zetten :D Zal ook wel nesteldrang zijn, heb hier nooit zo last van. Net foldertje van Gamma binnen gekregen en ze zijn er in de aanbieding. Denk dat ik vriendlief nu wel mee krijg :D

@Marleen, dat is zeker vervelend nieuws! Maar aan de andere kant vind ik het altijd wel knap als mensen zo'n stap durven te zetten. Het betekend toch einde verhaal voor zoveel dingen!

@Miffy; vervelend dat je zo slecht slaapt! Heb je al iets tegen maagzuur? Ik heb Omeprazol van mijn ha gekregen. Werkt fantastisch!

@zwanger zijn; Ik weet dat die kleine nog even wat weekjes moet blijven zitten, maar ben het eerlijk gezegd helemaal zat. Vind het heerlijk om die uk te voelen bewegen in de buik en geniet ook van die speciale band die je nu nog hebt. Maar ik ben er klaar voor en heb echt zo'n gevoel van kom nu maar. Dan kan ik je eindelijk in mijn armen houden! Ik word ook iedere keer jaloers als ik iemand met een jong babytje zie, zelfs op tv! Kan niet wachten tot die kleine er is :D

6. Bedankt! :) Gezellig hoor zo veel geklets, daar kan ik wel wat mee ;)

Ik zal even een korte intro doen;

Ik ben Sam, 22 jaar en 22 juli uitgerekend van ons eerste kindje (een dochter) Mijn banner geeft een week later aan omdat de telling in Frankrijk (waar ik woon) net iets anders loopt. Sommigen van jullie (her)ken ik wel van andere topics en het buikentopic geloof ik.

Ik heb sinds 24 weken al harde buiken en vroege weeen, vandaar dat ik volledige rust opgelegd heb gekregen en nu mijn tijd thuis uit moet zitten.

Verder is er heel veel te vertellen maar daar zal ik nu geen heel verhaal over typen want dan ben ik morgen nog niet klaar :p

Ik heb een blog, daar staat veel over mij/de zwangerschap in. Dus als jullie het interessant vinden kun je daar heel veel over me terugvinden. Voor de korte versie kun je ook alleen mijn eerste en laatste post lezen ;)

Welcome to my life

Marleen, wat naar voor je zus :(

Miffy, heerlijk een nieuw apparaat! Wij hadden tot voor kort helemaal nog niks (we wonen hier nog niet zo lang dus alles komt druppelsgewijs binnen), maar mijn ouders hebben in mei toen ze hier op vakantie kwamen mijn senseo meegenomen! Wat ben ik daar nu blij mee zeg! Eet smakelijk :)

7. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Luca welkom hoor en succes met bijhouden. Mij lukt het vaak echt niet met die kletskousen hier;) Maar het is zeker gezellig!

Anna beterschap met je nek en Marloes met je blaasontsteking!

Marleen das verdrietig nieuws.

Miffy balen van je bagger nacht. Ik moet er iedere 1,5 a 2 uur uit om te piesen ook niet fijn want dan ben ik 's morgens nog gebroken.

Ik heb vanmorgen even gespiekt hoe het met Frummel ging en heb me mooi nog 6x omgedraaid. Ik heb veel last van mijn handen. Ze zijn stijf en pijnlijk en ik kan mijn vingers moeilijk buigen. Kan mijn ringen ook niet meer omhouden.
    Nou ik zal eens wat gaan eten. Boterham met aardbeien klinkt wel goed.

8. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Luca; Welkom :D

Hmm aarbeien klinkt wel lekker :)

Nog steeds niets van de makelaar gehoord...

9. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.058
    113
    nog steeds niet gegeten,en nog steeds niet in bed beland..
    net kwam me zwager ff langs, weet me niet echt een houding aan te nemen tegen hem:( hij is heel t weekend weg geweest en tis nou heel gedoe daarzo, ze gaan scheiden en ik heb t idee dat ik beetje tussen 2 mensen inzit nu. ik vind het zooo verkeerd hoe hij het gedaan heeft en ben eigenlijk echt heel boos en verdrietig erover(lang leve de hormonen) dat ik m liever ook niet in me huis laat.. maarja t is me zwager en moet er toch voor hem zijn.
    vind het echt moeilijk hiermee om te gaan. Zij belt me op met haar verhaal, en mn smo ook met haar verhaal over hem.
    Ik moet manlief zn fam natuurlijk steunen,maar hoe kan ik dat doen?het is zijn schuld (in mijn ogen) dat ze uit elkaar gaan.
    hoe kan ik hem dan steunen in zn besluit?
    liefst zou ik me afzijdig houden,niks mee te maken willen hebben,en er niks over willen horen. maar dat gaat helaas niet.

sorry moest t ff kwijt :(:(

Marleen,t is idd rot nieuws he?:(

10. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Wilde even laten weten dat ik vanmiddag om 15:45 bij de vk moet zijn.
    Ik heb bloedverlies en in mijn achterhoofd had ik dit wel zitten dat dit weer kon gebeuren net als bij Bart. Maar niet gedacht dat dit nu al zou zijn. Ik ben er behoorlijk van geschrokken. [​IMG]

Mijn man is al thuis en zorg nu even voor de kids. Mijn moeder komt dadelijk de rest van de keuken schoonmaken wat ze nog zou doen. Dan blijft ze om straks op de kinderen te passen.

11. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    Luca Welkom hoe meer zielen hoe meer vreugd. Begrijp ik nou goed dat je in Frankrijk woont?? Waar ergens als ik zo vrij mag zijn?? Wat leuk. Manlief hier is al jaloers. Die zou dat ook graag wel willen. maar ikke niet.

Marleen. jeej dat is schrikken. Geen leuk nieuws.Zal ook wel heel dubbel voelen nu, denk ik zo. Jij zwanger en zij uit elkaar.

miffy balen van je nacht.

Hier ook baaltijd. Komen niet vol vandaag waarschijnlijk door de regen, wat dus waarschijnlijk gaat betekenen dat ik morgen de kindjes kan gaan halen en dan gelijk de nacht weer door mag. Zo geen zin in. Maar goed wat moet dat moet he.

12. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Schildje, idd schrikken! Sterkte bij de vk! Lastig dat je nog zo lang moet wachten, ik zou geen nagels overhouden denk ik!

13. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    wat zijn we toch lekker zwanger he ;)

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Vindt het een leuke combi !

15. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Henrieke het is wel zo wordt het erger of krijg ik ook erge kramp dan moet ik gelijk bellen. Maar dat heb ik gelukkig niet. Alleen dan het bloed.

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Thanx.
    Zal zo even kijken.
    Ga van de week sowieso even naar prenatal want heb nog een nachtlampje nodig. daar hebben ze geloof ik ook roze mandjes en scheelt weer verzendkosten

17. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.058
    113
    schildje, succes! je link doet het niet.. is t veel bloed?

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ook een brakke nacht dus :( Hoop dat je vannacht beter slaapt

19. Pink, oeh klinkt lekker aardbeien! Wij hebben ze in de tuin maar ze gaan nog niet echt hard. Gister wel al wat frambozen gegeten!

Schildje, heel veel sterkte!

Jac; klopt ik woon op corsica (dat eilandje heeeelemaal onder frankrijk net boven sardinie) :) Ik ben hier vorig jaar gekomen als au pair en heb toen mijn vriend ontmoet. Ben daarna niet meer terug gegaan en het bevalt me prima hier :) En jij woont aan boord van een schip? Dat moet ook bijzonder zijn!

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Tuurlijk hebben we nog plek :)
    Is het je eerste kindje en heb je een beetje een goede zwangerschap ?

Edit, loopt niet vlekkenloos zie ik. Ik ga zo je blog even lezen

Deel Deze Pagina