Juli mama's deel 5!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door belliebel, 19 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamatien

mamatien Niet meer actief

slaap lekker!!!

2. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hihi paso, jij hebt een hoop bij te lezen dan:p

Ja ik ga ook me bed opzoeken!

@ alle rommelende meiden: Sterkte/succes!

@ alle andere: Trusten!

3. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Oh meid wat enorm fijn dat Ismail in Hoorn ligt! Is een stuk beter zo he! Volgende stap is naar huis! Ook fijn dat je hem gewoon 24 uur per dag kunt bekijken, is hij toch niet helemaal "weg" op de momenten dat je niet bij hem bent!

Hebben artsen al een schatting gemaakt over wanneer hij eventueel naar huis zou kunnen? Wat gaat het hard he, hij is alweer een week oud!

4. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Oh ja, ik zou naar bed gaan hihi:p.

Truste!

5. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Nog geen nieuws dus? Dan duik ik ook maar mn bedje in. Trusten meiden!

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    oooh, wat fijn Danitjuh!!! Lekker dichtbij huis!
    Gaaf dat je thuis naar je kleine mannetje kunt kijken.

Groeit Ismail goed?

7. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Ha ha maar heeft hubbie dat excuus ook???? :D
    En jij vannacht dan maar gelijk gaan plassen en dan weer lekker verder tukken!

8. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Danitjuh echt super voor jullie!! Geniet van de kleine man!

9. Jeluna

Jeluna Bekend lid

27 aug 2008
    571
    0
    0
    Hey,

Danitjuh gefeliciteerd met jullie zoon! Heb het helemaal niet meegekregen ondanks dat ik hier regelmatig een keertje meelees! Mooi dat het allemaal goed gaat!

Veel succes voor alle meiden die ook weeen hebben!

Liefs!

10. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Danitjuh wat fijn dat Ismail in Hoorn is! Gaat het goed met hem? Fijn dat je hem met de webcam kunt bekijken, lijkt me toch een hele geruststellende gedachte.

Ik ga zo maar een poging doen om te slapen... nu eerst nog even een bakkie decaf drinken, Ro kon het niet laten om met het nieuwe koffieapparaat te spelen. Morgenochtend even naar de Prenatal en Babydump, nog een paar kleine dingetjes halen (kleerhangertjes, wat mandjes voor Julie's sokjes enzo). Mijn poetshulp gaat zich morgen weer uitleven, heerlijk is dat :), voelt echt luxe.

Als ik vannacht wakker ben ga ik ook zeker op babynieuws checken! Zelfs Ro vindt het helemaal spannend en vraagt regelmatig hoe het ervoor staat :D

11. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik heb geloof ik zo'n 40 pagina's gelezen maar mijn hersenen laten me nogal in de steek met al dat bevallingsgedoe...

Schildje en MNM: heel veel sterkte en succes!

Frummel: misschien heb je de kleine al in je armen maar fijn dat ze toch een handje helpen in het ziekenhuis! Knuf!

Ik ga naar bed (met mn telefoon) en ben gelukkig de rest van de week vrij van werk. Morgenochtend komt dus de kraamzorg intake en rond het middaguur moeten we naar het ziekenhuis voor controle van hubbie zijn manke been.

Een knuffel voor iedereen!

12. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Meiden ik ga slapen, morgen zijn jullie de eerste! Weltrusten!

13. bapsie

bapsie Niet meer actief

*check frummel nieuws... nog niets hoop dat ze ondertussen toch echt aan t bijkomen is van de bevalling en dat haar kleintje t zo goed doet dat ze daar ook lekker van aan t genieten is*

14. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    morge dames, nog geen nieuws. Nou dan zie ik jullie vanavond pas weer. Geen gekke dingen doen!

en rommelende dames. Succes vandaag.

danitjuh. Super dat je nu in hoorn zit. Alles goed met ismail?

ik ga kindjes ophalen. word weer lang dagje auto.

15. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Goeiemorgen!

Nog geen nieuws zie ik!
    Lekker geslapen? Ik wel, Jara ligt zelfs nog te slapen!
    Eerst maar even richting wc en dan aankleden, zal jaar zometeen bij de gastouder brengen.

Jac, succes met rijden!

16. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    komt ook weer even kijken of er al nieuws was...

17. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    goeie morgen moest de hele tijd aan frummel denken vannacht...hoop zo dat ze al bevallen is en dat alles goed is.

ik heb me boeltje al gedaan op me gemakje(mannetje moest er half 6 al uit)

nu ontbijt en dan lekker weer me warme nestje in heb wel weer genoeg gedaan voor vandaag buikje zegt dat t klaar is

18. Vinora

Vinora Niet meer actief

Goeiemorgen dames!

Hier alweer lang genoeg wakker, slaap amper 's nachts..
    Ook al klaar met wat opruimen enzo dus nadat ik Vitto aan school heb afgezet en om brood ben geweest toch nog even proberen slapen denk ik zo :)

Hoop dat er tegen dan al Frummel-nieuws is, duimen dat alles goed is!

19. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Alles is goed met mij en de kleine. Ik moest dus pas om 15:45 bij de vk zijn en wat hij zo kon zien was er niks maar hij durfde en mag dit niet zomaar uitsluiten dus een verwijzing naar het ziekenhuis gekregen.
    Het was een beetje druk op de afdeling dus vandaar dat ik nu pas reageer. (Bevalling tussendoor) Wij waren een beetje laat thuis. Aan de ctg gelegen, bloeddruk gemeten 125/80 dus goed. Verloskundige in het ziekenhuis heeft gevoelt en alles doorgegeven aan de gyn. Hij is op een gegeven moment wezen kijken en heeft een echo gemaakt. Ook heeft hij met een eendebek (rotdingen zeg!!) gekeken en hij kon alleen maar zeggen dat het waarschijnlijk van de baarmoedermond kwam maar durfde dit niet 100% zeker te zeggen. Het kon zijn dat het nog een keer zou gebeuren. als het in deze hoeveelheid is en ik voel de kleine heel erg goed dan is er geen reden tot paniek. Wordt het erger en met krampen erbij dan moest ik gelijk aan de bel trekken. Na de onderzoeken dachten wij allemaal dat het het zelfde was als toen met Bart. Gewoon in de gaten houden en toch proberen, als dat lukt met 2 kids, rustig aan te doen. Het voordeel is dat mijn man vanaf morgen bijna 1, 5 week vrij is.

Ik moet wel zeggen dat mijn eerste reactie gisteren was, buiten het even huilen van de schrik, dat ik blij ben dat wij alles af hebben en gewassen in de kast hebben liggen. Mijn man vond dit ook heel fijn.

@Rono dat is goed hoor stuur maar een pb-tje.

@MnM jeetje zeg dat het nu bij jouw zo snel gaat zeg! Veel sterkte ermee.

@Frummel wat fijn zeg dat er nu wat gedaan wordt. Hopelijk heb je genoeg kracht om alles mee temaken en te doen. Heel veel sterkte meid.

@Kikker ik heb tot nu toe het meeste hans gehad maar gistermiddag Had ik Rodonja die heeft ook de bavalling van Bart gedaan en ik vind haar heel erg fijn. dus zij gaat de meeste diensten van hans overnemen? Zou leuk zijn haar vaker te zien. Ik weet wel dat ik over 2 weken haar zeker heb met de controle.

20. Vinora

Vinora Niet meer actief

Schildje, fijn dat alles in orde was. Beter zeker weten dan in onzekerheid zitten hé!
    Ook goed te snappen dat je toch blij bent dat alles af en gewassen is, weer een stapje dichter bij de bevalling :)

Deel Deze Pagina