Juli mama's deel 5!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door belliebel, 19 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Zo zit ik hier ook... ik heb best wel zin in eten dus vind het niet erg als er wat overblijft kan het morgen weer gegeten worden...

er zou iemand mee eten zodat we nog naar brugman keukens konden... mjah die heeft zoals verwacht af laten weten vanwege "overwerk".

2. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    Hi meiden,

Daar ben ik weer eens. Jullie hebben zoveel geschreven daar kan ik niet allemaal meer op reageren maar:

@ frummel en gezin; GEFELICITEERD met de geboorte van jullie zoontje en broertje!!

Hier sinds gisteravond weer lekker met z;n allen thuis. Schoonmoeder is gister overleden, na toepassing van de euthansie. Vrijdagavond hebben we de condoleance en maandag de crematie. Best wel heftig dit allemaal zo en merk dat het met zo;n grote buik ook allemaal wat zwaarder wordt......! veel verdriet hier maar ook wel vrede met hoe het allemaal is gegaan en rustig afscheid kunnen nemen dus dat was heel fijn.

Nou vanaf hier ga ik weer lekker proberen mee te schrijven en aan de leuke dingen ( baby;s) denken haha!!

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dat is irritant. Spreek je wat af en dan weet je ergens in je achterhoofd bij voorbaat al dat diegene af zegt. Heb ook zo'n vriendin.

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nina, gecondoleerd meis.
    Wel fijn dat jullie goed en rustig afscheid hebben kunnen nemen

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Heb even een groepsmail via de juli zp hyves gestuurd :D
    Degene die al gestemd hebben op Levi mogen deze wissen hoor :)

6. Sherry

Sherry Niet meer actief

ik hou het vanavond maar bij magnums en mini twisters om mijn verdriet weg te eten..

Ik kan wel janken... Alles dreigt een beetje fout te gaan hier... Het dak is nog steeds niet klaar... Een zaterdag komt er iemand om het af te maken. De persoon die hier vandaag was zei: tot maandag want ik denk dat hij die goot aan de voorkant er toch niet alleen op gaat krijgen. Dus ben dadelijk 35 weken en heb dan nog geen fuck aan die babykamer kunnen doen.

Eigenlijk zou ik heel hard een potje willen janken maar op de een of andere manier kan ik het niet.. Het is geloof ik echt een wonder dat ik nog geen verplichte rust heb of zoals sommige al weeën.

En dan dat gekut met die klote buren. Die geilen echt op alle negatieve aandacht, die leven er gewoon voor. Vraag me af als we ooit gaan verhuizen wie dan in de straat de pineut is :D

Sorry hoor voor m'n geklaag maar het zit me even hoog!

7. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ik heb al gestemd op levi!

Nina: gecondoleerd en heel veel sterkte!! dood en nieuw leven liggen zo dicht bij elkaar...

8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Gecondoleerd Nina

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Sherry, knuff meis. Kan me voostellen dat je gek aan het worden bent. Je wilt gewoon alles af hebben zodat je je kan richten op de bevalling straks

10. Sherry

Sherry Niet meer actief

ja, het is echt dramatisch! Had het er ook al met een vriendin over. Vroeg me af of het nou aan mij lag en ze had ook zo iets van: je bent er niet op het laatste moment mee begonnen en je het het gewoon ruim van te voren al besproken en gedaan. Gewoon een beetje samenloop van omstandigheden en het niet kunnen plannen van de aannemer!

Ik weet wel dat ik van het weekend toch echt maar eens dat koffertje in ga pakken. Ook al ontbreken de bh's nog en heb ik geen nachthemden. Ik pak dan maar de 3XL shirts van m'n man en 1 van zijn boxershorts om overal overheen aan te doen.. Als de kleding voor die kleine en nog wat dingetjes maar ingepakt zijn heb ik er vrede mee. Ik doe m'n best en meer kan ik niet doen..

Heb trouwens ook nog op levi gestemd :)

Nina, nogmaals gecondoleerd!

11. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Oeps vanmiddag niet meer echt actief geweest alleen de commode even goed ingeruimd. Kast en commode zijn nu wel ingeruimd zoals het moet. Morgen dan maar wat poetswerk doen.

Mariska ja zwanger zijn is ook echt een wonder, alhoewel het nu ook wel zwaar is zo’n dikke toeter.

Marja gelukkig heeft het niet doorgezet en zit ukkie nog lekker in je buik!

Eten gewoon aardappeltjes met erwtjes en worteltjes en een hamburgertje denk ik :cool:

Nina gecondoleerd meis :(!

Sherry oei wat een tegenslag, hele dikke knuff en ontzettend veel sterkte!!
    Heb je wel al de reiswieg en lakentjes / dekentjes voor in de reiswieg? Dan kan uk voorlopig daar in slapen? En in elk geval commode en badje op hoogte want dat is nodig voor kraamzorg. En kleertjes gewassen?

12. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Ik zie trouwens dat mijn lijstje van wat nog aangeschaft moet worden echt niet meer lang is, geeft me een gerust gevoel :)

13. Sherry

Sherry Niet meer actief

Kleding en beddengoed is gewassen. Eigenlijk alles wat de machine in kon. Reiswieg bedoel je de kinderwagen bak mee? Of niet? Maar die hebben we inderdaad ook. Ledikant ga ik van het weekend een matras voor halen en dan doen we alles op de slaapkamer zetten..
    Mijn gevoel zeg me dat ik op deze manier nooit die 40 weken ga halen...

14. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Heey meiden

@chantal, mooie buik zeg!

@rono, nog een mooie buik!

@luca, oh wat vervelend dat er bij jullie niet zoveel is en anders erg duur.
    oh ik moet ook echt naar de kapper weer.

@nesteldrang, lees dat er weer aardig wat meiden last van hebben ;) lekker aan het poetsen en wassen allemaal hihi
    Wel rustig aan he meiden!

@anna, jeetje de 4 daagse!!! ik ben na 5 min lopen al moe, echt word er helemaal gek van, kan alleen nog maar kleine stukjes lopen op een slakke tempo!

@mnm, ach meis, wat balen zeg, er vervelend dat je niet even kunt slapen.
    Kan je daar niks voor krijgen?
    Hoe gaat het met Neia?

@marloes, jippie ook verlof!!

@wupje, ik vind dat je tevreden mag zijn hoor ;)
    haha ja soms lijkt het idd echt of ze naar buiten willen komen he! dwars door je buik heen haha

@kaatje, haha levi ook al helemaal bezig met tenten! grappig is dat he! Celeno maakt vaak een huis onder de tafel ;)

@nina, gecondoleerd meis! sterkte in deze moeilijke tijd! dikke knuff voor jou!

@sherry, knuff!!

@eten, pannenkoeken!! :D

Zo kadootje gekocht voor mijn moeder, gelijk even langsgebracht.
    Een leuke mand met plantjes :) en morgen gaan we er heen voor der verjaardag heb nog een klein kadootje en Celeno heeft net even gekleurd en geplakt.
    pff... voel het wel weer, verder maar rustig aan vandaag.

15. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Nina, gecondoleerd met je schoonmoeder.

Hoi Wupje, ja het wordt wel zwaarder nu hoor, van mij mag het eigenlijk al wel Juli zijn en dat ik ons kindje gezond en wel in de armen heb, hebben al zo lang gewacht.
    Ben er echt aan toe.

16. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    @kaatje
    Het is zeker heel irritant maar goed zo gaat het al tijden me die persoon. Dus ik kijk er niet meer raar van op. Sterker nog als hij er is dan pas kan ik zeggen hij is de afspraak nagekomen. Mjah dat bedoel ik dus met prioriteiten stellen en werk is en blijft nummer 1. Ach ja.. het eten was in ieder geval lekker :D

@nina
    Gecondoleerd! Heel veel sterkte gewenst de komende tijden :)

@sherry
    wat vervelend zeg dat het nog niet af is. Ik hoop dat het snel af is en dat de babykamer op tijd af is en helemaal zoals dat je het wilt hebben! Dikke knuffel

17. mamatien

mamatien Niet meer actief

Goedemiddag meiden,

Hier weer goedgekeurd door de VK :) Over 2 weken bevallingsgesprek..

@ Nina: gecondoleerd meid! Heftige tijden.. dood en nieuw leven zo dicht naast elkaar mee maken...
    @ Anna: avondvierdaagse.. Succes meid! Hoop dat je het trekt!
    @ Sherry: jeetje zeg kan me voorstellen dat je er ff doorheen zit!! Zit allemaal vies tegen bij jou zeg :( Gelukkig is het mooiw eer :)

18. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @chantal jij hebt al net zo'n buik als ik heb. Helemaal naar voren en mooi rond.
    Werd mij gisteren nog gezegd door de gyn en verloskundige van het ziekenhuis.

@Rono jij ook al een mooie buik.

@Marloes gefeli met je verlof!! Geniet er maar van.

@Nina gecondoleerd met je schoonmoeder. Heel veel sterkte de komende tijd.

Hier is het bloeden nagenoeg over. Nu hopen dat het zo ook blijft. :)

19. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Wat fijn schildje dat het bloeden bijna helemaal voorbij is!

20. bapsie

bapsie Niet meer actief

Frummel en frummel man gefeliciteerd met jullie kleine uk! ben benieuwd hoe t met moeder en zoon gaat en natuurlijk de naam en het gewicht etc!!!

rest nog 1 weekje en dan verlof, ooh wat kijk ik er naar uit :):):) maar stiekum wel een beetje trots dat ik t met t therapeutisch werken tot 33 weken vol houd!

Deel Deze Pagina