Luca!welkom gezellig! Schildje en mnm nee hee jullie gaan toch ook niet te vroeg bevallen!?? Hier vandaag lekker de 36 weken echo gehad!! Alles was perfect ze ligt super diep ingedaald en t hoofdje was al niet meer te meten wel zagen we een hele mooie bos met haartjes dus geen kale baby heerlijk hihi. Ze lag met haar gezicht richting me rug dus ook geen 1 foto van dr kunnen krijgen muts he haha. 2560 gram weegt ze nu en ongeveer bij de geboorte zal ze 3200 gram wegen heerlijk t moet er ook allemaal maar uit. Nu afwachten wanneer ze wilt komen zorgen maak ik me niet meer
Het zijn beginnende weeen. Mijn bm is ook al verstreken, dus ze doen al iets. Ze ligt er klaar voor en is ingedaald en ligt vast. Ik moet nu proberen te slapen en hopen dat het afzwakt. Volgens de gyn moet ik er rekening mee houden dat ze snel zal komen.
Angie, fijn alles goed dus met de kleine. Mooi gewicht ! MNM, o jee ook al. je bent nog maar 34 weken.Hoop dat ze nog even blijft zitten hoor. Gaan we in dit topic met zijn allen te vroeg bevallen ofzo ? Nee toch
Luca: welkom!! MNM: oh jij ook al weeen? hoop dat het afzakt! schildje: succes bij de vk, schrikken joh!! Marleen: wat een naar bericht van je zus!! hadden nu ook al kindjes? Mamachantal: vienna is wel een hele leuke naam!
*Buddy update!!!!! Kreeg om 14.55 het volgende smsje van Frummel: Nou update! Ze zijn aan het inleiden! Volkomen onverwacht.. Gyn vond het mooi geweest. Lig nu aan de pomp, weeen worden steeds heftiger.. Liefs mandy Heb haar suc6 gewenst en heel fijn dat ze nu eindelijk geholpen wordt!
*stuiter stuiter stuiter* Zijn inmiddels al een uur verder dus hoop dat je al een heel end bent. Frummel zet hem op !!!!
Ja maar ik had het wel iets anders voor ogen MNM; doe je wel rustig aan? Frummel! Zet hem op! Even ego: Hier was het dag nummer zoveel met het dak. Morgen dan echt klaar. Ben het zo beu.. Ondertussen boven alles aan het uitzoeken en dan een vrijdag beginnen met de babykamer! Whoohoo!
Vraagje aan de meiden die in de buurt van Alphen aan den Rijn wonen Een grote meeting gaat hem niet meer worden zo laat in de zwangerschap ivm zwangerschapsduur, afstand etc. Maar vinden jullie het misschien leuk om een mini meeting te houden in/rond Alphen ? Gewoon een bakkie doen ofzo en elkaar een keer in het echt te zien.
Jeeeeeej bijnaaaaa Frummel Zet 'm op!!!! MNM; Ohoh balen joh Nu maar heeeeel rustig aan doen en maar hopen dat de kleine nog een paar weken blijft zitten!! Sherry; Eindelijkkkk kun je dan met de babykamer gaan beginnen van de week, veel plezier
dames. Wat is hier aan de hand?? schildje. hoe is het meid. Ben je al bij de vk geweest?? MNM o jee jij nu ook al? Hoop dat het nog afzwakt meid. NIet echt de ideale situatie zo met je nieuwe huis. Duim voor je. Frummel OOOh Yes Ik verwacht van jou nog wel babynieuws te horen vandaag. succes meid, zet hem op!