Goeiemorgen meiden @frummel, whaaaaa je bent bevallen!!!! gefeliciteerd meis!!! Hopelijk is alles goed gegaan en kun je nu lekker genieten van je kleine mannetje!!! @mnm, aaah wat naar allemaal, hoop voor je dat de weeen snel stoppen, zal voor je duimen. En dan Neia ook nog ziek erbij, jeetje wat balen zeg Fijn dat er idd goede controle is en dan Neia bij de sm terecht kon. Heel veel sterkte, denk aan je, knuff!!! @schildje, oh fijn zeg dat het allemaal goed is, hopelijk idd geen bloedverlies meer, je schrikt je idd kapot. Rustig aan he! @danitjuh, fijn dat jullie nu in hoorn zijn, lekker genieten van je kleine man, geweldig he die webcams, hebben wij bij Celeno ook nog even gehad @kaatje, leuke foto van Levi, zal later even stemmen. @ennas, gefeliciteerd met je verjaardag!!! Ehm... wat had ik nog meer gelezen....
Er zijn 13 actieve gebruikers die momenteel dit onderwerp bekijken (12 leden en 1 gasten) ‎belliebel, ‎Ennas, ‎Juud74, ‎Kaatje85, ‎Miffy77, ‎patriesja+ ...eeeeeh, gaat dit kloppen of hebben we allemaal opeens meerdere persoonlijkheden gekregen whaha. Ja ik ga zo eens even boodschapjes doen en naar de Gamma!
Ja stiekeme meelezers Patriesja. jeeee Hou hem nog maar even binnen hoor Ik ga mezelf weer even pijnigen door op de fiets te stappen en levi van de psz te halen.
Ja elke dag is er weer 1 toch, dat hij blijft zitten Succes met fietsen kaatje, ik moet er niet aan denken
Ik heb van frummel nog geen sms gehad. Ze zal wel lekker aan het bijkomen zijn.ben vrij vandaag dus als ik een sms krijg horen jullie het meteen! Frummel, vriend en kleine declan gefeliciteerd met jullie broertje en zoontje!
Jeeuh frummel gefeliciteerd!!! Hoop dat alles goed is en dat je lekker kan genieten!! Ga weer verder met poetsen..
Jeeuhhhh Frummel, Danny en Declan GEFELICITEERD met jullie zoon en broertje! Ik hoop dat alles voorspoedig is verlopen en dat kleine frummel het goed maakt! Waarschijnlijk zijn jullie lekker aan het genieten. Wij wachten geduldig op je verhaal!
ben nou wel soort van jaloers op frummel hoor! hihi niet dat deze al mag komen hoor, maar toch.. begin nou wel meer te verlangen naar ons beeb
Frummel gefeliciteerd!!! Ben zo benieuwd hoe het allemaal is verlopen, maar eerst lekker uitrusten en genieten met z'n 4tjes!
Ach, die arme meid... Dat is niet fijn voor Neia, maar ook niet voor jou. Fijn dat je zo goed in de gaten word gehouden. Geeft wel een stukje rust en een gevoel van ergens terecht kunnen lijkt me. Sterkte meid!