Schildje, fijn dat het goed was! Scheelt wel als je alles klaar hebt. MNM, hopelijk heb je kunnen slapen en is het afgezakt. Frummel nieuws, vind het zo spannend! Ik hoop dat alles goed gaat met haar en de kleine! Hier nog lekker in mn bedje. Vandaag laatste baby was en ziekenhuistas verder inpakken. Hoe doen jullie dat met dingen die je nu nog gewoon gebruikt? Leg je die er alvast bij neer of laat je dat nog op hun standaard plek in huis liggen?
Goedemorgen. Weer een onrustige nacht met beenkrampen. Irritant! Levi slaapt nog, jammer dat ik hem zo wakker moet maken voor de psz Ennas, gefeliciteerd met je verjaardag ! Sherry kan ook je slijmprop zijn. die wordt als het goed is regelmatig vervangen Danitjuh, o wat fijn dat jullie nu in Hoorn zitten ! En dat je hem 24 uur per dag kan bekijken Kom je nog een foto spammen ? Schildje, gelukkig alles goed met jullie MNM, hoe gaat het met jou ? Nog geen frummel nieuws ? Mag toch hopen dat ze niet nog steeds bezig is
Bij Levi liet ik dat gewoon in huis liggen ( wel op een vaste plek ) en heb ik een briefje op mijn vluchttas gelegd met wat er nog in moet zodat Ferry dat eventueel nog zou kunnen pakken. Ga ik deze keer weer zo doen denk
Schildje, wat fijn dat alles goed was En nog steeds geen ander nieuws.. Beroerde nacht gehad... 3x kramp in mijn kuit gehad...
Denk dat ik het idd ook zo ga doen. Wel het handigst voor vriendlief. Ook al zal ik er bij moeten zetten waar alles dan staat Ik berg dingen nogal eens voor hem onlogisch op
Goedemorgen meiden! @ Schildje: Fijn zeg dat het uiteindelijk allemaal goed was! Wel een lange dag voor je denk.. gelukkig is je man komende 1,5 week vrij @ mnm en frummel: Hoe is het bij jullie meiden?! Hier mijn laatste dagje werk op mijn school, heerlijk om dit alvast af te kunnen sluiten Dan vrijdag en de hele volgende week nog op kantoor.. Maar vandaag erg rustig dus zal miss veel hier zijn hihi
Levi doet vanaf vandaag mee aan een fotowedstrijd. Willen jullie aub stemmen ? https://www.bolifestyle.nl/peuter-van-de-maand/?searchBabies=Levi Zoeken naar Levi, en dan de Levi met deze foto.
Goedemorgen, Nou ja goed Echt beroerd geslapen en veel last van mijn buik en rug. Ook nu nog steeds rugpijn. Dadelijk intake kraamzorg, vergunning voor tuinhuisje regelen, vluchttas klaarmaken.......pffff wordt weer een dagje zonder rust Frummel en MNM ik hoop dat alles goed met jullie is! Schildje fijn dat alles goed is! Probeer idd maar wat rustig aan te doen. Jac succes vandaag!! Marleen fijn dat je goed geslapen hebt! Henrieke alles dubbel kopen . Maar bij mij is dat eigenlijk alleen toiletartikelen en fohn en die heb ik toch 2x. Voedingsbh etc kunnen er al in, ondergoed, nachthemd, sokken en badjas ook, pasjes etc heb ik in mijn gewone tas. Dus alleen het fototoestel op het laatste moment pakken en de batterij oplader. Mamatien fijn ook voor jou begint het nu op te schieten! Kaatje gestemd op jouw fantastische peuter!
hmm nog niks van frummel lag er vannacht nog aan te denken,of ik mn bed uit zou gaan om zp te kijken zo kindlief weer naar oppas brengen(gelukkig laatste dag deze week) en houd dr denk binnekort maar gewoon thuis scheelt weer fietsen,dat gaat nu echt voor geen meter!
Morguh. Ik heb gestemt kaatje. Kan maar 1x per IP adres jammer @frummel en MNM Hoe gaat het met jullie? *ego* Vandaag ga ik met de bouw overleggen of ik een ander degelijk en fatsoenlijk stopcontact mag hebben in de douche. Nu draait de wasmachine wel maar via verlengsnoeren!!! vanuit mijn slaapkamer! Echt gevaarlijk maar het is nu niet anders. Dus hoop dat ze er wat aan kunnen doen. Dus nu zo even de douche schoonmaken hihi. Ze gaan gelijk kijken waarom het 5 minuten duurt dat de wc pas gevuld is.
owjah kreeg gisteren een smsje van me ex dat hij het gevoel heeft dat ik hem nog steeds terug wil. Ik heb hem netjes teruggestuurd "sinds jij je rug naar de kinderen heb gekeerd, heb ik jou de rug toegekeerd!! hoop dat het duidelijk is dat ik je niet meer terug wil. Mijn kinderen zijn nu belangrijker dan jou!!!" Heb daar geen reactie op gekregen
Moguh allemaal! Zo kindlief is naar het KDV! Het gaat echt geweldig goed dat wegbrengen de laatste tijd. Normaal was het huilen, maar sinds we gewoon kort en krachtig afscheid nemen staat meneer te zwaaien voor het raam en zelf te lachen! Je gaat dan toch een stuk fijner naar huis toe! Nog steeds geen frummel nieuws! Hoop dat alles goed is met haar en de kleine! En mag inderdaad hopen dat ze niet nog steeds bezig is! Bij Dex had ze een stortbevalling, en de kans was groot dat dat nu ook weer zou gebeuren. Tja geen enkele zwangerschap is natuurlijk het zelfde, maargoed, het zegt wel iets als ze zoiets verwachten! Schildje, fijn dat alles goed is! Kan me voorstellen dat je je bent rotgeschrokken! Fijn dat je mannetje de komende 1,5 week vrij is, kun jij het hopelijk iets rustiger aandoen! Dikke knuffel! MNM, hoest bij jou? @ hier: Wel lekker geslapen, alleen heb ik een kleine die elke keer heerlijk op mijn blaas ligt. Werd vandaag voor de verandering pas een keer om 6 uur wakker i.p.v. 4 uur! Ben eigenlijk heel snel weer in slaap gevallen, dus mag niet klagen. Ben alleen al dagen zo vreselijk moe! Afijn, de lucht is blauw en de zon schijnt, ik kom mijn dag wel door! Ga zo eerst maar eens beginnen met het huishouden. Boven en beneden stofzuigen, boven en beneden dweilen, Afwassen en wasje draaien, wc poetsen. Whaha jaja nesteldrang is aanwezig. Ben benieuwd of ik het vandaag ook allemaal af krijg.
Het gaat me idd meer om opladers enzo. Van toiletartikelen koop ik alles idd dubbel Alle pasjes en zwangerschapskaart e.d. draag ik al een tijdje standaard bij me. Kan ik ze ook niet vergeten.
De nesteldrang is hier ver te zoeken moet ik zeggen... Best wel erg... heb ook nog geen babykleertje o.i.d. gewassen hoor... *schaamt zich*
Ennas, gefeliciteerd met je verjaardag! Vluchttas, ik heb dingen die ik nog moet gebruiken gewoon liggen waar ze liggen. Ik leg een briefje klaar wat er nog in moet. Wel heb ik extra dingen gekocht, zoals dagcreme, tandpasta enz. Hoeft dat niet meer opgezocht te worden. Mijn toilettas staat dus al klaar. Chantal, ik ben blij dat onze gastouder bij ons om de hoek woont. Ik kan me voorstellen dat het fietsen steeds minder fijn is. Jara blijft dus gewoon naar de gastouder gaan, behalve wanneer zij op vakantie is. Anna, rare ex hoor.......
Anna, als dat niet tot hem doordringt! Duidelijk hoor! Bellie, nesteldrang? Nee joh! Kaatje, heb gestemd! Leuke foto! Hier, het is zulk mooi weer dat ik maar even lekker ga shoppen straks. Moet nog even de souvenier winkels afstruinen op zoek naar leuke inrichting dingetjes. Zit nog te twijfelen of ik ga lopen of fietsen. T'is een wandeling van 10 minuten en weet niet of dat teveel zal zijn samen met winkelen. Fietsen gaat echter iedere keer ten koste van mijn bekken.
Vluchttas? Was dat? Heb echt helemaal niks klaar staan... @schildje Wat fijn dat alles goed is! zoals je kunt lezen zaten we in spanning hihi... *ego* ik heb het idee dat ik de laatste paar weken minder bezig ben met de baby etc... vind dat best wel erg van mezelf...