Juli mama's deel 5!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door belliebel, 19 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver

Hi hi is niet zo erg :D

Ik maakte trouwens zondag ook zo'n slimme opmerking. Waren formule 1 aan het kijken bij mijn broer. Vanwege een crash stonden de auto's in de pit maar de coureurs dus nog in de auto en ze hadden allemaal een tv-scherm op hun wagen. Dus ik zeg heel onnozel 'oh komt dat ook allemaal uit die wagen' ...........
    'uh nee zwangere miep, die plaatsen ze er gewoon even op' zegt mijn broer :D De mannen lagen echt in een deuk.

2. Kaatje; ja zoiets bestaat wel maar dat is nog niet echt in trek hier.. Staat niet zo heel veel op helaas. Maargoed, we komen er wel uit :)

MNM jeetje wat vervelend zeg dat je zo'n last hebt! Heb het vorige week ook gehad, zooo vermoeiend! Gelukkig ging het hier weer over, maar kan me voorstellen hoe vervelend het moet zijn :( Dan heb je het er ook snel mee gehad lijkt me. Hoop echt voor je dat het nog afzakt!

Annab; als het je lukt om 4x 5km te lopen dan echt petje af hoor! Maar doe wel voorzichtig, de avondvierdaagse is het niet echt waard om te vroeg voor te bevallen natuurlijk!

3. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Hier aan de strijk, maar moest nu toch echt even gaan zitten. Pijnlijke steken rechts onderin. Nu ik zit is het gelukkig iets beter.

Begin wel weer te begrijpen waarom ik nooit strijk...

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    :D :D

Zo maakte ik toen ik zwanger was van Milou* een stomme opmerking bij een stoplicht. We stonden te wachten, en aan de andere kant ook.Dus ik vraag heel serieus aan Ferry "Als wij nou groen hebben, krijgen zij dan ook groen" :(

5. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Die vind ik wel heel leuk :D Bij mij valt het niet zo op, ik heb wel vaker een opmerking waarbij ik raar word aan gekeken. Ook voor de zwangerschap. Mijn hersens hebben zo nu en dan een bizarre kronkel :D

6. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Jeetje, dit kan ik allemaal niet bijhouden hoor:)
    Iemand met verlof vandaag, heb ik ook sinds deze week, heerlijk. Heb net de badkamer helemaal gedaan pffffff wat een werk, nu eerst weer met de pootjes omhoog.

Ik geloof dat jij het vroeg Pink of ik er wel bij kon dat we na zo´n lange weg straks eindelijk ons lang gewenste kindje in de armen heb.
    Tis dat ik nu zo´n dikke toeter heb en dat ons krummeltje flink actief is anders kon ik het niet geloven. Wordt soms wel eens wakker en dan ben ik bang dat het maar een droom is, dan leg ik mijn handen op mijn buik en ddan duurt het maar even dat ik geklop voel *smelt*
    Heb me nog nooit zo gelukkig gevoelt.

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Onwerkelijk is dat dan he. Wordt pas echt als je de kleine straks op je buik hebt

8. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Kan niet wachten! :D

(Tegen buik: Blijf nog wel even wat weekjes zitten hoor, uk!)

9. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Kaatje, op school zag ik ergens een link staan om te stemmen...
    wil je hem nog een keertje plaatsen, kan ik weer stemmen!!

10. Marja84

Marja84 Lid

10 nov 2010
    21
    0
    0
    operatieassistent
    Hallo allemaal,

lange tijd afwezig geweest, neem nu toch maar even een kijkje.
    Wat komt het allemaal dichtbij hè? De laatste maand zit ik helaas met verplichte rust thuis, heb ook opgenomen gelegen vanwege een dreigende vroeggeboorte en nu is het maar de vraag of ik juli ga halen!
    Wel volop genieten van het gezellige getrappel en gehik van de kleine! Jammer dat ik even niet toe kan geven aan mijn nesteldrang.. Nog 3 weken,dan is de kleine voldragen en dan kan ik weer meer gaan doen, dan mag het komen wanneer het wil...

Spannend!!

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
  12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Marja, leuk dat je weer komt kijken. Jeetje ook al opgenomen ivm dreigende vroeg geboorte. Gelukkig is alles weer rustig

13. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Frummeltje, Frummelman en Declan super gefeliciteerd met de nieuwe kleine man in jullie gezin!

Hopelijk is alles goed gegaan en zijn jullie nu ontzettend aan het genieten! We wachten vol spanning op je verhaal!

MNM jee dus ondanks de rust blijf je weeeen houden... wat is er nu verder afgesproken qua controles?

Schildje fijn dat het met jou weer beter gaat.

Marlous: heerlijk dat je verlof hebt! Nu maar lekker genieten en bijkomen

Hier vandaag de gewassen bekleding van de maxicosi weer min of meer om de maxicosi heen gefrut, wat een gepiel zeg! En nog wat boodschapjes gedaan, ook even naar de babyplanet gereden voor nog wat klein spul. Badkamer is gepoetst, ramen zijn gewassen, trap is gedaan, maar dat heeft de poets gedaan :D.

14. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    zo, weer een stem voor Levi! Lekker mannetje is het toch, Kaatje! Zo'n vrolijk snoetje!

Zo, net nog even rustig geshopt. Nieuwe kleertjes voor Thom, die is maandag jarig, dus moet er wel mooi bijlopen he.
    Daarna naar de hema om mijn bestelling op te halen...dacht makkelijk, bestel alles online, hoef ik niet te zoeken in de winkel... is er niks binnengekomen. Toch alles maar bij elkaar gezocht. anders zou het pas volgende week woensdag worden...

15. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    @ avond 4 daagse
    ik ga gewoon proberen e lopen en ben benieuwd of het me gaat lukken. Me moeder die is ook 60 en om haar nu die afstanden te laten doen vind ik ook weer dat ik zeg... niet echt slim.
    Ik had de vk al gebeld om te vragen of ik groen licht kreeg... dat hebben ze gewoon gegeven. Als het niet ging moest ik bellen.

@ mensen die verlof hebben
    JEUHH... Genie er lekker van :)

@ opmerkingen tijdens zwangerschap
    uhm... geen idee ik zal ze vast hebben :p

@ eten
    wat eten jullie vanavond?

16. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.057
    113
    hier kipbraadstomen met krieltjes

17. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Ehhh eten, das een goeie. Heb met warm weer nooit ergens trek in. Zal nog wel iets verzinnen. Ligt er ook aan in hoeverre vriendlief zin heeft om te koken :)

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Marloes, thanx

Hier eten we nasi

19. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Hier word het kip madras... oudste slaap vanach bij me moeder dus ben alleen met de jongste... en die lust het niet...

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ook gezellig voor je eentje koken. Levi eet zijn nasi waarschijnlijk ook niet maar ja dat is dan zijn probleem

Deel Deze Pagina