Zo heb even een korte pauze ingelast! Bovenboel is schoon! Nu de benedenboel nog! Moet straks ook nog boodschapjes doen bedenk ik me net!
nee nog niet.... gut wat een irritante peuter heb ik... ben de douche aan het schoonmaken staat ze de hele tijd achter me... MAMA SCHOONMAKEN.... MAMA SCHOONMAKEN... MAMA SCHOONMAKEN...
Morgen Ben benieuwd hoe het met mnm en frummel gaat Vandaag 35 weken krijg nu wel een benauwd gevoel dat ik alles klaar wil hebben ga zo ook de maxi cosi hoes wassen en de wikkeldoek dan ff plastic erover heen dan is dat ook klaar En wil vandaag alle ramen gaan zemen aan de binnekant Manlief geef ik ook nog wat klusjes hij mag as weekend de auto poetsen van binnen en buiten en ff naar de Ikea voor een expedit kast en bakken voor het speelgoed Schoonmoeder komt maandag helpen schoonmaken de hele dag dat is wel fijn Bij Levi had ik ook suiker daar kwamen ze achter met 37 weken ook door de grootte van m'n buik en veel dorst 1 week dieet gehad en toen ingeleid ik had zelfs een beetje vals gespeeld ik wilde toen niet ingeleid worden dus smiddags helemaal niets gegeten zodat m'n suiker niet te hoog zou zijn nou was dus als nog te hoog Nu zou ik het niet erg vinden om eerder ingeleid te worden heb ik ook geen stress woon nu toch verder van het zkh vandaan Ben wel klein beetje bang voor de bevalling maar denk dat normaal is toch?
Anna, dan geef je haar een doekje Fightforlove. ja komt dichtbij he MNM, je bent online. hoe gaat het >?
Hoi meiden Hier is het ietsje afgezakt. Heb nog steeds weeen (toch wel anders als die pijnlijke harde buiken, want die gingen weg), maar ze zijn minder heftig en pijnlijk als gister gelukkig. Ik zou willen dat het even zou stoppen, zodat ik op adem kon komen. Mijn lichaam is echt brak. Verder nog steeds ontzettende hoofdpijn. Hubbie heeft me bij mijn sm afgezet, die is weer hard aan het werk in het nieuwe huis, hij wil de meest praktische dingen geregeld hebben. Neia is vannacht tot half 5 wakker geweest, ze heeft overgegeven, en zweette zich rot van de koorts, maar ze heeft met oma filmpjes gekeken en slaapt nu nog natuurlijk. De gyn heeft net gebeld, het is nog steeds afwachten of het weggaat of toch doorzet, hij had ook gehoopt dat het nu gestopt zou zijn. Einde van de middag belt hij weer, wel fijn die controle.
MNM, Balen dat het nog niet voorbij is. Nu goed rust houden dus. Bellie, Nee nog niet zal niet lang meer duren denk ik. Kaatje, Nee dat wilt ze niet heb ik al geprobeerd haha. *ego* puf... puf... puf... puf... Even paar minuten zien en daarna weer verder me de douche... Hoofdpijn is ook weer aanwezig. Dus ben benieuwd hoelang ik dat ga volhouden. Vanmiddag komt me ex zodat we bij brugman wat financiele dingen kunnen afhandelen... Na 1,5 jaar is dat nog steeds niet afgehandeld... en meneer doet er te weinig aan... dus nu mag hormoon AnnaB het gaan oplossen... Lang leven een tante die sterk in de schoenen staat
@MnM meid toch. Bij jouw ook al weeën. Het is te hopen dat het stopt of in 1 keer doorzet. Niet dat jij het zelfde krijgt als frummel. Heel veel sterkte met het opvangen van de weeën. Dikke knuffel. @Frummel daar was ik ook al benieuwd naar. Maar nog niks. ik hoop dat wij straks leuk nieuws te horen krijgen dat er een gezonde jongen geboren is. Hier wil ik van alles doen maar ik doe het niet. Nu verveel ik mij best wel. Vanmiddag als Rick uit school is maar even achter de naaimachine kruipen. Ik zit dan en kan Rick naar buiten doen. Kan hij lekker spelen.
Anna: Wat een grappige ex heb jij zeg.. Wat denkt ie nou zelf? T zou me ook niks verbazen als je em wel terug wilt, aangezien nu alles op jou alleen afkomt en dan mis je toch iemand om je heen. Maar gelukkig helpt je moeder toch aardig goed? FFL: Ik heb bij Noëlle ook beginnende suiker gehad, maar dit goed onder controle te kunnen houden. Nu was wel alles goed.. Schildje: Gelukkig ben je gewoon thuis meid, goed in de gaten houden. Ik pb mn nummer ff Mnm: Meid, wat zwaar! Heel veel succes nog! Wel goede controle van de gyn! Frummel: Ik denk aan je meid!
Rono, gezien hoe hij is geworden enzo. Nou ik bedank liever voor zo iemand... Ookal doe ik het alleen ik heb het gevoel alsof ik het al jaren alleen doe. Mis niet echt de dingen die hij deed in huis... aangezien hij toch al niks deed... mis alleen 's avonds soms een arm om me heen mjah dat deed me ex toch nie omdat die veel aan het werk was. ik vind het prima zo Geniet zo van die rust.
MNM, ahh vervelend dat ze nu ziek is geworden bij smoeder. ( gelukkig niet thuis anders had je helemaal geen rust gehad ). Hoop voor je dat het nog stopt. Wel fijn dat de gyn zo goed controle er op houdt
Zo, hier weer terug van shoppen. Had gehoopt op Frummel nieuws, zie dat het nog steeds stil is. Hier net op tijd weer thuis. Tijdens het fietsen terug voelde ik me opeens flink beroerd worden. Ontzettend misselijk en enorme hoofdpijn. Hoofdpijn komt vanuit mijn rugspieren, dus ik weet hoe ik dat wat kan minderen. Maar ben wel blij dat ik me ziek had gemeld voor werk vandaag. Had het echt niet getrokken die 5 uur op kantoor zitten. Wel me flink uitgeleefd in de winkels. Ik moet geloof ik niet gaan winkelen met nestdrang. Souvenier shop nog net niet leeggekocht. Wat had ie een leuke spulletjes!! Allemaal leuke bakjes en lantaarntjes in thema strand/zee. Zit nu eerst ff lekker en ga daarna alles neerzetten. Zodra alles staat en het bedje weer is opgemaakt enzo ga ik hier wel even foto's spammen. Heb vooral een geniale spiegel gekocht
FRUMMEL IS BEVALLEN !!! Weet verder nog niets,maar zag een krabbel op haar hyves. Miracle is aan het werk denk dus zal in haar pauze wel buddy nieuws komen brengen. Frummel, Danny en Declan.Gefeliciteerd met jullie zoontje en broertje ! Hoop dat alles goed gaat met jullie, en ben erg benieuwd naar zijn naam. Nu eerst even bijkomen en genieten !
Jeeeeeeeeeeeeej Frummel bevallen!! GEFELICITEERD!!!!! Ben benieuwd hoe het is ennn hoe de kleine man heet natuurlijk