Zo, ben net terug van de yoga en is er is vanmiddag weer een hoop gebeurd zie ik! Frummel oooh gelukkig dat ze je hebben ingeleid, dit was toch ook geen doen zo. Ben blij voor je! En heeeeeeel benieuwd of je je manneke inmiddels in je armen hebt! Schildje hoe gaat het met jou? MNM ooo jee jij ook al weeen! En zo te lezen al flinke ook! Misschien dat een bad/douche een beetje helpt? Hopelijk blijft beeb nog even zitten! Je hebt het ook zo druk gehad met het huis... Nu proberen dat allemaal los te laten en aan jezelf en beeb te denken. Neia is in goede handen bij opa en oma, dat geeft jou ook wat meer rust.
Zin om te bevallen?? Nou nee Ik niet. Heb wel zin om die kleine te zien en van die rot kwaaltjes af te zijn. Maar zin om te bevallen niet echt! (Helemaal niet met al die verhalen hier )
Zooo 20 actieve gebruikers. Je kunt wel zien dat hier iets gaande is haha! Net terug van de yoga en even langs de frietkraam gereden ik had honger en nu eigenlijk nog steeds. Ff in de koelkast neuzen wat we nog hebben.
Ik moet ook 24 uur in het ziekenhuis blijven ter controle. Niet zozeer voor mij maar voor de kleine uk. Ze willen gewoon kijken of ze geen last heeft van "afkickverschijnselen" van de medicatie die ik nu slik. Maar stiekem vind ik het ook helemaal niet erg dat ik een nacht moet blijven. Dat je echt even bediend wordt en niets hoeft te doen. Ik ken mezelf goed genoeg en zou thuis meteen weer aan de slag gaan (niet goed!). Hoe sta jij er tegenover dat je 24 uur moet blijven?
MamaChantal, nee na vanmiddag niks meer gehoord. Ben benieuwd hoe het nu met der is en of de kleine man er ook al is. MNM, fijn dat je weer thuis bent. Hoop dat het een beetje afzakt en je wat slaap kan pakken. Beterschap voor Neia!
@Ennas: Hoe ging het met de kijkers? @Frummel: Toch aan het inleiden?!! Word er spontaan emo van! @Anna: Beterschap meid! @Marloes: Hopelijk snel van de blaasontsteking af! @Chantal: Niet een naam die ik zelf zou kiezen, maar zeker niet lelijk hoor! @Miffy: Hoop dat je komende nacht wat beter slaapt! @Luca: Welkom! Een leeftijdsgenoot Heb je blog al wat gelezen, leuk! @Marleen: Zulke telefoontjes zijn nooit leuk om horen Hier vandaag een smsje gehad van m'n beste vriendin dat haar vriend haar heeft laten zitten met de reden dat hij niet meer van haar houdt... zomaar ineens uit niks. @Schildje: @MNM: Ook al weeën, de juli-mama's zijn er vroeg bij zo te lezen! Soooo meid! @Rono: ook nog maar 6kg aangekomen, netjes! Ik ook nog maar 6,5kg deze zwangerschap @Angiebaby: Fijn dat de echo goed was meid! @Kikker: Ook nog alles in orde daar dus! @Kaatje: Lieve foto van Levi! Jammer dat ik zo ver woon anders had ik héél graag iedereen eens willen meeten! @Martje: Zolang alles maar goed is met de kleine gaan we niet klagen natuurlijk om die 3 kg! Jij gaat niet veel moeite moeten doen voor de kilo's allesinds @Patriesja: Zeker dus rustig aan doen hé!
MNM, hoop dat het afzakt, meid!!! Ik kijk zelfs 's nachts als ik eens wakker wordt of er al baby nieuws is...