Anna, je hebt genoeg andere dingen aan je hoofd! Vind het dan ook niet vreemd dat je even wat minder met de baby bezig bent. Zolang je maar niet vergeet dat je zwanger bent
Vergeten is een groot woord... maar zit bijna op 35 weken en moet nog best wel veel dingen doen... zowel in huis als op de kamer... En het moet af zijn voor de 37 weken...
Dan heb je nog twee weken. Beetje prioriteiten stellen en dat wat echt gedaan moet zijn, dat als eerst proberen te doen. Ik heb voor mezelf voor de komende weken voor iedere week een schema opgesteld waarin staat wat die week echt gedaan moet worden. Scheelt heel veel stress! Als ik nu iets eerder klaar ben, dan pak ik alvast iets van volgende week. (Ja, ik hou van de lijstjes )
dan mag je wel opschieten anna! kamertje al wel klaar? marleen: ik wou ook dat ze zo dichtbij woonde verging gister van de pijn tijdens t fietsen, me benen deden echt zoo pijn,tintelden,mn buik deed zeer,harde buiken.. grr! dan denk ik,waarvoor deed ik het ook-al-weer.. en vandaag moet ik nog omfietsen ook,zo'n 20 min extra totaal..dus ben denk zo'n uur aan het fietsen vandaag. Misschien gelijk maar effe naar multycopy,daar hebben ze veel boeken met geboortekaartjes liggen..ken je daar rustig zitten en inkijken
Maar dan is dit mijn eerste en heb ik niet nog twee donderstenen rondrennen. Het komt vast allemaal goed meis!
doe je dan ook echt wat op die lijstjes staan henrieke? hihi ik ken lijstjes maken wat ik wil..maar de komt niks uit mn handen. gisteravond heeft manlief de benedenboel maar gedaan,omdat ik dat niet gedaan had
Ik ben er inmiddels zo geoefend in dat ik lijstjes maak waarvan ik weet dat ik ze ook doe Maar ik maak ze expres voor een week. Als ik per dag een lijstje zou hebben, dan gebeurt het dus idd niet. Overigens staan echte huishoudelijke taken er niet op hoor. Om de een of andere reden doe ik die alleen als ze niet op een lijstje staan
Ik las zoiets dat jullie in spanning zaten te wachten. Ik was gisteren best wel moe van dit hele gebeuren en het was ook best wel laat dus wij hebben wat gedronken en zijn naar bed gegaan. het helpt ook niet echt dat ik nu verkouden ben. De jongens waren helemaal blij om mij weer te zien. De oudste zei gelijk dat hij mij heel erg gemist had. Vroeg ook gelijk hoe het nu was met mij en mijn bloed. Dit hebben wij gisteren gewoon vertelt aan hem en hij vroeg er toen ook naar en wij hebben gezegd dat wij dan even naar de babydokter moeten en misschien even voor onderzoek naar het ziekenhuis. Toen was het goed. Hij had antwoord op zijn vraag en hij is samen met Bart lief mee gegaan met mijn moeder. Ze hebben daar gegeten en toen wij wisten dat het nog langer ging duren heeft mijn moeder ze thuis op bed gelegd en afwachtend tot wij weer thuis kwamen. Nu is het gelukkig alleen nog maar bruin bloed. Maar toch in de gaten houden omdat ik toen met Bart ook nog 1 week later wat bloedverlies had. Ik ga proberen rustig aan te doen, wat best wel moeilijk zal zijn met 2 actieve jongens!
Thanx meiden ! Anna, ja jammer he. Maar wel zo eerlijk natuurlijk Volgens mij is de woningbouw daar verplicht toe. Je moet een veilig huis hebben> Dit is echt levensgevaarlijk. Zeker met kids in huis Die ex van jou is grappig. Lijkt me logisch dat de liefde die er nog was behoorlijk weg ge-ebt is door zijn doen en laten Belliebel. fijn he als je ze zonder huilen weg kunt brengen
Henrieke, ik heb ook lijstjes hoor en probeer elke dag er wat van te doen. Het schiet alleen niet echt op soms. De jongste kan zich goed vermaken. Oudste totaal niet. Merk dat ik alleen erg moe ben van de laatste weken. Chanal, Kamertje is zo goed als klaar. Ik mis alleen nog dingen voor de aankleding en die maak ik zelf. (als ik daar de tijd en met name de energie voor heb en die is ver te zoeken de laatste weken)
Ik hou van me ex en dat zal ik ook altijd blijven doen. Alleen niet meer zoals ik heb gedaan. En dat zal ook niet meer terug komen. Hij is nie veranderd en hij zal dat ook niet doen. Maar hoe hij naar zijn eigen kinderen omkijkt en naar zijn nog ongeboren zoon is gewoon afschrikkend. Hij keert gewoon letterlijk zijn kind de rug toe. En hij is van mening dat, dat mijn eigen schuld is. Dat ik mijn keuze heb gemaakt zonder te overleggen met wat hij wou en zonder dat ik rekening heb gehouden met wat hij wou. En in mijn ogen is het zo. Ieder die zijn of haar kind de rug toekeert die keer ik de rug ook toe. Het doet me pijn om te zien dat het zo slecht met hem gaat. En ik zou hem dol graag willen helpen zodat het met hem beter gaat. Maar hij heeft hier zelf voor gekozen. Hij maakt nu zelf de keuzes. En die maak ik ook. En ik zal geen energie meer in hem en mij stoppen. Want dat is hij niet meer waard. Klinkt misschien heel cru en dubbel. Maar mijn leven en mijn gezin is nu belangrijker dan hem. De electra is ook gevaarlijk hier. Alleen ik heb zo'n stopcontact in de douche waarbij je de stekker die je in het stopcontact doe van de wasmachine eraf moet halen en die kabels dan in dat kastje moet doen. Wasmachine is nog geen 3 jaar oud. Dat vind ik zonde en zeker omdat ik hier niet de rest van me leven wil wonen. Dus ze moeten maar wat anders bedenken. Me schoonvader had een stopconact gemaak aan de muur en die heeft voor kortsluiting gezorgd. Dus ook niet echt safe. Nu laat ik er wel een electricien pippoo komen en die mag me dat even mooi gaan fixen! Ben benieuwd of hij/zij dat doet!! afwachten hij/zij komt tussen 12 en 3.
Hi! Schildje, fijn dat alles goed was! Nog geen nieuws van frummel en mnm? Hoop zo dat alles goed gaat met hun en de buikbabies... Ga hier maar 's opruimen en poetsen voor het vloergebeuren morgen... Ik houd zp ondertussen in de gaten.
Anna, daar heb je ook helemaal gelijk in. Wat had hij nu dan verwacht. Dat je zou zeggen. ja ik hou nog van je, kom je terug. Doen we gewoon net of je ons al maanden links laat liggen en maak je niet druk. ik neem wel alle zorg van de baby op me want dat is mijn keuze geweest. Niet dus. Heel goed dat je geen energie meer in hem steekt maar die gebruikt voor dingen die nu echt belangrijk voor je zijn. Je kan hem nog zoveel willen helpen te veranderen maar de eerste stappen zal hij toch zelf moeten zetten.
klopt dat zal hij ook moeten. En aangezien hij een plaat voor de kop heeft zal hij niet veranderen. Dan zullen zijn kinderen hem zo hard moeten kwetsen en zo hard pijn moeten doen dan pas zal hij inzien dat het moet veranderen. *ego* Hier rennen 2 kittens over mijn voeten door de slaapkamer. Zetten de kleine nagels in mijn voeten... AUWIE!!!